XXL Nutrition

Zittend of staand plassen?

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Ik kwam tijdens het bezinestation "ff zeiken" pitstop op weg naar de FIBO achter een rare gewoonte van een mede-member waarvan ik de naam niet zal noemen. De beste bodybuilder moest, ondanks dat hij zeer nodig moest pissen, per se in een toilet pissen en daarbij vertelde hij ook nog eens dat hij altijd zittend plast. Voor mij totaal nieuw en onbegrijpelijk....

Hoe plast de gemiddelde dbb-member?
 
Goede poll! Thuis wissel ik. In een discotheek waar je zo'n plasmuur hebt ga ik ook altijd in een hokje. Blijf wel gewoon staan
 
Staand overigens. Broek naar beneden doen is k*twerk
 
Ik houd van afwisseling. Soms moet ik gewoon zittend plassen, want als ik te hard druk poep ik in mijn broek.
 
altijd staand
soms schijt ik eerst en ga nadien recht staan om dan te plassen (geen grap),
zittend lukt me niet echt.
 
altijd staand
soms schijt ik eerst en ga nadien recht staan om dan te plassen (geen grap),
zittend lukt me niet echt.

hahahaha dat is weer het andere uiterste.

Als ik toch eenmaal zit dan heb ik er geen problemen mee om zittend te pissen. Maar verder vind ik het heerlijk om staand te pissen, zeker in de buitenlucht.
 
Hehe bij voorkeur in buitenlucht hoef je niet te mikken in de pot.
 
Op hygienische plaatsen plas ik altijd zittend, openbare toiletten ed. plas ik staand.
 
hahahaha dat is weer het andere uiterste.

Als ik toch eenmaal zit dan heb ik er geen problemen mee om zittend te pissen. Maar verder vind ik het heerlijk om staand te pissen, zeker in de buitenlucht.

Ik vind 't juist heerlijk om zittend te pissen, gewoon neerploffen op die pot en losgaan, niet bang zijn dat ik weer eens over mijn schoenen heen pis.

Maar eigenlijk plas ik altijd staand. Misschien ga ik wel overstappen naar zittend.
 
Staand pissen rules. Alleen als ik bij mensen thuis ben die een schone wc hebben en ik niet de kans wil lopen dat er wat op de rand komt, pis ik zittend/hurkend.

Niets zo bevrijdend als wanneer ik nodig moeten pissen het ergens tegen aan kan doen, die plasmuren in discotheken zijn ook relaxed.
 
Van me moeder moest ik altijd zittend omdat ze de spetters vies vond of bang was dat et ernaast ging. Maar tegenwoordig ga ik gewoon staand, sowieso altijd bij openbare toiletten maar ook thuis. Eerst was ik te lui om te staan en te mikken, nu ben ik te lui om helemaal te gaan zitten en me om te draaien en op die koude bril te gaan zitten.
 
een rare gewoonte van een mede-member waarvan ik de naam niet zal noemen.

Zeg maar gewoon dat het Riggard was.


Staan heeft m'n voorkeur maar soms als ik echt zware spierpijn in m'n onderrug of benen heb doe ik het thuis zittend.

Ik douche overigens wel zittend na een zware squat/onderrug sessie, anders 'brand' het teveel en de druk die dan nog van het staan op de benen/onderrug komt te staan zou de efficientie van m'n post-workout meal beinvloeden. Bovendien kan een lichte verkeerde draai een blessure opleveren.

Ik meen mij eens een onderzoek te herrineren dat zittend pissen voor mannen beter is voor de blaas over een levensloop lang.

Maar, staand pissen (vooral buiten!) is heerlijk.
 
Zeg maar gewoon dat het Riggard was.


Staan heeft m'n voorkeur maar soms als ik echt zware spierpijn in m'n onderrug of benen heb doe ik het thuis zittend.

Ik douche overigens wel zittend na een zware squat/onderrug sessie, anders 'brand' het teveel en de druk die dan nog van het staan op de benen/onderrug komt te staan zou de efficientie van m'n post-workout meal beinvloeden. Bovendien kan een lichte verkeerde draai een blessure opleveren.

Ik meen mij eens een onderzoek te herrineren dat zittend pissen voor mannen beter is voor de blaas over een levensloop lang.

Maar, staand pissen (vooral buiten!) is heerlijk.

ik ga dan juist liever staand pissen, als ik eenmaal zit dan kost het weer energie om overeind te komen aangezien je een soort box squat er van maakt. Beter blijven staan.
 
Ik plas nooit zittend, tenzij ik moet schijten (maar ook dat doe ik soms al rechtstaand :D).
 
Tiger4evah? Daar was je toch mee naar de FIBO gegaan?
 
Als ik een boner heb dan ga ik wel meestal zittend plassen, kenker hard naar beneden drukken. Of ik ga zeg maar in een parralel squat houding staan en druk hem dan richting de pot.
 
Back
Naar boven