XXL Nutrition

Hari vs Schilt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede vechter idd.

Jammer dat het ook een opgefokte mocro is buiten de ring.
 
Sem Schilt is teveel die aardige beer van een buurjongen. Dat straalt hij ook in de ring uit. Geen agressie. Je moet respect hebben voor je tegenstander, maar op dat moment moet je hem wel even haten. Zijn kop van zijn romp willen meppen, dat is het gevoel.
Badr Hari doet dat wel en daarom wint hij.
En natuurlijk omdat hij een kei van een vechter is.
Maar dat zijn ze allebei en dan kunnen dit soort dingen de doorslag geven.

Ik vind hetzelfde ook altijd een beetje van Remy Bonjasky, oogt weinig zelfvertrouwen.
Een bepaalde mate van onzekerheid kwa uitstraling dan hè?
Dan krijg je dat gemiep en gezeur in de ring, zo jammer.
Want een dijk van een vechter is hij wel natuurlijk.

Dick Vrij was wel zo'n iemand. Die kon je bloed wel zuipen in de ring (en volgens mij erbuiten ook wel, maargoed....). Tegenstanders zagen dat aan hem en daar scoorde hij zijn eerste punten al mee. Als ie dan een paar keer raak mepte, hadden de meesten al geen zin meer. :D
 
Mike, no offense maar ik denk niet dat je Sem hoeft te vertellen over hoe je mindset moet zijn in de ring.

Hij heeft goed gepresteerd (niet in deze match tho).
 
Mikediesel:
Sem Schilt heeft drie keer de K1 gewonnen. Ik denk niet dat je hoeft te twijfelen aan zijn intenties in de ring.
Hari was gewoon veel beter dan Schilt.
 
Wat een belachelijke vertoning van Schilt!! En wat een ellende dat het uitgerekend badr hari moet zijn die Schilt naar de grond slaat!
 
Mike, no offense maar ik denk niet dat je Sem hoeft te vertellen over hoe je mindset moet zijn in de ring.

Hij heeft goed gepresteerd (niet in deze match tho).

Mikediesel:
Sem Schilt heeft drie keer de K1 gewonnen. Ik denk niet dat je hoeft te twijfelen aan zijn intenties in de ring.
Hari was gewoon veel beter dan Schilt.

Ik geef enkel mijn visie over hoe hij op mijn overkomt. Natuurlijk is hij een topvechter die weet waar hij mee bezig is. Dat Hari beter is/was, is ook waar. Daar wil ik ook geen afbreuk aan doen hoor.

Toch vind ik Schilt een bepaalde agressie missen, die bij andere jongens wel wat nadrukkelijker aanwezig is. (Jeròme Le Banner :eek: ) :cool:
 
Ik geef enkel mijn visie over hoe hij op mijn overkomt. Natuurlijk is hij een topvechter die weet waar hij mee bezig is. Dat Hari beter is/was, is ook waar. Daar wil ik ook geen afbreuk aan doen hoor.

Toch vind ik Schilt een bepaalde agressie missen, die bij andere jongens wel wat nadrukkelijker aanwezig is. (Jeròme Le Banner :eek: ) :cool:

Ik vind niet dat je bij voorbaat kunt stellen dat agressie in de ring beter is. Je zou ook kunnen zeggen dat bijv controle een betere eigenschap is, wat zal leiden tot meer concentratie.

Zelf vind ik een Peter Aerts ook niet echt agressief over komen, lijkt me een hele vriendelijke vent, maar wat die presteert (presteerde) in de ring liegt er niet om.
 
ik snap Mike wel!
Die Hari die sprint vooruit meteen na de bel.
Hij geeft meteen felle korte stoten en trappen
Terwijl Schildt met die lange krachtloze zwaaien aankomt.
De paar trappen die Schildt doet zit ook geen fenijn achter.
Imo was Schildt gewoon bang
 
Wat dacht je van mr. perfect. Die was alles behalve echt agressief, juist heel cool en bleef technisch perfect vechten. Agressie kan helpen maar een technisch betere vechter wint meestal toch zoals in de finale was te zien. Hari agressief maar toch bleef Remy technisch de beste in dat gevecht.

Peter heeft tijdens de uitschakeling van Schilt vorig jaar laten zien hoe je Schilt moest aanpakken. Niemand wist wat je tegen die gast moest beginnen vanwege zijn lengte. Denk dat wel meerdere van Schilt zullen winnen vanaf dat moment.

Zou Hari iets minder agressief vechten en iets beter technisch presteren zou hij beter zijn en meer bereiken. Is het aard van het beestje zullen we maar zeggen.
 
als badr hari tegen 3-voudig k-1 winnaar in 1 minuut wint vraag ik mij af hoe het met de rest van zijn carriere ervoorstaat, gast is pas 24!
 
als badr hari tegen 3-voudig k-1 winnaar in 1 minuut wint vraag ik mij af hoe het met de rest van zijn carriere ervoorstaat, gast is pas 24!

+1

Vind sowieso de vechtstyle van Schilt niet aantrekkelijk
 
Zie Hari af en toe op gala's verschijnen.

Gast ziet er niet eens uit als een vechter. Zit nooit in de vip maar ergens boven in een hoekje zodat men hem nauwelijks herkent.

Denk dat hij buiten de ring gewoon een normale gozer is, zijn ego heeft hem geholpen een k-1 contract te krijgen en popi bij iedereen te maken, sommigen willen hem zien winnen, anderen zien verliezen, MAAR IEDEREEN WILT HEM ZIEN VECHTEN :D
 
Zie Hari af en toe op gala's verschijnen.

Gast ziet er niet eens uit als een vechter. Zit nooit in de vip maar ergens boven in een hoekje zodat men hem nauwelijks herkent.

Denk dat hij buiten de ring gewoon een normale gozer is, zijn ego heeft hem geholpen een k-1 contract te krijgen en popi bij iedereen te maken, sommigen willen hem zien winnen, anderen zien verliezen, MAAR IEDEREEN WILT HEM ZIEN VECHTEN :D
Van mij hadden ze hem 1 jaar mogen bannen na die actie in die finale... dus nee.
 
als badr hari tegen 3-voudig k-1 winnaar in 1 minuut wint vraag ik mij af hoe het met de rest van zijn carriere ervoorstaat, gast is pas 24!

Goede vechter maar zoals ik wel hoor een eikel van een gozer. Zal me niets verbazen als ze hem over een aantal jaren met een paar kogelgaten ergens in een sloot vinden. Aangezien hij buiten de ring nogal aggresief is en je met dit soort gasten natuurlijk niet even gaat vechten met blote handen.
 
Van mij hadden ze hem 1 jaar mogen bannen na die actie in die finale... dus nee.

Denk niet dat met de kijkcijfers dat goed zou doen.

En hij is samen met Melvin een van de weinige ko-'ers, de rest vecht als een bang meisje en vooral die kop van die Remy kan ik niet uitstaan, bange gozer dat ie is geworden! Al een jaar geen knie gegeven, ga pensioneren ofzo! Moge Badr je een hardere trap geven, zal je leren om saai te vechten!

Zo, dat is eruit :)
 
Ik ben een grote fan van Semmy, maar zijn beste periode lijkt nu wel voorbij. Zoals mc al zei heeft Peter Aerts de weg gewezen hoe je Sem moet verslaan.
Zijn schandalige actie in 2008 tegen een op de grond liggende Bonjaski ontsiert Hari wel.
 
Van mij hadden ze hem 1 jaar mogen bannen na die actie in die finale... dus nee.

Wss gewoon adrenaline, probeer het niet goed te praten maar kan het me wel enigszins voorstellen... misschien is badr hari niet de ideale schoonzoon maar vaak zijn dat wel de types die een wereld vechter zijn/worden.
 
Back
Naar boven