Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien ff 2 weekies het gewicht terugschroeven en dan aan de gang gaan met fullsquat? Weet zeker dat je binnen no time weer op 150kg fullsquat zit dan!! :)

Zag trouwens je weightgains dat je vetpercentage omlaag was gegaan en je gewicht omhoog!! Wel nice maar is en blijft roofbouw op je eigen lichaam volgens mij!!
Heb ook een tijdje zelfs 6 dagen in de week getrained en at 40 boterhammen en 3x avondeten 's avonds (5500+ aan calorieen) en toen kwam ik dus ook geen grammetje aan!! Veeel teveel oefeningen deed ik toen!! Gains heb ik pas gemaakt met billstar 5x5!! Dusse less is echt more!! :) Enne dat energie teveel wen je vanzelf aan!! Gewoon in het weekend nog op 1 meisje extra springen ;)
 
Misschien ff 2 weekies het gewicht terugschroeven en dan aan de gang gaan met fullsquat? Weet zeker dat je binnen no time weer op 150kg fullsquat zit dan!! :)

Die doe ik rustig op 150 :D Alleen ik ben toch een beetje huiverig...

Zag trouwens je weightgains dat je vetpercentage omlaag was gegaan en je gewicht omhoog!! Wel nice maar is en blijft roofbouw op je eigen lichaam volgens mij!!
Heb ook een tijdje zelfs 6 dagen in de week getrained en at 40 boterhammen en 3x avondeten 's avonds (5500+ aan calorieen) en toen kwam ik dus ook geen grammetje aan!! Veeel teveel oefeningen deed ik toen!! Gains heb ik pas gemaakt met billstar 5x5!! Dusse less is echt more!! :) Enne dat energie teveel wen je vanzelf aan!! Gewoon in het weekend nog op 1 meisje extra springen ;)

Thnx man, i know... te enthousiast he? Was zo blij weer te gaan trainen, wilde alles wel hahaha
Nu maar ff in alle rust 5-day split draaien, zit nu bijna een week op op die manier, moet zeggen dat het lekker gaat...

En dat met dat meisje, haha dat doe ik al zo veel, whahaha
Maar ben vanaf volgende week ook weer gewoon aan ut werk, dus dan zal ut met de energie wel weer normale vormen aannemen.
Thnx 4 thinking :D
 
Training vandaag was schouders, dit ivm met de half bakken training van dinsdag, heb nu echt goed schouders gepakt...

VRIJDAG

Warmup
10 min. loopband + 5 min. lichte lever rows

SCHOUDERS
Side raises dumbbell 15x14, 12x18, 10x18, 8x20, 8x22 (pfff... damn)
Front raises dumbbell 15x14, 12x18, 10x18, 8x20
Barbell military press 15x25, 12x35, 10x35 > Auwww!! Mijn rechter schouder weer k*t!
Barbeel Upright row 15x35, 12x35, 12x35 > **** man, voelt nie goed me schouder!

BUIK
Crunch machine, 50x60, 40x60, 40x60, 40x60

Ik heb mijn rechter schouder al diverse malen uit de kom gehad, en daardoor heb ik wat schade aan het gewricht, als ut vochtig weer is, heb ik er meer last van dan anders, en vandaag had ik bij de military press mooi last, echt balen, maar kon het verwachten. Lekker slapen vannacht, dan is het morgen weer over.
 
Mooie training!!

Klote van die schouderprobs inderdaad.

Sterke side raises.. shittt!
 
Mooie training!!

Klote van die schouderprobs inderdaad.

Sterke side raises.. shittt!

Thnx, koekie
Begin nu wel lekker door te stoten, man! Heerlijk!
Als me schouder nou voorlopig ff z'n bek houd, doe ik ut volgende week nog beter
 
Idd bagger van je schouder... Weet je trouwens heeel zeker dat je je side raises en front raises dan wel goed uitvoert?? (klinkt ****ing bijdehand!! Ik weet het!!)

Mijn stats als ik die oefeningen zou doen zouden zijn dat ik milpress op 50kg kan, side raises op 12kg en front raises op maximaal 16kg... Jij zit er echt gruwelijk boven en met je millpress er gruwelijk onder... Vandaar mijn twijfels en in het geval van je schouders verneuk je dan ook meteen je schoudergewricht!!
 
Idd bagger van je schouder... Weet je trouwens heeel zeker dat je je side raises en front raises dan wel goed uitvoert?? (klinkt ****ing bijdehand!! Ik weet het!!)

Mijn stats als ik die oefeningen zou doen zouden zijn dat ik milpress op 50kg kan, side raises op 12kg en front raises op maximaal 16kg... Jij zit er echt gruwelijk boven en met je millpress er gruwelijk onder... Vandaar mijn twijfels en in het geval van je schouders verneuk je dan ook meteen je schoudergewricht!!

idd, maar ik doe de oefening goed, vind ik ook een voorwaarde...
boven schouder hoogte pressen is voor mij eigenlijk not done, daarom is mijn military press een beetje onder de maat, toch doe ik de oefening zij het dan maar met wat minder.
Ik heb heel erg de nadruk gelegd op de schouder training de laatste tijd, omdat ik die groep zo veel nodig heb met andere oefeningen.
Toch mag ik niet echt ontevreden zijn. En ach, ik ben het gewend, de pijn in de schouder, moet er gewoon mee leren leven :(

's ochtends is de boel een beetje stijf, beetje rekken en strekken en dan gaat ie wel weer haha
 
idd, maar ik doe de oefening goed, vind ik ook een voorwaarde...
boven schouder hoogte pressen is voor mij eigenlijk not done, daarom is mijn military press een beetje onder de maat, toch doe ik de oefening zij het dan maar met wat minder.
Ik heb heel erg de nadruk gelegd op de schouder training de laatste tijd, omdat ik die groep zo veel nodig heb met andere oefeningen.
Toch mag ik niet echt ontevreden zijn. En ach, ik ben het gewend, de pijn in de schouder, moet er gewoon mee leren leven :(

's ochtends is de boel een beetje stijf, beetje rekken en strekken en dan gaat ie wel weer haha

In dat geval heb ik niks gezegd!! :) Zieke Side raises heb je dan ;)
 
Ik verveel me vrij ernstig maar toch heb ik je filmpjes nog niet bekeken.
 
hahahaha, posing filmpjes, weer eens wat anders.
Goed bezig beest!

Side raises op 22kg? aardig gek man! In mijn 10 jarige trainingscarriere weet ik zo ongeveer wel wat sterke side raises zijn maar 22kg zijn echt insane zeker in verhouding met de rest. Netjes.
 
Ik denk dat we hier te maken hebben met een talent.
Jij gaat zo hard en bent zo sterk. Heb je ook podiumambities?

Ik vind je lichaam echt goed en je hebt aanleg om heel groot te worden namelijk,
ben benieuwd naar je reactie.

Vriendelijk groetend,
Mossad
 
Laatst bewerkt:
Wat een beescht ben jij!

hehe, thnx ik probeer er wat van te maken :D

Ik verveel me vrij ernstig maar toch heb ik je filmpjes nog niet bekeken.

hahaha, nou, je mist niks hoor :D

hahahaha, posing filmpjes, weer eens wat anders.
Goed bezig beest!

Side raises op 22kg? aardig gek man! In mijn 10 jarige trainingscarriere weet ik zo ongeveer wel wat sterke side raises zijn maar 22kg zijn echt insane zeker in verhouding met de rest. Netjes.

haha, thnx kerel! het maffe is, dat boven mijn schouders pressen bij mij wat k*t gaat ivm mijn rotte schouder gewricht, maar verder gaat het best aardig. Ik zal es moeten nadenken hoe ik dat ga oplossen, iig ben ik wel blij met de progressie voor de rest. De front raises lukken me nog net niet zuiver op 22kg, op 20 neig ik al naar cheaten, en da's niet de bedoeling he... dus die doen we nog maar ff zo...
 
Ik denk dat we hier te maken hebben met een talent.
Jij gaat zo hard en bent zo sterk. Heb je ook podiumambities?

Ik vind je lichaam echt goed en je hebt aanleg om heel groot te worden namelijk,
ben benieuwd naar je reactie.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Sjee, thnx haha! Eerst maar es zorgen dat er een fatsoenlijke fysiek staat, wat je nu gezien hebt slaat nog helemaal nergens op! (Al vind ik ut nou ook weer niet slecht voor 2,5 maand trainen nu, ben 27 Febr. weer begonnen)

Ik probeer me zo zuiver mogelijk te houden aan zo schoon mogelijk bulken, 9 uur pitten, en zo netjes mogelijk trainen, al is dat (duidelijk) voor verbetering vatbaar, hehe

feedback over mijn training natuurlijk welkom.

De training van gisteren - armen - zal ik sgtraks ff posten
 
De Zaterdag training moest nog ff gepost, dus bij deze:

5 min. rekken en strekken, stok in me nek...

BICEPS

Barbell Curl 15x25, 12x35, 12x35
Dumbbells superset: 5x14,12,10,8,6 (geen pauze, 30 sec. na uitvoering, en opnieuw, 4 sets)
Lever curls 15x40, 12x40, 12x40, 12x40 (helemaal vol nu, yeah!!!)

TRICEPS
Bend over Triceps Ext. 20x20, 15x25, 12x30, 12x35
Push down, balkje 15x35, 15x40, 12x45, 12x50, 10x55 (teering ze ontploffen nog!)

Meer doe ik er niet aan, ik heb er dan al zo'n asociale pomp in, niet normaal meer, dus kappe maar, haha
 
Thnx koekie! Ik ben nu aan ut verhuizen naar eindhoven, es kijken of ze daar ook een rielekste gym hebben :D

Waar in Eindhoven ga je wonen? Ik kom zelf ook uit de buurt, een dorp bij Eindhoven.
 
Waar in Eindhoven ga je wonen? Ik kom zelf ook uit de buurt, een dorp bij Eindhoven.

hey jef, nog niet helemaal duidelijk, ik heb vandaag 2 bezichtigingen gepland, ben er wel al, en heb ook al een geschikte sportschool gevonden, ik train bij Essbra!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven