MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Uhm, heb je gelijk in. Maar het komt wel verdomd hard aan he.. zeker op deze leeftijd is aankomen niet súper gemakkelijk.

Gainen op jonge leeftijd is juist eenvoudiger.

Maarja, blijf maar ff aanrommelen joh, niks mis mee.
 
Hahah de cut gaat hard, fail :roflol:
 
sigh, je had mischien die eene dag minder/meer gedronken 1.5kg speling is normaal hoor
's ochtends weeg ik ook 2.5kg minder dan 's avonds.
 
sigh, je had mischien die eene dag minder/meer gedronken 1.5kg speling is normaal hoor
's ochtends weeg ik ook 2.5kg minder dan 's avonds.

Kan kloppen. Ik fixeer me er ook niet meer op. Jammer dan..



287hpnt.jpg


Voor het eerst een benenfoto van mij...
 
Ik wou dus 2 jaar niks weg blijven van dit forum en af en toe nog lezen. Maar dit is zooooo grappig dat ik gewoon blijf :roflol:
 
Ik wou dus 2 jaar niks weg blijven van dit forum en af en toe nog lezen. Maar dit is zooooo grappig dat ik gewoon blijf :roflol:

Kom m'n log niet verpesten. Speeltuin is om de hoek.
 
Gainen op jonge leeftijd is juist eenvoudiger.

Maarja, blijf maar ff aanrommelen joh, niks mis mee.

Ik heb rond men 16j ook eens serieuze bulk gedaan en van 50kg naar 60kg gegaan.

Nu ben ik weer aan het bulken en gaat het op hetzelfde tempo.

Volgens mij als je maar goed vreet maakt leeftijd niet zoveel uit.
 
Zaterdag 9 Mei: 57.4kg, 1.79m
Zaterdag 16 Mei: 54.9kg :(, 1.79m

hoe kan dat?
 
Zaterdag 9 Mei: 57.4kg, 1.79m
Zaterdag 16 Mei: 54.9kg :(, 1.79m

hoe kan dat?

Aantal factoren van omstandigheden denk ik... misschien minder gegeten door halve tand, uhm, misschien slechte weegschaal... Ik oog wel voller dan op 56.1 kg, ook al is het maar heel iets, dus het kán niet kloppen.
 
Wat is het punt van het posten van foto's terwijl je ze niet eens een fatsoenlijke groeiprikkel geeft?

Je gains tot nu toe zijn te danken aan je natuurlijk groei, niet aan je trainingen. Wanneer ga je dat in zien?
 
wat is het punt van het posten van foto's terwijl je ze niet eens een fatsoenlijke groeiprikkel geeft?

je gains tot nu toe zijn te danken aan je natuurlijk groei, niet aan je trainingen. Wanneer ga je dat in zien
?

+1.
 
Wat is het punt van het posten van foto's terwijl je ze niet eens een fatsoenlijke groeiprikkel geeft?

Je gains tot nu toe zijn te danken aan je natuurlijk groei, niet aan je trainingen. Wanneer ga je dat in zien?

Just wait..
Die reactie neem je over een tijdje keihard terug.
 
Sniperx heeft tegenwoordig wel een grotere bek en bijt meer van zich af.
Volgens mij zijn stillaan zen hormonen in werking :thumbs:

Nu zal ie wel groeien :D
 
Aantal factoren van omstandigheden denk ik... misschien minder gegeten door halve tand, uhm, misschien slechte weegschaal... Ik oog wel voller dan op 56.1 kg, ook al is het maar heel iets, dus het kán niet kloppen.

Wat vet weg misschien? Maar met halve tand kan je gewoon eten :)
 
Just wait..
Die reactie neem je over een tijdje keihard terug.

Wat wil je doen? Daadwerkelijk écht groeien?

Zulke dingen moet je niet zeggen, dan ga je verwachtingen scheppen die je nooit zal behalen. Ga bijvoorbeeld eens echt trainen. Protip.
 
Sniper, ga gewoon niet in op dergelijke uitspraken.

Ik denk zelf dat je ergens diep van binnen ook wel weet dat je eigenlijk gewoon keihard moet bulken, naar een gym toe moet gaan en gewoon een diehard Rippetoe moet volgen en je op deze manier geen harde gains gaat maken en je zulke uitspraken dus ook niet waar kunt maken.

Hij heeft gelijk. Als je dit nog niet deels inziet ben je eigenwijs, wat de meeste hier toch al van je vinden.
 
Je gains tot nu toe zijn te danken aan je natuurlijk groei, niet aan je trainingen. Wanneer ga je dat in zien?
ik denk inderdaad dat emile hier ook wel een goed punt aanhaalt. Het is logisch dat je gewicht aankomt want je bent nu sowieso flink in de groei.
Anyways, niet te hoge verwachtingen ook scheppen hier dat iedereen dalijk wel stil is met hoeveel je gaint... want je weet zelf ook wel dat je niet binnen een jaar opeens een monster bent.. :)
 
Dat snap ik wel baksteen.. maar ik ga er gewoon zo hard tegen aan dat over een paar jaartjes niemand meer de spot met mij drijft. Tevens meer motivatie en leuke doelen..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven