AndroidHealthClinic

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

YEAH! Count me in for 105k @ 1 may 2010!
 
Haha leuk dan om van die 15kg uiteindelijk 7-8kg massa te hebben. :roflol: Waarom ga je niet voor de realisitische 10kg bij hetzelfde bf?

Wie zegt dat dat perse voor mij geldt? De challenge is 15 kilo, of je nu in BF aankomt of niet, lijkt mij een duidelijk verhaal.

En of ik tegen die tijd nogsteeds 11% ben zullen we wel zien, toch?
De challenge veranderen naar 10 kilo geeft in geen geval meer zekerheid over een lager BF, dat heb je gewoon zelf iin de hand. Als ik elke dag in de McDrive zit, weet ik zeker dat ik straks een papzak ben.

Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij/.zij het doet, ik probeer ut met een clean bulk, nu 4000, straks 4500, dan 5000Kcal...
 
Zet maar neer voor 110 :)
 
Yeah buddy goed topic!

We gaan ervoor.

Maak allen wel een beginfoto waarop de datum te zien is met een papier op de achtergrond ofzo. Dit is wel zo fair!

En dan over een jaar (1 mei 2010) plaatsen we de foto met bijbehorend gewicht

Mischien dat je dit even in de startpost kan vermelden kwarkmixer :thumb:
 
Dit werkt ook wel enorm motiverend denk ik!
 
15 kg gainen in een jaar zal wel mogelijk zijn, maar dat zal dan wel quasi allemaal vet en vocht zijn
 
ik maak morgen pics met een krant van die dag
 
Ik vind dat de haters een topicban verdienen.
 
ik ben nu aan het cutten, mag ik nog wat wachten om me in te schrijven? :p
 
Yeah buddy goed topic!

We gaan ervoor.

Maak allen wel een beginfoto waarop de datum te zien is met een papier op de achtergrond ofzo. Dit is wel zo fair!

En dan over een jaar (1 mei 2010) plaatsen we de foto met bijbehorend gewicht

Mischien dat je dit even in de startpost kan vermelden kwarkmixer :thumb:

Yo brede!
Thnx, bro! Done! :D
 
ik ben nu aan het cutten, mag ik nog wat wachten om me in te schrijven? :p

hmm, als jij het jezelf moeilijk wilt maken, moet jij het zelf weten natuurlijk! Ik zou je afraden je cut af te breken hiervoor!
Volgend jaar doen we het gewoon nog een keer whahaha
 
Wil iedereen ff zijn startgewicht posten, thnx, danwel in zijn handtekening zetten...
 
is het een idee om dat jaar in subdoelen van 4 kwartalen te splitsen? als een soort competitie met telkens nieuwe doelen. results, winnaars en aan het einde de definitieve nummer 1 na een jaar te presenteren. Dan is het mischien ook spannender om het te volgen.

BTW ik doe niet mee anders ben ik helemaal tonnetje rond van het vet
 
Als ik net uit de cut zou komen zou ik wel meedoen. Helaas ben ik al moddervet dus misschien volgend jaar.
 
is het een idee om dat jaar in subdoelen van 4 kwartalen te splitsen? als een soort competitie met telkens nieuwe doelen. results, winnaars en aan het einde de definitieve nummer 1 na een jaar te presenteren. Dan is het mischien ook spannender om het te volgen.

BTW ik doe niet mee anders ben ik helemaal tonnetje rond van het vet


Thnx, is een leuk idee, maar ik denk dat we het voor nu ff simpel moeten houden. Dit topic is er ook om de ervaringen te delen, en elkaar te motiveren!

Hoezo? Hebbie dan al veel vet ofzow? Je kan ook schoon bulken hoor!
 
Back
Naar boven