XXL Nutrition

Sterkste Man van West Nederland (voorronde NK)

Bezoekers in dit topic

Johan hoeft zich alleen op de timberwalk te concentreren om in de toekomst hoger te eindigen. Rest van de onderdelen deed hij zeer goed. Slechts 1 rep minder dan Alex Moonen op de loglift. Daarnaast had Johan de pech dat Rick als een duivel tekeer ging met die tireflip. Kelvin de Ruiter verspeelde hierbij minimaal 3 seconden omdat hij dacht dat hij al 8 flips gedaan had en de scheidsrechter hem toeriep dat hij er nog maar 7 had gedaan. Dat was jammer.
 
nuja tellen is ook een kunst
 
was gedeeld 1e en 2e plaats van Rick en Alex. Rick was echt ongelofelijk met de tire zo snel heb ik echt nog nooit gezien, je vraagt je bijna af of het ooit nog sneller kan alles was perfect. Nog even een organisatie fout met de zwerfkei. 2 keien die natuurlijk nooit gelijk zijn en degene die voor stond in het klassement mocht kiezen welke hij wilde lopen. Natuurlijk bleek 1 steen ongeveer dubbele afstanden op te leveren en kreeg Mark van Dijk een rerun nadat Sjoerd weigerde te lopen met de k*tsteen. Resultaat: K*tsteen 44m geloof ik en de fijne 120 meter. Ik zei het nog terloops tegen Berend dat dat nooit echt eerlijk was 2 stenen voor aanvang. Je kunt het toch op je klompen aanvoelen. Maar ja. Verder was goed geregeld en uitslag de juiste.
 
Super van Alex en Rick!

Ik heb rick een paar keer op training bezig gezien, en die is ook echt wel sterk geworden ;)
Echt mooi dat Alex zich heeft geplaatst.. hij beoefent deze sport immers nog niet zo lang eigenlijk :)
 
Robbert doet zeker niet mee, dat weet ik. Verder hoop ik dat Maikel z'n belofte gaat inlossen.

Nee Léon, ik heb afgelopen maandag een zware biels op m'n enkel gekregen. Zit met pootje omhoog.
Seizoen is over :mad:.....helapidaka....

Ben benieuwd naar de volledige uitslag. Iig een klasse prestatie van Alex Moonen.
 
Nee Léon, ik heb afgelopen maandag een zware biels op m'n enkel gekregen. Zit met pootje omhoog.
Seizoen is over :mad:.....helapidaka....

Ben benieuwd naar de volledige uitslag. Iig een klasse prestatie van Alex Moonen.

Hoorde het al bij Jarno. Klote voor je:mad:
 
Hoorde het al bij Jarno. Klote voor je:mad:

Het is eventjes slikken idd. Vooral omdat de laatste trainingen al heel naar behoren gingen....jammer.

Maargoed, jij gaat helemaal als een beest. Mooi werk man!
Wel raar verhaal van die zwerfkei hoor. Dat is weer zo typisch. Zoiets beïnvloed zo'n wedstrijd wel natuurlijk.

Hoe deed Mark het eigenlijk, want ik zie hem ook wel hoog eindigen.
 
Mark miste naar eigen zeggen de agressie om echt goed te presteren.
 
Mark miste naar eigen zeggen de agressie om echt goed te presteren.

Ok, das jammer. Ging het slecht dan?
En waren er nog echt iets van 25 deelnemers?
 
Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
 
Doetze,
Heb je enig idee hoe het kan dat ik op die site die fotos nooit kan zien?
Of heeft iemand anders een idee?
 
Doetze,
Heb je enig idee hoe het kan dat ik op die site die fotos nooit kan zien?
Of heeft iemand anders een idee?

Ik plaats ze daar openbaar (voor iedereen behalve knorretje :D).
Moet je lid worden? Ik zou niet weten waarom jij ze niet kan zien; sorry.
 
Haha dat zal het zijn!
nouja heb geen idee moet het dan maar met de fotos op realdutchpower doen! Die kan ik dan weer wel zien!:P
 
Ok, das jammer. Ging het slecht dan?
En waren er nog echt iets van 25 deelnemers?
In ieder geval waren de volgende deelnemers niet aanwezig:

Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
Maikel Bagerman (Vaassen) ;)
Robbert Wolters (Raalte)
Jules Bremers (Brunssum)
Siemen Swarts (Coevorden)
Peter de Jong (Groningen)
Pablo van Dijk (Groningen)
Jan Wagenaar (Scharnegoutum)
Marco Stoelwinder (Rohel)
 
Haha dat zal het zijn!
nouja heb geen idee moet het dan maar met de fotos op realdutchpower doen! Die kan ik dan weer wel zien!:P

Is wel jammer want op: [Link niet meer beschikbaar]
staan nu iets van 370 foto's die je niet kunt zien.
Wacht je wel lang genoeg?
Wat zie je wel of krijg je een foutmelding?
 
Ik kan wel het overzichtje zien waar de albums staan maar als ik op de albums klik komt er niets... ook al wacht ik een half uur...
Ja vindt het ook jammer! Helemaal voor Winschoten waar ik zelf ook aanwezig was!
Misschien tijd voor een nieuwe laptop....
 
Back
Naar boven