MuscleMeat

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1973

Account beëindigd door gebruiker
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
8.393
Waardering
841
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
In Het log van Koekiemonster is het idee ontstaan een soort van weddenschap te houden wie het eerst 15 kilo gaint in één jaar - en daarbij verbinden we meteen een foto contest!

Er schijnt best animo voor te zijn, en om te voorkomen dat het in zijn log een zooitje word, heb ik maar even een nieuw topic gestart.

Spelregels:

- Je maakt een begin foto, waarop ook de datum te zien is.
- Je geeft je werkelijke start gewicht op in dit topic.
- Je maakt tussentijds af en toe een foto, zodat de progressie in enige mate te controleren is, en post deze.
- Je mag bulken hoe je wilt, er wordt geen BF eis gesteld.
- Wie het eerts danwel het dichtst bij het gestelde doel is, en dit kan aantonen d.m.v. foto's, heeft gewonnen.


Tot nu toe zijn de deelnemers:

Koekiemonster (75) - 90 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Kwarkmixer (85) - 100 kilo op 1 Mei 2010 film aanwezig, foto's aanwezig
Jeffa040 (77) - 90 kilo op 1 Mei 2010
Tymen (68) - 80 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Beukwood (80) - 95 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
BeUrt (75) - 90 Kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
SebastiaanG (90) - 105 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Royze (96) - 110 kilo op 1 Mei 2010
Ripped Buik (95) - 110 kilo op 1 Mei 2010
loastres (74) - 90 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Gamemaniak (88) - 103 kilo op 1 Mei 2010
beginnerbb (78) - 93 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
SpankSta (65) - 80 kilo op 1 Mei 2010
g3rr3 (89) - 104 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
De lauwwste (65) - 80 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
guardian (100) - 115 kilo op 1 Mei 2010
sniperx (58) - 73 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
byou1988 (70) - 85 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig, maar onduidelijk
sanca (96) - 110 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
billyangel (85) - 100 kilo 1 Mei 2010 foto aanwezig
kane (84) - 99 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Angilo (80) - 95 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Basiclove (68) - 83 kilo op 1 Mei 2010 foto aanwezig
Guusje1989 (74) - 89 kilo op 1 Mei 2010
Ruffryder16 (70) - 85 kilo op 1 Mei 2010
Sharpsafer (83) - 98 kilo op 1 Mei 2010 foto's aan wezig

Wie mee wil doen of ideeën heeft, hier posten graag :D
 
Laatst bewerkt:
zou graag meedoen maar gaat me niet lukken vanaf september gaat er un hoop geld naar me kleine die moet ook eten he :D dus ken niet meer vanalles halen
 
15 kg gainen zonder op vet % te letten? no thanks
 
naturel blijven tijdens dat jaar of niet?
 
Mag hopen van wel!!

Ik weeg nu iets van 77kg! Wil ook best de strijd aangaan!! Count me in voor 95kg dan :D
Al slaat het eigenlijk nergens op.. 18 kilo gainen in een jaar? Je mag al ****ing blij zijn met 10 volgens mij!!
 
Laatst bewerkt:
naturel blijven tijdens dat jaar of niet?

Sjah, da's een goeie... Ik denk dat de meesten wel naturel blijven als ik het zo inschat, dus zullen we het maar op naturel houden, he? :D
 
Sjah, da's een goeie... Ik denk dat de meesten wel naturel blijven als ik het zo inschat, dus zullen we het maar op naturel houden, he? :D

Ok, en hoe ga je dat controleren? :p

is wel goed idee daar niet van maar tis moeilijk te controleren en te beoordelen
 
Gewoon vreten. Goed initiatief.
 
Ok, en hoe ga je dat controleren? :p

is wel goed idee daar niet van maar tis moeilijk te controleren en te beoordelen

Sjah, dat blijft zeuren natuurlijk... Misschien een professionele jury samenstellen, hahaha
Helemaal controleren kan niet nee, maar ja, moeten daarin ook maar niet zo strikt zijn dan...

Gewoon vreten. Goed initiatief.

Dat vonden wij ookal, en lekker maf, werkt denk ik ook best motiverend een beetje competitie erin, toch?
 
Eigenlijk zouden we ook ergens halverwege het jaar allemaal aan een hotdogvreetwedstrijd ofzo moeten gaan meedoen ;) Om de strijd erin te houden ;) haha
 
15 kg naturel op een jaar is toch niet mogelijk.
Of je moet een beginner zijn en dan is die 15 kg nog geen zuivere spiermassa.
 
15 kg naturel op een jaar is toch niet mogelijk.
Of je moet een beginner zijn en dan is die 15 kg nog geen zuivere spiermassa.

ik heb vorig jaar op een half jaar tijd van 73 naar 87kg gebulkt (eerste keer dat ik bulkte), natuurlijk wel met een groot vet% toename. Vet is nu toch al met +7% gezakt en weeg nog 82kg. Doe dit wel nooit meer want is veel te lastig om dat vet terug af te trainen :o

(check gallerij oudste foto was op max ongeveervan men bulk :p, nieuwste foto is maandje oud)
 
15 kg naturel op een jaar is toch niet mogelijk.
Of je moet een beginner zijn en dan is die 15 kg nog geen zuivere spiermassa.

Het gaat ook niet om 15 kg spier vermoed ik, gewoon 15 kg erbij bulken.
Wordt wel zwaar, maar count me in.

90kg tegen mei 2010 :D

Edit: en dan om de drie maanden foto's ofzo?
 
Eigenlijk zouden we ook ergens halverwege het jaar allemaal aan een hotdogvreetwedstrijd ofzo moeten gaan meedoen ;) Om de strijd erin te houden ;) haha

Haha, es kijken wat de anderen ervan vinden...wel leuk ja

15 kg naturel op een jaar is toch niet mogelijk.
Of je moet een beginner zijn en dan is die 15 kg nog geen zuivere spiermassa.

Sja, daar valt over te discussiëren natuurlijk, het gaat zuiver om de doelstelling, of je haalt of niet is denk ik niet zo zwart/wit. Het is leuk om zo te benaderen, en motiveert enorm, daar gaat het om.
Ik weet uit eigen ervaring dat je enorm kunt groeien in korte tijd, beginner of niet. We hebben het hier niet over zuivere spiermassa, laat dat duidelijk zijn. Vooral de fun factor en motivatie zijn doorslaggevend.

Men komt alleen ergens door de lat hoog te leggen, per slot van rekening zitten we hier niet om uit ons neus te peuteren, mensen! :D
 
Het gaat ook niet om 15 kg spier vermoed ik, gewoon 15 kg erbij bulken.
Wordt wel zwaar, maar count me in.

90kg tegen mei 2010 :D

Edit: en dan om de drie maanden foto's ofzo?


Welkom, je zit erbij!
 
lijkt me idd goed om sowieso nu al foto's te maken van de status nu, en tussentijds posten natuurlijk welkom ;)
 
uhm vet% onder een bepaalde grens???

chekken is vrij onmogelijk, op de eerlijkheid dan maar!
 
uhm vet% onder een bepaalde grens???

chekken is vrij onmogelijk, op de eerlijkheid dan maar!

Hmmm, ik denk niet dat dat reëel is, tymen, want dan moet alles in klasses ook enzow, ik denk niet dat we het ingewikkeld moeten maken. :D

We kunnen de progressie foto's wel enigsins op waarde beoordelen, toch? Iemand die er een potje van maakt of stelselmatig liegt, valt toch wel door de mand...
 
Haha leuk dan om van die 15kg uiteindelijk 7-8kg massa te hebben. :roflol: Waarom ga je niet voor de realisitische 10kg bij hetzelfde bf?
 
Back
Naar boven