XXL Nutrition

Sterkste Man van West Nederland (voorronde NK) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan wel het overzichtje zien waar de albums staan maar als ik op de albums klik komt er niets... ook al wacht ik een half uur...
Ja vindt het ook jammer! Helemaal voor Winschoten waar ik zelf ook aanwezig was!
Misschien tijd voor een nieuwe laptop....

PM maar ff je adres dan stuur ik je een DVD via de post.
 
Gedaan! Super bedankt!
 
In ieder geval waren de volgende deelnemers niet aanwezig:

Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
Maikel Bagerman (Vaassen) ;)
Robbert Wolters (Raalte)
Jules Bremers (Brunssum)
Siemen Swarts (Coevorden)
Peter de Jong (Groningen)
Pablo van Dijk (Groningen)
Jan Wagenaar (Scharnegoutum)
Marco Stoelwinder (Rohel)

Ja ik weet het.... :(
Maar zovelen, had ik niet verwacht. Er stonden in eerste instantie iets van 26 deelnemers op de lijst. Waarom Fouad eigenlijk niet? Weet iemand dat?
 
he he ik kon jammer genoeg niet mee doen..... maar ook niet komen kijken....

altijd tof weer van doetze dat hij altijd die foto,s zo snel op het net heeft.

maar ik zat de foto,s even te kijken maar was het wel een leuke wedstrijd? ik zie niet veel publiek, geen shirts voor de sporters en het leek wel een parkeerplaats ergens achteraf haha .... of viel dit allemaal mee?
 
he he ik kon jammer genoeg niet mee doen..... maar ook niet komen kijken....

altijd tof weer van doetze dat hij altijd die foto,s zo snel op het net heeft.

maar ik zat de foto,s even te kijken maar was het wel een leuke wedstrijd? ik zie niet veel publiek, geen shirts voor de sporters en het leek wel een parkeerplaats ergens achteraf haha .... of viel dit allemaal mee?

Graag gedaan.

Publiek viel wel mee, maar ......
Geen sponsoren; geen T-shirts.
Maar het ergste is; geen prijsuitreiking/huldiging, geen bekers, geen bloemen; raar!
 
Das vrij flauw ...
 
Is gewoon raar/vreemd
 
Alex Moonen eerste!!!!! Super gedaan van hem!

Dit is goed nieuws om te horen!!! Proficiat!!! Hij heeft het echt verdiend!!!
Geweldig dat hij zich heeft weten te kwalificeren voor de SM van NL...en Jules ga je een bus regelen (met je vader eventueel als chauffeur) voor alle supporters die Alex willen aanmoedigen en meewillen naar de finale?;)
 
Nee Léon, ik heb afgelopen maandag een zware biels op m'n enkel gekregen. Zit met pootje omhoog.
Seizoen is over :mad:.....helapidaka....

Ben benieuwd naar de volledige uitslag. Iig een klasse prestatie van Alex Moonen.

Doodzonde kerel, heel jammer dat het seizoen voor jou over is...je moet maar pech hebben :(
 
he he ik kon jammer genoeg niet mee doen..... maar ook niet komen kijken....

altijd tof weer van doetze dat hij altijd die foto,s zo snel op het net heeft.

maar ik zat de foto,s even te kijken maar was het wel een leuke wedstrijd? ik zie niet veel publiek, geen shirts voor de sporters en het leek wel een parkeerplaats ergens achteraf haha .... of viel dit allemaal mee?

viel niet mee!
was koud,hing een grafsfeer.idd geen bekers bloemen oid.
Beetje jammer!
 
viel niet mee!
was koud,hing een grafsfeer.idd geen bekers bloemen oid.
Beetje jammer!

Zo! jammer he...... en helemaal voor een kwalificatie wedstrijd....

Dan vind ik het op zo'n moment jammer dus dat er tegenwoordig 1001 wedstrijden georganiseerd word, en dat een kwalificatie wedstrijd zo slecht georganiseerd is.

Jammer.........
 
Ik vind zowiezo Friesland al een vreemde locatie voor sterkste man van west nederland.

Maar als ik dan kijk dat er in friesland veel wedstrijden georganiseerd worden.... met twijfelachtige onderdelen en regels maar met sponsoren en bekers enz. dan vind ik het vreemd dat er voor deze wedstrijd nog niet eens een bos bloemen aanwezig was.

Dan leg je de prioriteit toch wel wat verkeerd denk ik en vind ik dat je een kwalificatie wedstrijd iets serieuzer moet nemen dan een lokale wedstrijd.
 
Ik vind zowiezo Friesland al een vreemde locatie voor sterkste man van west nederland.

Maar als ik dan kijk dat er in friesland veel wedstrijden georganiseerd worden.... met twijfelachtige onderdelen en regels maar met sponsoren en bekers enz. dan vind ik het vreemd dat er voor deze wedstrijd nog niet eens een bos bloemen aanwezig was.

Dan leg je de prioriteit toch wel wat verkeerd denk ik en vind ik dat je een kwalificatie wedstrijd iets serieuzer moet nemen dan een lokale wedstrijd.

Waren deze keer niet Wouts onderdelen,die was er niet eens bij.
Was voornamelijk spul van Jarno,die er overigens ook niet bij was.
Voor de rest moet ik het alweer eens met je zijn helaas..:P
hoe is het met je buikje?
 
Waren deze keer niet Wouts onderdelen,die was er niet eens bij.
Was voornamelijk spul van Jarno,die er overigens ook niet bij was.
Voor de rest moet ik het alweer eens met je zijn helaas..:P
hoe is het met je buikje?


Met mijn buikje gaat het super.... ik begin van hem te houden haha...

Nee het waren niet wout z'n onderdelen .... dat is alleen maar beter.

Maar op realdutchpower staat wel dat je je bij wout op kon geven voor deze wedstrijd. en omdat het in friesland gehouden is ga ik er van uit dat wout in de organisatie zit.

En word door hem bv. een wedstrijd zoals noord friesland beter georganiseerd dan sterkste man van west nederland.

echt waardeloos!!
 
Met mijn buikje gaat het super.... ik begin van hem te houden haha...

Nee het waren niet wout z'n onderdelen .... dat is alleen maar beter.

Maar op realdutchpower staat wel dat je je bij wout op kon geven voor deze wedstrijd. en omdat het in friesland gehouden is ga ik er van uit dat wout in de organisatie zit.

En word door hem bv. een wedstrijd zoals noord friesland beter georganiseerd dan sterkste man van west nederland.

echt waardeloos!!

Volgens mij deed Wout gister aan deze wedstrijd mee: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/16-mei-hg-hall-208268/
 
Dit is goed nieuws om te horen!!! Proficiat!!! Hij heeft het echt verdiend!!!
Geweldig dat hij zich heeft weten te kwalificeren voor de SM van NL...en Jules ga je een bus regelen (met je vader eventueel als chauffeur) voor alle supporters die Alex willen aanmoedigen en meewillen naar de finale?;)

Gaan we zeker doen, met zo veel mogelijk mensen naar de NK aanmoedigen!
 
Back
Naar boven