Fitness Seller

Wat zijn anabole steroiden?: mijn eindwerk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij ons heb je verschillende richtingen, ik koos voor wetenschappen-wiskunde.
Je kan ook kiezen voor economie-wiskunde of economie-talen, latijn-wisk of latijn-talen. Dit zijn de richtingen van ASO in Belgie, heel verschillend van Nederlands onderwijs.
Ik weet niet wat ze zeuren, maar voor zo ver ik begrijp zit je (in nederland dan) in 5 a 6 WVO.

Voor die tijd vind ik dit een erg goed werkstuk! Ze kijken (althans dat doen ze voor zo ver ik weet in nederland) niet heel erg naar copy paste, alleen als het opvalt met de rest van je tekst (qua taalgebruik).

Maar anyways, ik vind het heel netjes voor nu. Het werkstuk is subjectief? (je zei dat dit jou perspectief er op is?)
 
Slim om dit in een spoiler te zetten :D

Zou iedereen moeten doen als het bericht langer is als 50 regels of iets dergelijks (m.u.v. de 1e post dan)
 
Ik weet niet wat ze zeuren, maar voor zo ver ik begrijp zit je (in nederland dan) in 5 a 6 WVO.

Voor die tijd vind ik dit een erg goed werkstuk! Ze kijken (althans dat doen ze voor zo ver ik weet in nederland) niet heel erg naar copy paste, alleen als het opvalt met de rest van je tekst (qua taalgebruik).

Maar anyways, ik vind het heel netjes voor nu. Het werkstuk is subjectief? (je zei dat dit jou perspectief er op is?)

Ja het is hier redelijk subjectief (beetje aangepaste versie van het originele), hier en daar heb ik tinten weggelaten ivm opmerkingen die ik zou krijgen hier. Ik heb alleen de inhoud eigenlijk uit mijn Worddoc hier geplakt. Mijn origineel werk is trouwens ook met inleiding, woord vooraf, inhoudsopgave en een bronvermelding met voetnoten (wat was dat een k*twerk :d) maar dat doet er hier niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wetenschappen gedaan (en ja bij ons in België is dit gewoon nog middelbaar)
Maar als je wiskunde wetenschappen doet en als dit je eindwerk is, dan is het wel ondermaats. Dit noem je toch geen eindwerk ? Het zou een een redelijk uitvoerige taak kunnen zijn, maar om dit een eindwerk in de wetenschappen te noemen...
Hier zou je nog geen 20 % voor krijgen moest je op het werkelijke niveau van het ASO in België zitten.

Ik zeg niet dat er iets mis is met de informatie. Dat op zich is wel goed, maar ik vind het gewoon eindwerk onwaardig.
 
Vind zelf eigenlijk dat er zeer veel informatie in dit stuk staat, en t kan me eigenlijk geen moer schelen wat voor opleidingsnivo dit moet voorstellen. Vind t duidelijke info voor mensen die zich beginnen in te lezen over a.s. zou voor velen een goed begin zijn.

thanks voor je post Tony!!
 
Uiteindelijk zal je, als je geluk hebt, hard traint en goed eet, 4 kg winst hebben.
Dit was misschien beneden de verwachtingen en ontgoochelend, omdat je eerst 10 kg was bijgekomen. Om op lange termijn deze massa vast te kunnen houden zul je circa om het jaar een onderhoudskuur moeten doen. Dit is een lichte kuur, waarin je weer wat kilo’s spier wint, en naderhand verliest zodat men bruto weer iets meer spiermassa dan de vorige keer heeft.
Zo kun je dus bezig blijven…


hahahahahahahaha...wat een onzin!!!!!!!!!!!

Dus als je 1x kuurt moet je blijven kuren om je massa te behouden?...
Die massa word op een gegeven moment wel vast hoor....:rolleyes:
 
Dit is mijn persoonlijke mening namelijk. Volledig onschadelijk denk ik niet dat kan, geneesmiddelen zijn altijd wel in kleine mate schadelijk...

Hoe schadelijk de middelen zijn hangt niet af van je mening. Er zijn simpelweg niet genoeg bewijzen om de claims m.b.t. schadelijkheid te onderbouwen. Veel artsen die zich gespecificeerd hebben in deze groep medicijnen geven aan dat de risico's bij GEMATIGD gebruik niet zo heel groot zijn.

En ik bedoelde inderdaad ook niet volledig onschadelijk, maar dat had je kunnen opmaken uit de uitspraak onderaan m'n post.

Je stuk ziet er verder goed uit, prima werk!
 
Ik heb ook wetenschappen gedaan (en ja bij ons in België is dit gewoon nog middelbaar)
Maar als je wiskunde wetenschappen doet en als dit je eindwerk is, dan is het wel ondermaats. Dit noem je toch geen eindwerk ? Het zou een een redelijk uitvoerige taak kunnen zijn, maar om dit een eindwerk in de wetenschappen te noemen...
Hier zou je nog geen 20 % voor krijgen moest je op het werkelijke niveau van het ASO in België zitten.

Ik zeg niet dat er iets mis is met de informatie. Dat op zich is wel goed, maar ik vind het gewoon eindwerk onwaardig.

dan vraag ik mij toch af wat jij hebt moeten maken!
 
Uiteindelijk zal je, als je geluk hebt, hard traint en goed eet, 4 kg winst hebben.
Dit was misschien beneden de verwachtingen en ontgoochelend, omdat je eerst 10 kg was bijgekomen. Om op lange termijn deze massa vast te kunnen houden zul je circa om het jaar een onderhoudskuur moeten doen. Dit is een lichte kuur, waarin je weer wat kilo’s spier wint, en naderhand verliest zodat men bruto weer iets meer spiermassa dan de vorige keer heeft.
Zo kun je dus bezig blijven…


hahahahahahahaha...wat een onzin!!!!!!!!!!!

Dus als je 1x kuurt moet je blijven kuren om je massa te behouden?...
Die massa word op een gegeven moment wel vast hoor....:rolleyes:

ik ben geen pro, heb het gemaakt om bij te leren. Het kan idd zijn dat er fouten in staan, maar ik denk dat het toch moeilijk is om massa jarenlang vast te houden boven je natuurlijke grens ?
 
Ik heb ook wetenschappen gedaan (en ja bij ons in België is dit gewoon nog middelbaar)
Maar als je wiskunde wetenschappen doet en als dit je eindwerk is, dan is het wel ondermaats. Dit noem je toch geen eindwerk ? Het zou een een redelijk uitvoerige taak kunnen zijn, maar om dit een eindwerk in de wetenschappen te noemen...
Hier zou je nog geen 20 % voor krijgen moest je op het werkelijke niveau van het ASO in België zitten.

Ik zeg niet dat er iets mis is met de informatie. Dat op zich is wel goed, maar ik vind het gewoon eindwerk onwaardig.

Idd, toen ik in het middelbaar zat (TSO) moest ik ook een eindwerk schrijven. Dit eindigde in een 80 blz bundel, waarbij je wel bronnen mocht vermelden maar zeker niet copy pasten.

Dit wilt niet zeggen dat ik vind dat dit een slecht stuk is.
 
Idd, toen ik in het middelbaar zat (TSO) moest ik ook een eindwerk schrijven. Dit eindigde in een 80 blz bundel, waarbij je wel bronnen mocht vermelden maar zeker niet copy pasten.

Dit wilt niet zeggen dat ik vind dat dit een slecht stuk is.

Dat weegt ook zwaarder door^^
Voor mij moest het tussen de 15 en 25 pagina's zijn, het telde als 1 uursvak mee dus het is niet de hoofdzaak bij ons.
 
Ik wou je niet afbreken, maar ik dacht dat dit je 'hoofd' eindwerk moest zijn. Wij hadden gewoon een algemeen eindwerk gemaakt en hier wel 100x zoveel van verwacht. Natuurlijk als het een klein vakje was, maar toch copy past is nogal zwak :D
 
was het om een mechanisch systeem voor te stellen ? Deed je EM
 
mooie copie vanuit verschillende sites,een stuk hiervan heb ik gelezen op een andere site,leuk wat googlen en overschrijven ;) zolang je maar een leuk cijfer behaald hebt voor je eindwerk
 
mooie copie vanuit verschillende sites,een stuk hiervan heb ik gelezen op een andere site,leuk wat googlen en overschrijven ;) zolang je maar een leuk cijfer behaald hebt voor je eindwerk

het is grotendeels toch in eigen woorden :), natuurlijk moet je ergens je informatie van halen. De software van de leerkrachten gaf 0% plagiaat aan dus dat zit snor. Heb mij ook aan alle regels gehouden ivm plagiaat.

Vanaf 4 is het volledig zonder externe bronnen geschreven. Op dit stukje ben ik best trots, er kunnen fouten instaan maar ik heb het gemaakt met de intentie aan wat zou ik denken voor het starten van een kuur..
 
het is grotendeels toch in eigen woorden :), natuurlijk moet je ergens je informatie van halen. De software van de leerkrachten gaf 0% plagiaat aan dus dat zit snor. Heb mij ook aan alle regels gehouden ivm plagiaat.

Vanaf 4 is het volledig zonder externe bronnen geschreven. Op dit stukje ben ik best trots, er kunnen fouten instaan maar ik heb het gemaakt met de intentie aan wat zou ik denken voor het starten van een kuur..
heb je heel goed gedaan dan,natuurlijk moet je ergens je kennis vandaan halen:)
welk cijfer hebben ze je ervoor gegeven???van mij heb je alvast karma + gekregen :)
 
dankje 2e karma voor dit topic binnen :D, ik verwacht dat ik in totaal 70 percent krijg. Mondelinge presentatie en schriftelijk in totaal dus.
 
om deze negatieve effecten ''wetenschappelijk'' onderbouwd te hebben gebruik je ergogenics?.. van wat ik begrepen heb is nix op die site evidence based?

Maatjes van NeceDo.
 
Yes, net de punten terug 64,3/80 B)
 
ben ik nou zo oud of zo dom

Yes, net de punten terug 64,3/80 B)

vroeger was het Yes met 5,5, maar nu blijkbaar met een 64,3/80 B)
 
Back
Naar boven