XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Thnx, iedereen :D

Off-topic: Nu lekkere aardappel-groenten gratin vreten, daarna wiskunde studeren :/
 
Eet smakelijk! Succes met wiskunde. Als het niet lukt kom je maar op msn en ik leg het je uit;).
 
Dit zijn tenminste trainingen! niet van dat ongecontroleer ineengezwans zoals in je vorige logje ;) Top!
 
Eet smakelijk! Succes met wiskunde. Als het niet lukt kom je maar op msn en ik leg het je uit;).

Hehe ik haal altijd onvoldoendes, een 1.2 voor het pw van vorige week, dus ik kan hem niet helpen :p. Sorry, is beter voor je.
 
Geen verkeerde trainingen, keep it up.
 
Goed bezig hier! Military Press is in het begin inderdaad erg zwaar, gewoon doorzetten, komt vanzelf goed.
 
Sterke MP al trouwens! Inderdaad best moeilijke oefening. En vooral zwaar :D.
 
Training Vrijdag 15 mei. SetsxRepsxGewicht.

Squat > Ben naar mijn gevoel iets dieper gegaan dan normaal.

1x20x40kg
1x15x50kg
1x12x55kg
1x8x60kg
1x8x60kg
1x5x65kg
1x8x60kg

Bench press > Hier ging het echt fout...

1x12x30kg
1x8x35kg
1x4x37,5kg > 5de rep was failure, stang heeft mijn hoofd geschuurd xD.
1x8x35kg
1x6x35kg > 8 reps zat er gewoon niet meer in.
1x12x30kg

Deadlift > Deze ging wel lekker.

1x10x40kg
1x8x45kg
1x6x47,5kg
1x6x50kg
1x5x52,5kg
1x5x55kg
1x8x50kg

Assistance oefeningen:

Chin-ups > Dit is en blijft toch wel de hardste oefening voor mij...:(

2x8xlichaamsgewicht -15kg

Dumbbell upright row

1x12x6kg
1x10x7kg
1x12x6kg

Opdrukken

3x16xlichaamsgewicht

En dan nog wat buikspieren.

Commentaar: Heb geen volwaardige maaltijd kunnen eten voor het trainen, misschien ging het daarom wat minder. Voor die chin-ups moet ik toch iets vinden, die gaan niet zo goed!

Off-topic: Juist een lekkere volwaardige maaltijd naar binnen gespeelt, kan dit kwaad zo laat? Was kalkoenfilet, wortelen en ebly :D
 
Laatst bewerkt:
Haha, lekker he die fails op BP.
Ik heb men buik & borst geschuurd vandaag met 50 KG :D.
Voor de rest; goede training Yosh.
 
Lekker yosh! :D
 
Goede training hoor, maar alat je de barbell dan aan de kant van je hoofd vallen?? lijkt mij niet zo slim...
 
Haha, lekker he die fails op BP.
Ik heb men buik & borst geschuurd vandaag met 50 KG :D.
Voor de rest; goede training Yosh.
Idd :p Thnx :)

Merci :D

Goede training hoor, maar alat je de barbell dan aan de kant van je hoofd vallen?? lijkt mij niet zo slim...
Thnx, kon hem niet meer houden en schuurde tegen mijn hoofd xD, gelukkig heeft er me iemand kunnen helpen :)

Rustdag! Nu vraag ik mij tog iets af...Ik ben in 1 week tijd ongeveer 0,9kg bijgekomen, dit is volgens mij veel te veel, zou het vet zijn?
 
succes man, goed bezig met de training :)
ik heb ongeveer het zelfde voorgehad, tot 12j veel sporten, dan ook rs.
& ook ingezien wat voor nut het had. Nu weer goed bezig :)

Good luck!
 
Laatst bewerkt:
Idd :p Thnx :)


Merci :D


Thnx, kon hem niet meer houden en schuurde tegen mijn hoofd xD, gelukkig heeft er me iemand kunnen helpen :)

Rustdag! Nu vraag ik mij tog iets af...Ik ben in 1 week tijd ongeveer 0,9kg bijgekomen, dit is volgens mij veel te veel, zou het vet zijn?

Heb je je op het zelfde moment gewogen?
Waarschijnlijk is het overgrote deel water.. je hoeft echt geen zorgen te maken dat je veel vet aan zet.
 
succes man, goed bezig met de training :)
ik heb ongeveer het zelfde voorgehad, tot 12j veel sporten, dan ook rs.
& ook ingezien wat voor nut het had. Nu weer goed bezig :)

Good luck!
Merci man :) Blijven knallen :D
Heb je je op het zelfde moment gewogen?
Waarschijnlijk is het overgrote deel water.. je hoeft echt geen zorgen te maken dat je veel vet aan zet.
Jep, zelfde moment gewogen, 's morgens na het toiletbezoek ;)
hoe doe je pullups min 15kg?
Met zo'n assistance machine van hierboven, die chins zijn voor mij echt een hell xD :p

Off-topic: Zometeen lekkere kipfilet, aardappelen en prei eten, smullen!
 
Goed bezig hier! Maak je niet druk om de vraag of van die 0,9kg ook een gedeelte een toename in vet is. Met jouw huidige lichaam maakt dat helemaal niets uit, gewoon goed en genoeg eten en zo door blijven trainen dan komt het helemaal goed.
Ik ben niet zo iemand die altijd maar zegt 'ja gewoon eten, schijt aan je sixpack', ik heb juist een beetje een afkeer tegen mensen die iedereen maar hun visie op proberen te dringen. Maar in jouw geval is het wel echt nodig. Dus maak je niet druk om wat je aankomt, als je maar aankomt.

Succes verder!
 
Back
Naar boven