AndroidHealthClinic

"Mijn 6-jarige dochtertje met een mes"

Bezoekers in dit topic

kareltje27

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
1.118
Waardering
32
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
De NSAAP.

Eindelijk wordt er actie ondernomen. Wie is er al lid?
 
Hier komt de topictitel trouwens vandaan.
 
Standpunten:
-Geen alternatieve mensen voor de klas; dit lokt agressie en geweld uit!
-Op je werk moet je netjes gekleed zijn en mag er geen spoor van jou subcultuur te herkennen zijn.Er zijn uitzonderingen , bijvoorbeeld als jou beroep centraal staat voor jou subcultuur.
-Alternatieve propaganda moet gecensureerd worden; dit zou de nieuwe generaties aansporen om net zo te worden.
-Personen die aan zelfverwonding doen moeten gelijk opgenomen worden en aan hun probleem geholpen worden.
-Alternatieven mogen geen extreme uitspraken doen over de duivel en het kwaad.


Oohh noez een reli-tuttehola.
 
NSAAP zei:
De reden van deze blog, die gaat over de alternatieve onderlaag van de samenleving is mijn 6-jarige dochter.Mijn dochter ; leuk,lief,spontaan,grappig,enthousiast, blond meisje die muziek als k3 leuk hoort te vinden moet zichzelf inslaap wiegen met een poster boven haar bed met daarop een band genaamd tokio hotel. Een poster met mannen met een ruige kledingsT en haardracht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:orly:
 
Als ze die kleding sT van Tokio Hotel al ruig vind :rolleyes:
 
Heil Saskia Richard!

539w.jpg


:yarly:
 
Jongens, kom op. Ik zou ook niet blij zijn als mijn kind goth zou worden. Constant in het zwart gekleed, depressieve muziek luisterend, geïnteresseerd in de dood en dergelijke, pfff...
 
Jongens, kom op. Ik zou ook niet blij zijn als mijn kind goth zou worden. Constant in het zwart gekleed, depressieve muziek luisterend, geïnteresseerd in de dood en dergelijke, pfff...

tis maar net hoe je er zelf mee om gaat denk ik, maar om je partij nou nsaap te noemen, met maar 1 letter verschil van het NSDAP lijkt mij verkeerde associaties op te roepen:rolleyes:


leuk shirt heeft die ene van tokio hotel: ecto unlimmited:D
 
Die ecto met dat zwart haar lijkt op een 12 jarig meisje.
 
Je moet eens checken op die blog wie er allemaal tegen de partij is, en dan vergelijken met hun avatar.

Allen zwart haar.
13 jaar en groot bakkes. Ze kunnen "emo" amper spellen.
 
Je moet eens checken op die blog wie er allemaal tegen de partij is, en dan vergelijken met hun avatar.

Allen zwart haar.
13 jaar en groot bakkes. Ze kunnen "emo" amper spellen.

Hahahaha, goede sig!
 
Jongens, kom op. Ik zou ook niet blij zijn als mijn kind goth zou worden. Constant in het zwart gekleed, depressieve muziek luisterend, geïnteresseerd in de dood en dergelijke, pfff...

Je bent dus ook tegen Frank Sinatra?

Je moet eens checken op die blog wie er allemaal tegen de partij is, en dan vergelijken met hun avatar.

Allen zwart haar.
13 jaar en groot bakkes. Ze kunnen "emo" amper spellen.

Jij ziet er me anders ook maar een oelewapper uit.

Hahahaha, goede sig!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven