XXL Nutrition

Wie moet de nieuwe trainer van Ajax worden?

Wie moet MvB opvolgen?


  • Totaal stemmers
    43

Bezoekers in dit topic

Ronnie Coleman samen met Rich Gaspari voor de krachttraining zou ook niet verkeert zijn...:D.
 
ronnie coleman in het doel, dan krijgen ze geen goal meer tegen.:P
 
Rijkaard. duidelijk PUNT
 
Jol die gaat echt niet naar Ajax. Die is klaar voor de absolute top. Die gaat nu richting Real etc.

Frank Rijkaard gaat ook niet naar Ajax. Zou ideaal zijn, maar dat gaat 'em echt niet worden denk ik zo. Die kan miljoenen verdienen bij Chelsea en andere topploegen.

Co Adriaanse werd ontslagen toen hij bovenaan stond met Ajax, maar had problemen met het bestuur. Dus dat wordt 'em ook niet.

Ik zeg een buitenlander halen.
 
Het liefst zou ik koeman zien! Die heeft eerder bij ajax en Vitesse bewezen incapabel te zijn. Kan dus het beleid in ammedam mooi voortzetten :D
 
Ik zou zeggen rijkaard, man met uitstraling en heeft met Nederland en Barca bewezen dat hij het kan
 
hahahah koeman... 'oh mag ik alsjeblieft?'......maar ze zullen een betere hebben met Rijkaard.
 
Steve Mclaren, ik meen dat ze daar sowieso al in geïnteresseerd zijn..
 
Aangezien rijkaard en co geen interesse hebben, waarom niet proberen met Trond Sollied? Kent de competitie ondertussen en is het gewoon om aanvallend te spelen.
 
Foppe!

De Haan: 'Ajax is een fantastische uitdaging'

15/05/2009 12:10

Foppe de Haan heeft vanaf 1 juli zijn handen vrij. De Fries zet de deur open naar een nieuwe klus als clubtrainer: 'Ajax is een fantastische uitdaging.'

De Haan is bezig aan zijn laatste weken in dienst van de KNVB. Komend seizoen gaat hij Harry Sinkgraven bijstaan (in Emmen) bij diens eerste klus als hoofdtrainer in het betaald voetbal. 'Als een soort klankbord, misschien sta ik soms op het veld, dat weet ik nog niet', zei De Haan op de KNVB-website.

De Fries houdt meer opties open, waaronder ook een terugkeer als hoofdtrainer. 'Een club sluit ik niet op voorhand uit, maar dan moet het wel iets heel moois zijn.' Dat AZ en Ajax op zoek zijn naar een nieuwe trainer is hem niet ontgaan.

'Kijk, AZ is een prachtige club en Ajax is een fantastische uitdaging. Alleen vind ik dat het weinig zin heeft om te filosoferen over iets wat niet aan de orde is. Dus doe ik dat ook niet. Pas als ze je vragen is er reden om erover na te denken. In dat geval zal ik eerst met mezelf moeten overleggen. En daarna ook met mijn vrouw.'
 
Dat Foppe maar geen floppe wordt!

Goeie trainer, maar voor Ajax??? Heb mijn twijfels.
 
peter r de vries
 
danny blind die bakt er toch niks van en dan hoop ik dat ajax kapot gaat
 
Floppe de Banaan. Monster coach.
 
iedereen kan trainer worden van ajax, maar niemand wil jwt
 
Back
Naar boven