XXL Nutrition

Wat ben jij nu geworden???

ben je nou een bb'er of een powerlifter

  • BB'er. Wouldn't want it anyother way

    Stemmen: 83 78,3%
  • powerlifter. Wouldn't want it anyother way

    Stemmen: 23 21,7%

  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Bodybuilding all the way. Alle trainingen gaan tot het uiterste, ik max tot ik er bij neerval maar ook focus ik me op the total package. Benen, buik, borst, armen, schouders, traps en rug.
 
een powerjunkie :D
 
Bodybuilder. train met nauwkeurigheid en concentratie om elke KG spier dubbel en dwars te verdienen. Al benchte ik maar 40 KG zolang ik maar die monsterchest heb if you know what i mean. Liever iets minder gewicht dan al dat gegooi en gesmijt waar je alleen maar narigheid van krijgt.
 
Vind het wel belangrijk dat m'n vetpercentage een beetje op orde blijft, maar verder ga ik vooral ervoor om steeds meer te kunnen liften.
 
Ik hou het bij fitness/BB, is me zwaar genoeg :D
 
Laatst bewerkt:
Fitness -> bodybuilder -> niets -> Fitness -> bodybuilder -> powerlifter

en liefst vanal ooit strongman.
 
Even voor de duidelijkheid: als je voornamelijk op kracht traint, ben je niet automatisch een 'powerlifter', wat veel mensen hier volgens mij wel denken.

Maar goed, als je mij op dit moment zou moeten indelen in een van deze categorieën neig ik toch meer naar powerlifter.
 
Ik ben een mooiboii geworden.
 
ik hou mij totaal niet bezig met krachtstatus,doe mijn oefeningen rustig en op de juiste manier zonder te cheaten.bodybuilder dus :)
 
Eigenlijk ben ik nog steeds helemaal niks :o

Toen ik begon wilde ik powerlifter worden, tot ik er achter kwam dat ze van die pakjes enzo gebruiken:rolleyes: Maar aan de andere kant wil ik het nog steeds, alleen gewichtheffen is nog leuker en dat wil ik ook, sterkste man kan ik niet zijn anders zou ik dat ook nog willen :P en hoewel ik mezelf nooit bodybuilder zou willen noemen, heb ik toch wel redelijk veel van dezelfde idealen als die bodybuilders ook hebben;)
als ik me niet vergis ben je toch een vrouw???
 
bodybuilder.

ik ga arnold overtreffen dus de volgende stap is mijn presidentschap (wel van Iran, the evil side:devil:).
 
Een hippie.
 
Even voor de duidelijkheid: als je voornamelijk op kracht traint, ben je niet automatisch een 'powerlifter', wat veel mensen hier volgens mij wel denken.

Maar goed, als je mij op dit moment zou moeten indelen in een van deze categorieën neig ik toch meer naar powerlifter.

Ja echt he, en volgens mij zijn er op dit forum zelfs mensen die denken dat ze gewichtheffer zijn, omdat ze gewichten tillen;)
Daarnaast heeft powerliften ook nog eens niets te maken met "met gewichten gooien" en "cheaten" :cool: ik denk dat er meer bodybuilders zijn die zich schuldig maken aan dat soort praktijken, dan powerlifters.


als ik me niet vergis ben je toch een vrouw???

Jij twijfelt daar nog steeds aan of niet?:rolleyes:
Ik vind de vrouwelijke vervoegingen van dit soort woorden vaak maar raar, in dit geval omdat het engelse woorden zijn en je de vrouwelijke vorm toch nederlands maakt. Behalve bij sterkste man maar ik zeg toch net dat ik dat niet kan worden:p
 
vette vatsige alcoholist ===> dikke sukkel die sterk wilt worden en ooit sm wilt doen ;)
 
ik mis de optie superdude..
ik heb trouwens ferme heimwee naar die goeie ouwe superdude-topics op DBB !!
 
Doel was eerst powerlifter maar dat was niks voor mij :(, dan maar bodybuilder geworden :). Train nog altijd heel zwaar omdat ik graag hardcore train!
 
Back
Naar boven