Fitness Seller

Hulp nodig met conditietrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johan123456

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
12
Waardering
0
Beste mensen,

Ben al weken lang bezig met conditietrainen voor de keuring van landmacht. En heb vandaag bericht gekregen dat ik over 4weken moet. Dus hoe kan ik nog beter mijn conditietrainen:
* Hoelang per dag trainen?
* Welke oefeningen (fietsen,joggen,zwemmen)
* Als jullie nog tips hebben tell me

Mvg,
Johan
 
Als je al weken bezig bent dan moet je er nu onderhand toch wel klaar voor zijn lijkt me
 
Welke proeven moet je doen?
 
Je krijgt zowieso een fiets en krachttest.
Kracht zit wel goed denk ik als je op een bb-forum zit.
Fietsen begint licht en word dan steeds zwaarder en dat moet je dus zo lang mogelijk volhouden. Daar zou ik me dus vooral op richten.
Wat er verder nog bij komt kijken weet ik niet precies meer, maar er is vast wel iemand op het forum die deze keuring heeft dorlopen en je meer kan vertellen. Succes iig;)
 
Gewoon iedere dag 30 min fietsen op de sportschool, of thuis.

Je kan ook nog gaan spinnen, dan komt het wel goed.
Zo goeie conditie heb je ieder geval niet nodig.
 
Beste mensen,

* Hoelang per dag trainen?
* Welke oefeningen (fietsen,joggen,zwemmen)
* Als jullie nog tips hebben tell me

Johan

Hey heb net zelf de keuringen voor Korps Mariniers erop zitten en heb het alsvolgt gedaan:

3 x per week kracht training --> na afloop een aantal keer op de hometrainer de test gesimuleerd. Beginnen bij laag wattage ongeveer rond de 75 rpm houden en iedere minuut wattage opvoeren. In het begin is het te licht voor woorden maar als je wattage blijft opvoeren ga je helemaal kapot.

3 x per week hardlopen --> schemaatje van myasics liep af en toe langer dan een uur maar wanneer je rond de 30 à 40 minuten zit, zit je voor de keuring goed.

Je hoeft je vooral niet druk te maken zolang je beetje gesport hebt is de keuring te halen zeker wanneer je voor de lagere clusters gaat.
 
De keuring is altijd te halen. Welk cluster dan ook. De keuring is gemaakt om te halen HTFU!
 
Back
Naar boven