Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: joellen25 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind de filmpjes echt SUPER gaaf! Ben meteen gaan youtuben naar meer! Zoveel om te leren! Heb ook maar meteen pumping iron van Arnold Schwarzenegger gedownload (maandag bestellen om te kopen hoor ;) )
 
Zo ben gelijk wakker met die grote rode letters :eek:

Jo ellen, neem je wel een rust dag tussen door?
en vergeet je je junk dag niet?

Je lichaam heeft wel af en toe zijn rust en vet nodig...
plus je mag jezelf en je lichaam wel eens belonen;)

Ja, dat dacht ik gister ook. M'n vriend zette chocolade rozijnen neer op tafel. En ik zei nog, nou ik hoef niet. Maar niet veel later hoorde ik een knakje, m'n ruggegraat (en nee, het was niet die vlo die z'n been brak;)), en heb ik toch maar wat genomen. Is voor mij trouwens al heel wat ;), had al bijna 3 weken geen chocola meer op.
 
Het is helemaal niet erg, om één dag er lekker van te genieten, als je de rest van de week schoon hebt gegeten...

Zo heb je ook wat om naar uit te kijken als je er even door heen zit...;)
 
17 mei

dag 7!!!





Nou, begint goed:o...... wekker vergeten te zetten:eek:...

Pas,.... ja 10:20 BRINTA gegeten:eek:

oops! maar wel lekker uitgeslapen...... :D

Ja, en het is vandaag zondag, dus weeg&meet dag:)



17mei 2009

1.65 kort

Gewicht 59 kilo

Borst: 81,5 cm

Taille: 66 cm

Buik: 83,5 cm

Heup: 92 cm

Been: 54 cm



Ben toch weer wat cm kwijt!!:cheer:

Alleen de heup WEER niet:eek:

ach misschien volgende week:p

Vandaag veder een rustdag!

wil toch misschien wat cardio doen... (ook al is het maar weer 10min)

Omdat ik gisteravond maar 4min kon lopen door pijn in me linker heup...

straks meer:D
 
Goed zo meid, geef mij zo'n taille! :)
 
En lukt het goed bij je meid?? :) Ik ben echt benieuwd naar je resultaat!
 
En lukt het goed bij je meid?? :) Ik ben echt benieuwd naar je resultaat!


Ja. gaat best wel lekker:) week 1 he;) hihihi...
Hoe gaat het met jou Sanne?
 
Ik vind de filmpjes echt SUPER gaaf! Ben meteen gaan youtuben naar meer! Zoveel om te leren! Heb ook maar meteen pumping iron van Arnold Schwarzenegger gedownload (maandag bestellen om te kopen hoor ;) )


Ja, cool.... is echt onwijs gaaf! ze doen het maar zo ff:D en wij hebben al moeite met 1x opdrukken hahahha:p
Pumping Iron Is ook erg leuk!!
 
Ja. gaat best wel lekker:) week 1 he;) hihihi...
Hoe gaat het met jou Sanne?

Goed :) Buiten dat ik deze week niet veel heb kunnen trainen. maar vanaf morgen komt daar terug verandering in! :) Met mijn voeding verloopt het beter dan ik had verwacht. Maar we zijn nog maar week 1 juist gepasseert:p
 
17 mei

dag 7!!!

Nou, begint goed:o...... wekker vergeten te zetten:eek:...

Pas,.... ja 10:20 BRINTA gegeten:eek:

oops! maar wel lekker uitgeslapen...... :D

Ja, en het is vandaag zondag, dus weeg&meet dag:)

17mei 2009

1.65 kort

Gewicht 59 kilo

Borst: 81,5 cm

Taille: 66 cm

Buik: 83,5 cm

Heup: 92 cm

Been: 54 cm

Ben toch weer wat cm kwijt!!:cheer:

Alleen de heup WEER niet:eek:

ach misschien volgende week:p

Vandaag veder een rustdag!

wil toch misschien wat cardio doen... (ook al is het maar weer 10min)

Omdat ik gisteravond maar 4min kon lopen door pijn in me linker heup...

straks meer:D

Uitslapen hoort gewoon bij het weekend, ben zat + zon niet voor 12:00 m'n nest uitgekomen :D

Balen dat je gister teveel pijn aan je heup had om te lopen, hoop dat het vandaag beter gaat.
 
Ben jaloers op jou maten zeg! We hebben dezelfde lengte, dus dat valt makkelijk te vergelijken ;) Veel succes nog verder!
 
Ik vind de filmpjes echt SUPER gaaf! Ben meteen gaan youtuben naar meer! Zoveel om te leren! Heb ook maar meteen pumping iron van Arnold Schwarzenegger gedownload (maandag bestellen om te kopen hoor ;) )

Die Pumping Iron met Arnie is inderdaad erg leuk.
Ben ook al tijden op zoek naar Pumping Iron II: The Women, maar die kan ik helaas nergens vinden :treuren:
 
Ben jaloers op jou maten zeg! We hebben dezelfde lengte, dus dat valt makkelijk te vergelijken ;) Veel succes nog verder!



hahahahaha.... bedankt! jij ook succes veder!!:wave:
 
Uitslapen hoort gewoon bij het weekend, ben zat + zon niet voor 12:00 m'n nest uitgekomen :D

Balen dat je gister teveel pijn aan je heup had om te lopen, hoop dat het vandaag beter gaat.



Ja lekker he uitslapen 12uur:eek: hihihi.... nou bij ons kan dat maar 1x in de maand of zo hoor hahaha 2 kids he;)
 
Goed :) Buiten dat ik deze week niet veel heb kunnen trainen. maar vanaf morgen komt daar terug verandering in! :) Met mijn voeding verloopt het beter dan ik had verwacht. Maar we zijn nog maar week 1 juist gepasseert:p


Goed zo!!!:thumb:
En nu vol houden!!!:D
 
Ja lekker he uitslapen 12uur:eek: hihihi.... nou bij ons kan dat maar 1x in de maand of zo hoor hahaha 2 kids he;)

Ja, daar heb ik gelukkig geen 'last' van, kan net zo lang uitslapen als ik wil :)

Maar als het bij jou maar 1x in de maand lukt om eens lekker uit te slapen, moet je je zeker niet schuldig voelen en er gewoon lekker van genieten als het eens een keertje kan!
 
Ja, daar heb ik gelukkig geen 'last' van, kan net zo lang uitslapen als ik wil :)

Maar als het bij jou maar 1x in de maand lukt om eens lekker uit te slapen, moet je je zeker niet schuldig voelen en er gewoon lekker van genieten als het eens een keertje kan!




LEKKER!!;).....

Geniet er zeker van:D
 
Het viel mij opeens op, dat op de foto jij hetzelfde behang hebt als ik in m'n slaapkamer. Hoe stomme dingen opeens op kunnen vallen :D
 
Het viel mij opeens op, dat op de foto jij hetzelfde behang hebt als ik in m'n slaapkamer. Hoe stomme dingen opeens op kunnen vallen :D


HUH???..... dat witte behang?
 
Back
Naar boven