Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sniperx, ik wil je niet dissen ofzo. Maar hoe kan je nu in godsnaam maar 12kg benchen en 25 deadliften?
 
Sniperx, ik wil je niet dissen ofzo. Maar hoe kan je nu in godsnaam maar 12kg benchen en 25 deadliften?

Aan het eind van de HST cycle is de BP al vrij snel ~30 hoor. Maandag begin ik i.p.v. pussy 0.5kg per training verhogen met 1 kg per training verhogen =D.
 
Aan het eind van de HST cycle is de BP al vrij snel ~30 hoor. Maandag begin ik i.p.v. pussy 0.5kg per training verhogen met 1 kg per training verhogen =D.

Ik begrijp het HST principe, maar ik weet zeker dat er veel meer in zit snipe! :D
 
gewicht gaat toch goed omhoog zie ik, nog die gewichten bij training :D

en wat is er nou "zo ver" ??
 
Gaat ze naakt op de cam? Screenshots, filmpjes etc. en je krijgt eeuwig respect. Zelfs als je maar 11 kg bencht :o
 
Sniperx, ik wil je niet dissen ofzo. Maar hoe kan je nu in godsnaam maar 12kg benchen en 25 deadliften?

Idd, ik ga denk ik ook een log bijhouden, laat ik jullie weten hoe zwaar mijn boodschappentas elke dag is en hoe ver ik die draag.
 
Idd, ik ga denk ik ook een log bijhouden, laat ik jullie weten hoe zwaar mijn boodschappentas elke dag is en hoe ver ik die draag.

2.5 KG Farmers Walk :D
 
Oh god.. ik wist al dat dat meisje knap was maar, ze doet nu dus cam, WOW!! MILF :p. Echt een milf :p.
 
Oh god.. ik wist al dat dat meisje knap was maar, ze doet nu dus cam, WOW!! MILF :p. Echt een milf :p.

Snipe
Milf = Mother I'd Like to ****.
Of ik hap nu, of jij dacht dat MILF 'lekkerding' o.i.d. betekend. :D
 
Haha dacht ik inderdaad ja =D.
 
Privé girl :P.
 
Screenshot mother****er, anders gaat iedereen alleen nog maar zeiken in je logs :D
 
Sniper, volgens mij lieg je. Op omegle kapte je al na 1 minuut het gesprek af met nederlandse ellegirls enzo. :p
 
Ik lieg niet. @ Miron: :roflol:.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven