MuscleMeat

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

Haha leuk dan om van die 15kg uiteindelijk 7-8kg massa te hebben. :roflol: Waarom ga je niet voor de realisitische 10kg bij hetzelfde bf?

Denk ook voor heel veel mensen dat het neerkomt op uiteindelijk de 15 kilo niet halen maar wel qua spiermassa veel gainen!! Bij mij is er niets voor nodig of ik val af dusse waarschijnlijk gain ik toch bijna alleen maar spiermassa!!
 
count me in! 110 kilo op 1 mei 2010:D
 
Thnx, is een leuk idee, maar ik denk dat we het voor nu ff simpel moeten houden. Dit topic is er ook om de ervaringen te delen, en elkaar te motiveren!

Hoezo? Hebbie dan al veel vet ofzow? Je kan ook schoon bulken hoor!

duh tuurlijk kan ik cleanbulken, doe ik op moment al. k zit op moment gelukkig weer rond de 16% vet en dat hou ik voorlopig graag zo. no more 25% of meer voor mij. dus laat ik jullie deze keer met elkaar in gevecht;)
 
Had dit een jaar of 2 vroeger geweest, had ik wel meegedaan. Maar ik zie mijzelf echt niet binnen een jaar 95kg op 1m65 zijn :p
 
Ja shit net te laat, ben net 16kg zwaarder geworden in een half jaar tijd.
 
Had dit een jaar of 2 vroeger geweest, had ik wel meegedaan. Maar ik zie mijzelf echt niet binnen een jaar 95kg op 1m65 zijn :p


lol op de fibo in essen liepen er ook een paar italiaantjes van rond de 1.60 hoog en 1.70 breed, zag er wel vreemd uit
 
doe mij ook maar, nu 74kg.
90kg op 1mei 2010
 
startgewicht +/- 96kg
 
ik gainde 20kg in 20weken (en ja mn bf schoot omhoog als een gek).

no thanks man.

(vind dit alleen maar een compo voor ectos btw).
 
heb ik al gehaalt! foto's "in post je foto's "

:)
 
ik gainde 20kg in 20weken (en ja mn bf schoot omhoog als een gek).

no thanks man.

(vind dit alleen maar een compo voor ectos btw).

Je moet ook meer eiwitjes eten...
Een kilo per week is makkelijk te doen.
 
Ik wil best wel meedoen ma ik begin pas terug te bulken in september/oktober
 
Als beginner lijkt het me een leuke wedstrijd. Succes.
 
Haha leuk dan om van die 15kg uiteindelijk 7-8kg massa te hebben. :roflol: Waarom ga je niet voor de realisitische 10kg bij hetzelfde bf?

Ni zage
 
Hmmm, ik denk niet dat dat reëel is, tymen, want dan moet alles in klasses ook enzow, ik denk niet dat we het ingewikkeld moeten maken. :D

We kunnen de progressie foto's wel enigsins op waarde beoordelen, toch? Iemand die er een potje van maakt of stelselmatig liegt, valt toch wel door de mand...

je kunt ook eventueel VVM doen, BW - Vet%. is aantal kilo's gain. maar dan lijkt me die 15 kilo pure mass gain vrijwel onmogelijk..
 
15 kg gainen in een jaar zal wel mogelijk zijn, maar dat zal dan wel quasi allemaal vet en vocht zijn

Het ligt er maar aan hoe je het aanpakt, wat je training is, of je clean bulkt, je metabolisme, noem maar op. Ik ken voorbeelden van mensen die droog blijven en solid muscle buffelen in 1 jaar, veel muscle...

Dit werkt ook wel enorm motiverend denk ik!

Precies de bedoeling, gap! Go 4 it!

ik maak morgen pics met een krant van die dag

Jowww, zie ze verschijnen, ik maak morgen ook pics :D

Ik vind dat de haters een topicban verdienen.

Ik geef overal gewoon een grappige draai eraan, dan is de hele fatoe meteen weg, jah toch?
 
Back
Naar boven