XXL Nutrition

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoooooooo heej vette training mem ;)

15.gif
 
Training van vandaag = benen

Warming up: 10 min. crosstrainer en 3 x 12 diepe squats met de wellnessbal

Incline leg press:

- 1 x 12 met 100kg
- 1 x 10 met 140kg
- 1 x 10 met 160kg
- 1 x 10 met 180kg
- 1 x 8 met 190kg PR!
- 1 x 5 met 210kg ,,

Leg extension:

- 1 x 12 met 20kg
- 1 x 10 met 25kg
- 1 x 10 met 30kg
- 1 x 10 met 35kg
- 1 x 8 met 40kg
- 1 x 6 met 45kg

Hamstring curl:

- 1 x 12 met 25kg
- 1 x 12 met 30kg
- 1 x 10 met 35kg
- 1 x 8 met 40kg
- 1 x 4 met 45kg

Seated calves raises:

- 1 x 12 met 20kg
- 4 x 10 met 30kg

Bij de laatste hamstringcurl leek het wel alsof al mijn energie in 1 keer op was.
Ik kon volgens mij de incline leg press zo zwaar pakken door mijn carbload van gisteren.
Ik ben heel blij met mijn PR :cheer:
:thumb:Goed zeg!!!!
 
Hihi, 210kg legpress, nu ga je een boel mannen jaloers maken!;-)
 
Ga maar lekker rusten zonnetje van zwanenburg je hebt het verdiend;)
 
Ik dacht dat ik vanmiddag voor het eerst in mijn leven een CD'tje had gebrand en ik voelde de trots al in mij opkomen....er gebeurde alleen niets toen ik hem wilde afspelen :mad:
Moet je ook van tevoren kijken of hij wel geschikt is voor muziek :o
 
Sterke legpress heb je daar Miss J ;)!
 
Ik dacht dat ik vanmiddag voor het eerst in mijn leven een CD'tje had gebrand en ik voelde de trots al in mij opkomen....er gebeurde alleen niets toen ik hem wilde afspelen :mad:
Moet je ook van tevoren kijken of hij wel geschikt is voor muziek :o


hahahahahaha:D;)
 
Ik dacht dat ik vanmiddag voor het eerst in mijn leven een CD'tje had gebrand en ik voelde de trots al in mij opkomen....er gebeurde alleen niets toen ik hem wilde afspelen :mad:
Moet je ook van tevoren kijken of hij wel geschikt is voor muziek :o

Hahaha ik leg echt in een deuk! ik zie het al helemaal voor me helemaal trots dat cd'tje erin doen en dan niks horen haha.
Arme jerney, het is niet zo makkelijk als je het nog nooit hebt gedaan er kan van alles fout zijn gegaan.:D:D
 
Sterke legpress heb je daar Miss J ;)!

Thnx! :)


:( hier komt die leeftijd om de hoek kijken......dochter niet in de buurt om je aanwijzingen te geven en je uit te lachen natuurlijk.....

Hahaha ik leg echt in een deuk! ik zie het al helemaal voor me helemaal trots dat cd'tje erin doen en dan niks horen haha.
Arme jerney, het is niet zo makkelijk als je het nog nooit hebt gedaan er kan van alles fout zijn gegaan.:D:D

.....wou mijn man verrassen, kon hij ook een keer een CD'tje luisteren vanavond in de auto naar zijn werk :o.......allemaal geweldige soulnummers erop gezet die jullie niet kennen omdat jullie toen nog niet geboren waren....

Wordt vervolgd, met de juiste CD natuurlijk, nou ja natuurlijk :rolleyes:
 
:)
Thnx! :)



:( hier komt die leeftijd om de hoek kijken......dochter niet in de buurt om je aanwijzingen te geven en je uit te lachen natuurlijk.....



.....wou mijn man verrassen, kon hij ook een keer een CD'tje luisteren vanavond in de auto naar zijn werk :o.......allemaal geweldige soulnummers erop gezet die jullie niet kennen omdat jullie toen nog niet geboren waren....

Wordt vervolgd, met de juiste CD natuurlijk, nou ja natuurlijk :rolleyes:


aaaa.... wat lief:) hihihi hahaha vond het het wel grappig:p
Maar je heb het geprobeert;):D
 
Update:

Gisterenochtend het meetlint erbij gepakt, eigenlijk een dagje te vroeg maar dat heb ik gedaan omdat mijn maten vandaag zijn beïnvloed door mijn eetgedrag van gisteren :D

- Borstomvang: 77,8 was 79cm
- Taille: 71,5 was 73cm
- Heupwijdte: 93cm
- Dijbeen: 55,5cm
- Biceps: 28,5

Conclusie, vette pech dat er niets van de spekjes van mijn onderlichaam zijn afgegaan.
Dus dat wordt bedoeld met hardnekkig vet :(

Gewicht was 59,2kg en was gisterenmorgen 57,9kg
Weegschaal bf 19%

:cheer: Al met al ben ik al heel blij met deze score!

gevonden:D
Maar 57,9 kilo:eek:
Netjes hoor:D
 
Omdat het vandaag een rustdag was heb ik low carb gegeten, zo'n 40gr en hoger in vet zo'n 72gr op ong. 1540 kcal.

Morgen moet ik om 05:45 op dus ik ga :zzz:
Welterusten allemaal!
 
weltrusten.
Ik ga zo ook lekker slapen, ben erg moe van een nacht dansen met spierpijn.:o
 
weltrusten.
Ik ga zo ook lekker slapen, ben erg moe van een nacht dansen met spierpijn.:o


:coffeepc:



Goedemorgen! :D

Zometeen 30 min. crosstrainer op een heuvelprogramma'tje.
 
Back
Naar boven