AndroidHealthClinic

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ha beest, lekker hardcore bezig zie ik :D

Wanneer is je volgende training? :)
 
@ Avenge; ik zou niet weten waarom je in een commerciele gym meer progressie zal boeken dan thuis.

Ik heb thuis een power rack, barbell, dumbbells, bench en 270kg aan schijven, dat is alles wat ik nodig heb. Het enige voordeel van een commerciele gym is dat er andere hardcore lifters trainen, daar heb je idd wel wat aan.

Ik zei ook nergens dat je in een gym meer progressie boekt? :o
Ik train nl. zelf ook thuis.
 
Ik zei ook nergens dat je in een gym meer progressie boekt? :o
Ik train nl. zelf ook thuis.

@ Sniper;

Als Basic een gym kan joinen, moet jou dat toch ook lukken? Kan me voorstellen dat je thuis trainen fijn vind (doe het zelf ook, ivm health centres all the way) maar daar ga je nooit zoveel progressie maken als in de gym.

Dat zei je. Maar EPK, ik denk dat hij bedoelde dat sniperx thuis nooit zo veel progressie maakt als in de gym omdat hij daar niet genoeg materiaal voor heeft.
 
Update:

2i9jlnd.jpg
Front
8wl4ao.jpg
Back

Als jullie vinden dat ik te veel foto's post moeten jullie het zeggen. Back moest een Back Double Bicep worden, alleen biceps niet op de foto, en zwaar mislukte pose. Nog veel te leren.
 
Prima vooruitgang al :D
 
Dat zei je. Maar EPK, ik denk dat hij bedoelde dat sniperx thuis nooit zo veel progressie maakt als in de gym omdat hij daar niet genoeg materiaal voor heeft.

:o Juh, dat bedoelde ik inderdaad. Met een stang van een meter en wat gewichtjes (No offence Snipe) kom je nu eenmaal niet zover als in een gym die wel genoeg materiaal heeft.

Heb je een powerrack, bench, en genoeg gewicht staan is het (zoals ik eigenlijk al aangaf) heel anders. :thumb:

Goeie fysiek Basic. ;)
 
Mag wel wat spek op he :D

Je bent goed bezig voor een 14 jarigen. Ik denk dat er hier een hoop zijn die willen dat ze zo vroeg begonnen waren.
 
Vandaag hele middag vrij geweest, en moest op mijn broertje (9) passen. Aangezien hij een tijdje zeurt of hij eens mee mag naar de sportschool, vandaag maar even met hem gegaan. Heb heb vooral cardio laten doen, maar toen wou hij toch; op dat bankje tegen die stang aan duwen (Bench Press) eens proberen. 2 x 8 x lege barbell (20 KG), met een beetje hulp van mij met het rechthouden van de barbell (daarbij zal ik vast ook wel wat kilo'tjes geholpen hebben). Hij vond het helemaal geweldig vandaag. Heb hem wel verteld dat dit de komende tijd niet meer gaat gebeuren :D.
 
Vandaag hele middag vrij geweest, en moest op mijn broertje (9) passen. Aangezien hij een tijdje zeurt of hij eens mee mag naar de sportschool, vandaag maar even met hem gegaan. Heb heb vooral cardio laten doen, maar toen wou hij toch; op dat bankje tegen die stang aan duwen (Bench Press) eens proberen. 2 x 8 x lege barbell (20 KG), met een beetje hulp van mij met het rechthouden van de barbell (daarbij zal ik vast ook wel wat kilo'tjes geholpen hebben). Hij vond het helemaal geweldig vandaag. Heb hem wel verteld dat dit de komende tijd niet meer gaat gebeuren :D.

Hahaha, mooi voor dat manneke. :o
 
Jij bent ook al een beest :D Ik wou dat ik veel eerder was begonnen :/

Laten we hopen dat ik ook groei! Morgen knallen!
 
Jij bent ook al een beest :D Ik wou dat ik veel eerder was begonnen :/

Laten we hopen dat ik ook groei! Morgen knallen!

Dit mag je nog lang geen beest noemen. :D, but i'll take it as a compliment, dank je.

Je bent nu 15, dat is al heel jong. Je hebt nog genoeg tijd om te groeien!
Als jij goed eet, goed blijft rusten en vooral goed traint groei jij ook jongen. Inderdaad, morgen knallen.

Morgen weer een mijl paaltje, de 3 x 50 KG BP
 
Vooraf:
Was vanaf ik op stond al misselijk, en had een vol gevoel.

Training:

Bench Press
5 x 37.5 KG
5 x 40 KG
5 x 42.5 KG
5 x 45 KG
2 x 50 KG FAIL FAIL FAIL
3 x 45 KG FAIL FAIL FAIL

Squat
5 x 50 KG
5 x 55 KG
5 x 60 KG
5 x 65 KG
3 x 75 KG
8 x 65 KG

BOR
5 x 40 KG
5 x 42.5 KG
5 x 45 KG
5 x 47.5 KG
3 x 52.5 KG PR
8 x 47.5 KG REP PR

Ik failde op de 3 x 50 KG bench press. Dat demotiveerde mij zeer, waardoor ik niet eens de 8 x 45 KG haalde. Ik voelde me zó klote. Maar goed, verder getraint, dacht er niet meer aan. Tot ik in de kleedkamer zat. Ik had me al omgekleed en zat nog steeds te piekeren over die fail. Ineens hield ik het niet meer. Trok men shirt uit. Deed men trainings shirt weer aan, en ik hoorde iets scheuren. Zag op het eerste gezicht niet. Broek uit, trainingsbroek aan. Vol adrenaline liep ik naar de bench press, deed aan beide kanten een 15 KG schijf. Klapte in mijn handen van agressie. Ging liggen. Barbell uit de houder. Rustig naar mijn borst, en om hoog. Dat was 1. Weer rustig naar beneden, en weer vrij gemakkelijk omhoog. Dat was 2. Weer rustig naar beneden, toen werd het wel erg zwaar. Drukken drukken drukken. En voor ik het wist lag de barbell weer in de houder. Het was gelukt.

Bench Press
3 x 50 KG

Er kwam een jongen naar mij toe (geen beest, maar ook zeker geen ecto). Hij vertelde me dat ik beter een lager gewicht kon pakken, en meerdere herhalingen doen. Ik vertelde hem van Bill Starr, en hij zei dit: "Je moet echt meer herhalingen doen. Bill Starr werkt echt niet". Ik stemde in, maar lachte hem eigenlijk uit; Wie dacht hij wel niet dat hij was om Bill Starr belachelijk te maken.

Na de training heb ik mij zelf getrakteerd op een hamburger. Zo meteen thuis een lekker bord pattat met toebehoren :D.

PS: Ik denk dat die 1 x 60 KG BP een vertekend beeld gaf. Techniek was belabberd en raakte mijn borst niet met de barbell.

PPS: Ik heb rode plekken, boven mijn navel, op mijn biceps en op mijn schouders. Het lijkt op een schaafwond maar dat is het niet. Ik zal zo even een foto posten. Weet iemand wat dit kan zijn?

PPPS: De Squat is het zelfde gewicht als vorige week vrijdag, maar nu zonder nek-rol. Voelt toch even wat anders aan.
 
Laatst bewerkt:
Kijk morgen nog eens. Kan van het trainen komen.
 
Heerlijk getraind trouwens BEEST! :D
 
Heerlijk getraind trouwens BEEST! :D

Ging inderdaad wel lekker vandaag, heerlijk gevoel toen die 3 x 50 toch gelukt was. Btw met een fail op 50 KG lig je niet zo heel lekker daar :D.
 
Ik begrijp iets niet.
Je doet Billstar, maar je hebt ook al eens 1x60kg gedaan?

Daarnaast fail je op de 50, en doet daarna 5x45?
Setjes moeten toch: eerst 3x, dan 8x.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven