MuscleMeat

Basiclove doing Bill Star (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Trok men shirt uit. Deed men trainings shirt weer aan, en ik hoorde iets scheuren. Zag op het eerste gezicht niet. Broek uit, trainingsbroek uit.
Wat scheurde?

Heb je gebencht in je onderbroek??
 
Ik begrijp iets niet.
Je doet Billstar, maar je hebt ook al eens 1x60kg gedaan?

Daarnaast fail je op de 50, en doet daarna 5x45?
Setjes moeten toch: eerst 3x, dan 8x.

Ik volg Bill Starr nu ja. Ik heb voor de vakantie eens 1 x 60 gedaan, maar dat was niet barbell tot de borst, en een belabberde techniek. Ik begrijp trouwens niet hoezo 1 x 60 KG en bill starr met elkaar in verband hangen?

Het is de bedoeling om:

5 x
5 x
5 x
5 x
3 x
8 x te doen.
 
Ik volg Bill Starr nu ja. Ik heb voor de vakantie eens 1 x 60 gedaan, maar dat was niet barbell tot de borst, en een belabberde techniek. Ik begrijp trouwens niet hoezo 1 x 60 KG en bill starr met elkaar in verband hangen?
exactly my point. Ik dacht dat je 1x60 had gedaan tijdens je bill starr, vandaar.

Het is de bedoeling om:

5 x
5 x
5 x
5 x
3 x
8 x te doen.

Inderdaad. Je deed nu:
5x
5x
5x
2x
3x

Na die fail had je toch beter wat minder gewicht kunnen pakken en gewoon voor de 8 reps te gaan.
 
Inderdaad. Je deed nu:
5x
5x
5x
2x
3x

Na die fail had je toch beter wat minder gewicht kunnen pakken en gewoon voor de 8 reps te gaan.

Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, naja even een voorbeeld dan:

5 x 1
5 x 2
5 x 3
5 x 4
3 x 6
8 x 4

Dus het laatste setje even veel KG als het 4e setje, alleen dan 8 reps.
 
Update:

Spanksta gaat mij woensdag helpen met DL'en. :D
 
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, naja even een voorbeeld dan:

5 x 1
5 x 2
5 x 3
5 x 4
3 x 6
8 x 4

Dus het laatste setje even veel KG als het 4e setje, alleen dan 8 reps.

Dat is volgens mij niet hoe Bill STarr in elkaar zit.
Tenminste als het excel bestandje invult dan is de laatste set wel degelijk lichter dan het 4e setje.
 
First 4 sets are the same of Monday's, the triple is 2,5% above your Monday top set of five, use weight of the third set for the final set of 8.

Damn, je hebt gelijk! Ik had dus 8 x 42.5 moeten doen als laatste setje. Thanks BBB :D.
 
Voor Karmaa post ik altijd loool XD
 
net zat de hele familie aan de chips, met dipsaus.
Ik ben er niet in mee gegaan, heb 4 boterhammen met pindakaas + 2 glazen melk weg gewerkt.
Zit vandaag aan zo'n 4300 KCAL.
 
net zat de hele familie aan de chips, met dipsaus.
Ik ben er niet in mee gegaan, heb 4 boterhammen met pindakaas + 2 glazen melk weg gewerkt.
Zit vandaag aan zo'n 4300 KCAL.
Lekker veel man :D

Ik heb zojuist ook kwark weg gesmokkelt :D

Vreetee!
 
Ik ben een beetje op zoek naar kosten van een home gym + sparen. Aangezien ik het in 1x goed wil doen, wil ik geen troep kopen. Ik krijg in november van een vriend spullen, maar dat is allemaal niet even stevig.

Is dit een halterbankje waar ik de rest van mijn leven wat aan zal hebben?
http://www.muscle2muscle.be/?p=product&id=453
 
Beter koop je een powerrack met wat schijven, daar kan je alles mee doen ;)
 
Ik denk er over om een weekje bench press 'over' te doen. Dus om de trainingen van vorige week te herhalen. Dit omdat ik denk de 5 x 50 KG niet te halen. "Blablabla slechte instelling zo red je het niet", ja ik weet dat je er altijd voor moet gaan, maar ik vind ook dat je reeël moet blijven. Hoe staan jullie hier tegen over?
 
Kom gewoon bij Back2Basics, de hardcoregym van Apd en omgeving trainen.. zal je goed bevallen ! En is niet duur!
 
Ik denk er over om een weekje bench press 'over' te doen. Dus om de trainingen van vorige week te herhalen. Dit omdat ik denk de 5 x 50 KG niet te halen. "Blablabla slechte instelling zo red je het niet", ja ik weet dat je er altijd voor moet gaan, maar ik vind ook dat je reeël moet blijven. Hoe staan jullie hier tegen over?

Kan je doen.
Maar ik denk dat je het beetje aan jezelf te danken hebt, omdat je aan het begin "op gevoel" ging verhogen, na advies van keranos. Terwijl je beter het schema van madcow had kunnen volgen.
Als je het niet meer aan kan kun je altijd een paar stapjes (lees: weken) terug doen.
 
Kom gewoon bij Back2Basics, de hardcoregym van Apd en omgeving trainen.. zal je goed bevallen ! En is niet duur!

Jup, ga ik ook doen, alleen ik moet eerst van men abbonoment bij f4f af komen, men ouders zijn niet van plan om 2 abbonomenten te gelijk te laten lopen.
 
Oke, thanks BBB.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven