MuscleMeat

Nabba Vlissingen afgelast??

Bezoekers in dit topic

Dat ze op duidelijke naturel wedstrijden controleren is best, dat is ook meestal van te voren welk bekend.

Maar zo onverwacht, nee. Het is en blijft een onderdeel van deze sport, of je het daar nou mee eens bent of niet, weinig zullen er in geinteresseerd zijn om iemand maar 140kg te zien benchen of om een 60kg wegende ecto op het podium te zien.



In mijn ogen iemand die nog nooit(!) gekuurd heeft, met wat voor middelen dan ook. Ook al is het jaren geleden, dan vind ik je ook geen naturel meer.

Dus iemand die natural is kan maximaal 140kg benchen en alleen op 60kg ripped staan? :o

ps. lol@internetwarrior diss. ****ing oud, verzin wat nieuws.
 
Et zijn maar nummers.. alsof dat letterlijk zo moet zijn. Waar het mij om gaat is dat naturels over het algemeen een stuk minder spectaculair zijn om te zien naar mijn mening. Wat jij er van vind is wel duidelijk...
 
Et zijn maar nummers.. alsof dat letterlijk zo moet zijn. Waar het mij om gaat is dat naturels over het algemeen een stuk minder spectaculair zijn om te zien naar mijn mening. Wat jij er van vind is wel duidelijk...

Ik vind intra-competair verband belangrijker dan de kwantitatieve verhouding tussen de deelnemers. Doping vergroot dat effect (aka, oneerlijk)en is juist een party pooper.
 
Ze zouden ook eens op iedere strongman wedstrijd een doping test moeten doen. Kijken hoeveel mannen zich dan nog inschrijven?
Ben zelf anti doping, maar in iedere topsport wordt het helaas gebruikt... dus ga nou niet zo belachelijk doen, zou dit over je eigen sport gaan dan zou je wel anders reageren.

elke belgische wedstrijd van pl en sm werd gecontroleerd laatste tijd...
 
Gelieve elkaar niet aan te vallen, reageer verder netjes en vriendelijk. Topic geschoond.

Mijn mening.
 
Emile V.

Ik zal het netjes houden, Emile V. je bent echt niet goed bij je hoofd en hebt geen enkel idee waar je het over hebt
 
Als dat zo is Jeppe,had de organisatie de controleurs ook niet hoeven toelaten.

Aan die controleurs ontkom je niet. Dat gebruik gedoogt wordt bij veel BB-wedstrijden maakt het gebruik nog niet tot een legitiem iets. In principe zijn die wedstrijden bedoeld voor cleane sporters, maar dat is natuurlijk een utopie.
 
Zo das klote, was het nog mooi weer in Vlissingen?
Lot's off Beef op de Boulevard :D

Laten we eens ophouden met Naturel gezwets, de meeste zijn niet eens pure Naturel dus nooit iets gebruikt. schijnheilig gebruiken en op een Wedstrijd [clean] komen.

Bah.
 
EmileV is blijkbaar wereldvreemd....

Voor naturals zijn er apparte wedstrijden op alle andere wedstrijden gebruiken denk 99% atleten. Op nationaal niveau zijn er normaal geen controles alleen als je wordt uitgezonden voor Europese/WK deelname.

Als er dan onverwachts een controle komt.. ja dan smeert iedereen hem uiteraard. Vooral voor Belgische atleten heeft het nog al wat concequenties, boete, schorsing mss zelf problemen met Justitie.

Als je totaal niet weet wat er in de sport speelt blér dan niet van die onzin.
 
Het is allemaal makkelijk gezegd als NLer die niet gecontroleerd wordt, ik vind het absolute bullshit dat wij elke wedstrijd gecontroleerd worden in belgië. Ik zit elke keer me zenuwachtig te maken of ik niets heb genomen van medicatie of supplementen waardoor ik mss positief ga zijn. Zo'n dingen wil je je niet mee bezig houden als amateursporter. Gewoon ronduit belachelijk .
 
Het is allemaal makkelijk gezegd als NLer die niet gecontroleerd wordt, ik vind het absolute bullshit dat wij elke wedstrijd gecontroleerd worden in belgië. Ik zit elke keer me zenuwachtig te maken of ik niets heb genomen van medicatie of supplementen waardoor ik mss positief ga zijn. Zo'n dingen wil je je niet mee bezig houden als amateursporter. Gewoon ronduit belachelijk .

In principe moet je in staat zijn niets in je bloed te hebben op het moment van controle. Zelfs diuretica kan je in principe nog snel nemen na de controles. Maar wat mij stoort is dat dit niet op voorhand aangekondigd werd. Dan hadden de atleten hier rekening mee kunnen houden en was er niets aan de hand geweest. Het is dat geniepige in België dat alles verpest!
 
Je kan positief testen voor een dafalgan of een paar trekken van een joint in België. Overdreven shit voor amateursporters
 
Je kan positief testen voor een dafalgan of een paar trekken van een joint in België. Overdreven shit voor amateursporters

Voor de wedstrijd geen joints roken? En als je medicatie gebruikt, dat aangeven?

Nog meer flauwe argumenten?
 
Voor de wedstrijd geen joints roken? En als je medicatie gebruikt, dat aangeven?

Nog meer flauwe argumenten?

Weet je hoe lang THC in je urine blijft? Nogmaals, het blijft makkelijk praten als je met alles weg kan komen in NL. Ik ben zelf ook niet voor doping maar het is erover in België.
 
Deze dopingtest is georganiseerd vanuit de Belgische overheid, heeft geen reet met deze hele wedstrijd te maken. Als je gekuurd hebt kan je in Belgie vrij hoge boetes ontvangen, dacht ik. Ik heb hier weleens gelezen dat ze ook gewoon in de lokale gyms komen om af en toe een dopingtest te doen, belachelijk gewoon.

Dit is hetzelfde idee als de Nederlandse overheid die op een hardcore feest mensen gaat testen op het gebruik van drugs, te debiel voor woorden dus.
 
Back
Naar boven