AndroidHealthClinic

anabolen en zelfvertrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

animal1984

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Waardering
5
als je on bent ervaar je dan iets van meer zelfzekerheid bv naar vrouwen toe fzo
 
Daar heb ik off ook geen problemen mee.:)

maar denk zelf eens na, wat er gebeurt als je Test level omhoog gaat.
 
Wil je anabolen nemen om vlotter bij vrouwen over te komen? :)
 
ja dan wil je meer nken maar ga je dan ook sneller naar dat ene meisje toe om haar mee uit te vragen of ga je dan sneller naar je baas als je iets niet aanstaat zo van die dingen
 
directer ben ik wel, agressiever niet.
 
ja dan wil je meer nken maar ga je dan ook sneller naar dat ene meisje toe om haar mee uit te vragen of ga je dan sneller naar je baas als je iets niet aanstaat zo van die dingen

Je klinkt als een een jongetje die nog maagd is.
Doe er wat aan! :D:D:D
 
Hangt er ook vanaf wat je gebruikt. Ik denk dat alle emoties gewoon sterker worden als je on bent, zowel blijdschap, woede, verdriet... maar je verandert er geen persoon mee! Ik ben bv een heel kalm persoon en zal dus ook niet snel agressief worden als ik on ben, mensen die al een korte lont hebben kunnen in mijn ogen beter niet kuren omdat ze dan nog sneller ontploffen!
 
uiteindelijk speelt het met je zelfvertrouwen.

je komt 10 kg aan, je valt 5 kg af, weg ego.
ik voel me groot, ik voel me stoer, ik voel me verrot want ik ben 5 kg kwijt.
je krijgt opmerkingen: gaat lekker he? hard aan het trainen?, en vervolgens krijg je opmerkingen: goh, tijdje niet wezen trainen ofzo? afgevallen hea?

als je hier niet tegen kan, dan zou ik oa van de as afblijven.

daarnaast ligt het er ook aan welke AS. Trenbolone geeft echt een ego en mindboost. Zelfvertrouwen schiet omhoog en je krijgt meer een soort van groter schijtgehalte van.. maar.. dit is allemaal subjectief ofcourse.
 
Hangt er ook vanaf wat je gebruikt. Ik denk dat alle emoties gewoon sterker worden als je on bent, zowel blijdschap, woede, verdriet... maar je verandert er geen persoon mee! Ik ben bv een heel kalm persoon en zal dus ook niet snel agressief worden als ik on ben, mensen die al een korte lont hebben kunnen in mijn ogen beter niet kuren omdat ze dan nog sneller ontploffen!

Ja daar ben ik het 100% mee eens. Ben zelf ook een kalm persoon en ben dit ook als ik on ben. Maar merk idd wel dat me emoties versterkt zijn.
 
ben wel scherper met mijn opmerkingen en mijn focus en concentratie zijn ook beter..ben zelf rustig en daar veranderd niks aan
 
Vind het raar dat hier zo positief op wordt geantwoord.
Deze jongen wil AAS gaan gebruiken omdat hij anders niet op meisjes durft afstappen...
 
Vind het raar dat hier zo positief op wordt geantwoord.
Deze jongen wil AAS gaan gebruiken omdat hij anders niet op meisjes durft afstappen...

met een deca dick:p
 
Je emoties worden versterkt.

Ben je off een depressieveling, wordt je on een echte ellendeling.
Ben je off een eikel, wordt je on een super-eikel.
Ben je off een womanizer, wordt je on een cassanova.

Maar verwacht niet dat je karakter echt verandert, je wordt gewoon meer van wat je al was, maar niemand 'anders'.

Trouwens, dat zou een wel heel fout motief zijn om AAS te gebruiken.
 
Ik merk er niet zo super veel van... Alleen dat ik beetje arroganter word naar andere mannen..
 
Hangt af van persoon tot persoon...
Wss heeft het mentaal wel een positief effect.
 
Back
Naar boven