AndroidHealthClinic

Politie Gouda pakt vijf stenengooiers op (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

edit - spijt van infantiliteiten!
 
Laatst bewerkt:
telegraaf zuigt idd bigtime.
 
Volkskrant, dat is toch dat blaadje voor rode honden en ander communistisch tuig? Paupers!



Maarre, ik ga lekker van het weekeinde genieten, gegroet internetvrienden!
 
wat mij echt opvalt bij de media in NL, is dat ze er elke keer de nationaliteit bij vermelden(wat ik persoonlijk wel belangrijk vind). In BE zijn ze daar veeeel voorzichtiger mee
 
wat mij echt opvalt bij de media in NL, is dat ze er elke keer de nationaliteit bij vermelden(wat ik persoonlijk wel belangrijk vind). In BE zijn ze daar veeeel voorzichtiger mee

uhuh.. als het over marokkane gaat zal er staan marokkanen, anders staat er "mannen"

is zoals in Brussel, daar zijn plaatsen waar de politie niet eens durft komen, maar volgens de burgemeester is er ook niets aan de hand en bestaan die no-go zones niet eens

zolang ze hun positie binnen de politiek maar kunnen veilig stellen, en geld van de belastingbetaler kunnen stelen, zal er niet veel veranderen
 
Burgemeester Cornelis vindt dat het "niet misgaat in Gouda". Het gaat om "incidenten".



:roflol::roflol:
 
Debiel, deze mensen moeten ze ophangen !
klinkt een beetje zwaar maar zo debiel vind ik dit!!

was er trouwens niet iets met fietsen ook.. die ze naar beneden pleurde ?!
what's next koelkasten ???
 
wat een jankerdjes hier, denken geloof ik echt dat je daar niet meer over straat kunt lopen zonder vermoord te worden

jullie zijn allemaal volwassen dus wat let je om met een bestelbusje naar gouda te gaan en die jongetjes erin te trekken en wat manieren bij te brengen? nee liever hier klagen
 
wat een jankerdjes hier, denken geloof ik echt dat je daar niet meer over straat kunt lopen zonder vermoord te worden

jullie zijn allemaal volwassen dus wat let je om met een bestelbusje naar gouda te gaan en die jongetjes erin te trekken en wat manieren bij te brengen? nee liever hier klagen
wat een onzin kerel. dus je mag niet meer klagen, of je moet heel het land gaan doorrijden om ze een lesje te leren :roflol: ga ik het nogal druk krijgen omdat er overal problemen mee zijn :roflol:
 
wat een jankerdjes hier, denken geloof ik echt dat je daar niet meer over straat kunt lopen zonder vermoord te worden

jullie zijn allemaal volwassen dus wat let je om met een bestelbusje naar gouda te gaan en die jongetjes erin te trekken en wat manieren bij te brengen? nee liever hier klagen
o JA........:rolleyes:

4gi6hg.jpg
 
wat een onzin kerel. dus je mag niet meer klagen, of je moet heel het land gaan doorrijden om ze een lesje te leren :roflol: ga ik het nogal druk krijgen omdat er overal problemen mee zijn :roflol:

ja maar waarom jezelf er dan over opwinden. negeer het of schiet ze neer, alles daar tussenin is verspilde moeite :o
 
wat mij echt opvalt bij de media in NL, is dat ze er elke keer de nationaliteit bij vermelden(wat ik persoonlijk wel belangrijk vind). In BE zijn ze daar veeeel voorzichtiger mee

Lol ja, gelukkig zouden we hier niet lang na hoeven denken als er zou staan "mannen".

Want iedereen weet dat het niet de Nederlandse jeugdbende van Gouda is die zoiets doet ;) die hebben wel iets beters te doen.
 
zoals vaker gezegd...afschieten, met de grond gelijk maken.
 
ja maar waarom jezelf er dan over opwinden. negeer het of schiet ze neer, alles daar tussenin is verspilde moeite :o

Zit je in de politiek? Neerschieten mag niet, dus laten we het maar negeren. :rolleyes:
 
Zit je in de politiek? Neerschieten mag niet, dus laten we het maar negeren. :rolleyes:

de politiek doet hetzelfde als de mensen hier
woorden maar geen daden
 
Gouda is een pauperstad.
 
de politiek doet hetzelfde als de mensen hier
woorden maar geen daden
daarom moeten we op geertje stemmen, zodat hij tenminste iets te zeggen krijgt, anders blijft dit nog jaren aanhouden.
 
Back
Naar boven