AndroidHealthClinic

Vader voelt zich genaaid

Bezoekers in dit topic

Samira

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2007
Berichten
577
Waardering
10
NOTTINGHAM - Een vader die zijn zoontje van veertien een prostituee aanbood om coïtus te leren, is er met een voorwaardelijke celstraf van afgekomen. Een 42-jarige Pool in Nottingham reed met zijn zoon naar een weg waar zich prostituees aanboden. De jongen koos uit de reeks vrouwen uitgerekend een politieagente in burger. Zij vormde de spil van een politieactie tegen prostitutie.

De vader werd aangeklaagd wegens uitlokking van geslachtsgemeenschap tussen een vrouw en een minderjarig kind. Vrijdag legde de rechter in Nottingham de beklaagde slechts een voorwaardelijke gevangenisstraf van tien maanden op. De rechter meende dat de vader het goed meende en niet de intentie had zijn zoon schade te berokkenen.

bron: Telegraaf

Tja, lullig, maar als vader ben je ook niet goed bij je hoofd...
 
:roflol:... Niet normaal. Maffe polen :p
 
Heeft die zoon die lekkere agente nu mogen nken of niet?
 
wat denk je zelf.. gahahaha moest hard lachen toen ik het las
 
'je bent nu 14 zoon, hup nken'
 
Goeie shit toch, niets mis mee, wordt het tenminste een echte vent later.
 
Hmm, je gaat als vader je "minderjarige" zoon van 14 toch geen prostituee aanbieden, lijkt mij. :rolleyes:

Kan je 'm net zo goed zijn eertse 'SOA' cadeau geven..
 
Hmm, je gaat als vader je "minderjarige" zoon van 14 toch geen prostituee aanbieden, lijkt mij. :rolleyes:

Kan je 'm net zo goed zijn eertse 'SOA' cadeau geven..

hoezo niet?
hoertjes zijn heel schoon op zich zelf hoor!
wassen zich meestal minimaal om de 3 klanten en hebben ook 3 maandelijks een soa test!
 
Had ik maar zo'n vader.
 
als ik die zoon was, dan zouk de komende weken gefixeerd zijn geweest op nken en proberen van bil te gaan. In Engeland is dat toch tenslotte de normaalste zaak toch ??
 
Karma voor papa!!
 
hoezo niet?
hoertjes zijn heel schoon op zich zelf hoor!
wassen zich meestal minimaal om de 3 klanten en hebben ook 3 maandelijks een soa test!

Goed, als het voor jou werkt, seek for yourself...:D
 
Een goede zaak natuurlijk. In plaats van er agenten in burger op af te sturen zouden ze het moeten subsidieren.
 
hoezo niet?
hoertjes zijn heel schoon op zich zelf hoor!
wassen zich meestal minimaal om de 3 klanten en hebben ook 3 maandelijks een soa test!

Naieveling
 
Back
Naar boven