AndroidHealthClinic

Nabba Vlissingen afgelast??

Bezoekers in dit topic

heeft niets te maken met dat het op papier staan dat ze gebruiken. maar een flinke geldboete van een paar 1000 euro zit je niet op te wachten.

In Vlaanderen wordt je 2 jaar geschorst en krijg je een boete naar gelang je inkomen dacht ik, makkelijk 1000 euro +.
 
Stel je even voor,3-4 maand dieeten,uren cardio en elke dag beulen,al die moeite doen om nog maar te zwijgen over het geld dat je erin steekt,om dan niet mogen deel te nemen omdat je wat ondersteuning gebruikt hebt,net zoals iedereen...
Ik ben benieuwd of het bij ifbb ook zo zal zijn binnekort.

Die 'ondersteuning' is niet legaal, en als je dus wel de beslissing neemt om iets illigaals te nemen, moet je ook de gevolgen van dit illigaal handelen onder ogen zien.

'omdat iedereen het gebruikt' is geen valide argument. Omdat iedereen in jouw buurt hennep teelt, betekent niet dat het legaal is of zou moeten worden.
 
Had dit vorig jaar geweest dan had ik in mn eentje de overall gepakt :D
 
Waar gaat dit heen?

Is hetzelfde als op een carnavalsfeestje controleren op teveel alcoholgebruik.

Echt sneu voor de deelnemers die hier maanden naar hebben toegewerkt, elke dag wansmakelijk eten hebben binnengewerkt, uren en dagenlang trainen en cardioën. Slecht slapen van de zweetbuizen, testgriep oplopen, hopen geld erin gepompt en dan...niets omwille van de moraalridders.

Djeez, iedereen weet toch dat er op zulke wedstrijden gebruikt wordt.

Heb ooit 'es een sig gelezen die hierop van toepassing is, ging zoiets als:'
Natural bodybuilding is like the special olympics, it's nice to watch, but nobody wants to be a part of it.'

Mijn menig maar hoor.

Grtz,
 
Waar gaat dit heen?

Is hetzelfde als op een carnavalsfeestje controleren op teveel alcoholgebruik.

Echt sneu voor de deelnemers die hier maanden naar hebben toegewerkt, elke dag wansmakelijk eten hebben binnengewerkt, uren en dagenlang trainen en cardioën. Slecht slapen van de zweetbuizen, testgriep oplopen, hopen geld erin gepompt en dan...niets omwille van de moraalridders.

Djeez, iedereen weet toch dat er op zulke wedstrijden gebruikt wordt.

Heb ooit 'es een sig gelezen die hierop van toepassing is, ging zoiets als:'
Natural bodybuilding is like the special olympics, it's nice to watch, but nobody wants to be a part of it.'

Mijn menig maar hoor.

Grtz,

Vindt dit nergens op slaan, het zou toch oneerlijk zijn voor de naturel bodybuilders als er niet gecontroleerd zo worden. Ik bedoel het zou belachelijk zijn dat je moet gebruiken om een kans te maken...
 
Dannyman dit is géén gecontroleerde wedstrijd, geen 'natural' wedstrijd , dus waar heb je het in godsnaam over als je spreekt over natural bodybuilders.
 
Waar gaat dit heen?

Is hetzelfde als op een carnavalsfeestje controleren op teveel alcoholgebruik.
Grtz,

Wat een leuke maar foute analogie! Volgens mij is alcohol -of teveel alcohol- geen strafbaar iets. Steroiden in je bezit hebben daar in tegen..

brrr. Steekhoudende argumenten :(.
 
Wat een leuke maar foute analogie! Volgens mij is alcohol -of teveel alcohol- geen strafbaar iets. Steroiden in je bezit hebben daar in tegen..

brrr. Steekhoudende argumenten :(.

Openbare dronkenschaap mag ook niet, is dus wel strafbaar, maar daar draait het eigenlijk ook helemaal niet om.
Ik weet wel waar je op aan stuurt, maar het wereldje van dit soort wedstrijden zou er gewoon helemaal anders gaan uitzien als ze dit ten top zouden drijven. Zeg dan maar vaarwel aan alle Ronnie's, Jackson's, Cutler's, Arnold's, etc... van deze wereld. En laat dat nu net de mensen zijn waar de meerderheid van dit forum een voorbeeld aan neemt.
Of geloof jij echt dat Stan Mcquay natural is?

Grtz,
 
Dannyman dit is géén gecontroleerde wedstrijd, geen 'natural' wedstrijd , dus waar heb je het in godsnaam over als je spreekt over natural bodybuilders.

waarom werd er dan wel gecontroleerd als het een geen gecontroleerde wedstrijd is, beetje apart dit.
 
Ik vind het maar een zielige actie van die Bond om die controleurs te laten komen, jullie lachen wel met dat 3 maanden knetterhard Diëten, knettervol staan daar enzovoort.. Maar hebben jullie wel enig Idee hoeveel werk dat kost, hoeveel energie daarin zit.. Volgens mij niet. Die mannen trainen misschien een heel jaar voor die wedstrijd en dan komen een paar van die controleurs om te kijken of ze doping gebruiken.. Schijnheilige shit hoor.. Als die mensen komen om monsters te zien, knetterdroog met 110 kg minstens dan weet je automatisch toch wel dat die jongens gebruiken. Hoef je geen test voor te doen... Maar Mensen willen dat graag zien. Die willen geen jongens van 85 kg zien met een bf van 7% zien.. Nu zeg ik niet dat een naturel niet hoger kan komen maar je snapt het idee wel hoop ik..
Vind het heel jammer dat het zo moet, en ook heel klote voor de Sportmannen, de bodybuilders dat het zo gelopen is.
 
Openbare dronkenschaap mag ook niet, is dus wel strafbaar, maar daar draait het eigenlijk ook helemaal niet om.
Ik weet wel waar je op aan stuurt, maar het wereldje van dit soort wedstrijden zou er gewoon helemaal anders gaan uitzien als ze dit ten top zouden drijven. Zeg dan maar vaarwel aan alle Ronnie's, Jackson's, Cutler's, Arnold's, etc... van deze wereld. En laat dat nu net de mensen zijn waar de meerderheid van dit forum een voorbeeld aan neemt.
Of geloof jij echt dat Stan Mcquay natural is?

Grtz,

Wat kan mij Stan Mcquay schelen. Wtf.

Maar ik ben helemaal voor om de BB/SM/PL wereld zoals die nu is te veranderen. Cheers voor natural wedstrijden, off-season controles etcetc. Ide-****ing-aal.
 
Same shit. Iedereen is dus met de staart tussen de benen vertrokken.
Ze zouden ook eens op iedere strongman wedstrijd een doping test moeten doen. Kijken hoeveel mannen zich dan nog inschrijven?
Ben zelf anti doping, maar in iedere topsport wordt het helaas gebruikt... dus ga nou niet zo belachelijk doen, zou dit over je eigen sport gaan dan zou je wel anders reageren.
 
wtf was er niemand die die test durfde te ondergaan?
 
Ze zouden ook eens op iedere strongman wedstrijd een doping test moeten doen. Kijken hoeveel mannen zich dan nog inschrijven?
Ben zelf anti doping, maar in iedere topsport wordt het helaas gebruikt... dus ga nou niet zo belachelijk doen, zou dit over je eigen sport gaan dan zou je wel anders reageren.

Daar ben ik het met je eens! Dank je! Ik zou zeker niet anders reageren als het mijn eigen sport zou zijn. Ik ben voor controles, zowel in BB, SM, PL of dammen. Daar gaat je rant.
 
Volgens mij heb ik toch laatst tijdens een strongman-wedstrijd toch ook echt in een potje moeten pissen ;)
 
Doe wat.. Doe jij wat anders behalve zagen in een sectie waar je duidelijk niet hoort?

Nee, EmileV zie je nooit ergens behalve als hij de kans krijgt om mensen af te kraken. Want dat Emile op z'n best, vanachter zijn pc met z'n dikke pens zijn ongevraagde mening verkondigen over zaken waar hij zich normaal nooit een zinnig woord over heeft gezegd.
 
Dannyman dit is géén gecontroleerde wedstrijd, geen 'natural' wedstrijd , dus waar heb je het in godsnaam over als je spreekt over natural bodybuilders.

Als dat zo is Jeppe,had de organisatie de controleurs ook niet hoeven toelaten.




En nog even wat anders, alle [naturals] die op veel wedstrijden voorbij gestreven worden door Juicers, wat denk je daar van dan.

Je kunt me toch niet gaan vertellen dat als je wedstrijden wil draaien,je gewoon moet gebruiken.???

Dan moeten er gewoon wedstrijden komen voor juicers en naturals, en bij Naturals stevig gaan controleren.

Wie of wat is een Natural ??
 
Dat ze op duidelijke naturel wedstrijden controleren is best, dat is ook meestal van te voren welk bekend.

Maar zo onverwacht, nee. Het is en blijft een onderdeel van deze sport, of je het daar nou mee eens bent of niet, weinig zullen er in geinteresseerd zijn om iemand maar 140kg te zien benchen of om een 60kg wegende ecto op het podium te zien.

Wie of wat is een Natural ??

In mijn ogen iemand die nog nooit(!) gekuurd heeft, met wat voor middelen dan ook. Ook al is het jaren geleden, dan vind ik je ook geen naturel meer.
 
Back
Naar boven