XXL Nutrition

Duidelijk(ere) foto's

Bezoekers in dit topic

Ano_1991_9

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
7.419
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Omdat foto's niet erg duidelijk waren heb ik er nu een paar genomen. Rug blijft wel moeilijk om foto's van te nemen :(.

Hier eerst foto van een klein jaartje terug , was hier wel al redelijk mager kwam toen van een goede 85kg naar 73 en was al lichtjes bezig met krachttraining ( gelieve wel niet te letten op euh de 'moves' , ouders waren weg en er was dus een feestje , de rest spreekt voor zich...)

dus oud :

*Verwijdert wegens te hoog gay-gehalte :') *

nieuw :


Bovenkant borst , ontspannen :

142d9g5.jpg


FDB

2yn0411.jpg


poging tot lat spread ???

29fqpvp.jpg


rug relaxed of toch zo goed als

2lvfebn.jpg


Borst

xkx547.jpg


en dan nog poging tot BDB

nyv6u0.jpg


Benen komen later , ben nu al een maand iedere vrijdag een goed uur beentraining aan het doen , ervoor deed ik alleen maar squat. Nu dus een hele hoop machines erbij.

Stats :

Bp 5*90 , max was ooit 2x100 ( hangt van de dag af of het lukt of niet :P )
squat : 5*90 , max nog nooit geprobeerd , altijd setjes van 5
deadlift : 3*130

De rest is bijzaak.

Ben 1.85 , 82kg. Bf zou ik niet meer weten , laatste keer was 11% zal wel al wat meer zijn. Weet ook niet goed wat ik nu ga doen , bulken of cutten. Ik eet gewoon veel en blijf dat waarschijnlijk ook gewoon doen.

Train full body 3x per week , 1 dag benen , sinds januari echt in de fitniss heb al half jaartje thuis getrained ook.

Tips zijn welkom :)
 
Laatst bewerkt:
netjes, zit neit echt een goede foto van je voorkant bij trouwens en hoe zwaar was je eerst?
 
Dit is foto van voorkant relaxed , maar vond em niet zo goed :P

2zzqcmh.jpg


Mjah das moeilijk ik woog eerst euhm 85 xD bij 1.75 , heb dan groeispurt gehad , + veel lopen en lichte training = 73 bij 1m85 ( zie oude foto ) en sindsdien ben ik alleen maar bijgekomen tot nu 82kg.
 
Laatst bewerkt:
Haha die linkse kerel op de eerste foto kijkt wel te gay.

Verder goeie vooruitgang!:D
 
die poging tot latspread is een ik-druk-mn-schouders-tegen-elkaar-aan pose ;)
 
die poging tot latspread is een ik-druk-mn-schouders-tegen-elkaar-aan pose ;)


uhu :P , mrjah lukt gewoon niet goed met het fototoestel :P

Bedankt voor de positieve reacties , had het niet verwacht.

iemand tips qua voeding? bulk, cut? cleanbulk ?
 
Ikzelf zou in jou geval gewoon cleanbulken. Alleen voor de hele magere bulken. Maar dat ben jij niet.
Maar netjes hoor. Wat is/zijn je doel(en) en wat is die deuk in je buik?
 
Werkeuh an die blokjeuhs swa jwtz
 
beter iemand anders je fotos laten nemen,dan is het veel duidelijker en kan je jezelf meer concentreren op je pose.
zie wel enige progressie alleen jammer dat het k*t foto's zijn
 
zeker progressie maar die zou je beter in beeld moeten proberen te brengen. Ken je probleem echter, en om nou iemand anders die foto's te laten maken...Vind ik ook maar niets. Resultaat is wel een betere foto, maar ik vind mezelf daar nog niet goed genoeg voor eigenlijk.
 
16iytq8.jpg


K*t wat een hoerenkneuzenbende@=!

Goede progressie, dat wel!
 
Was het een homofeest?

Verder wel nette vooruitgang.
 
Was het een homofeest?

Verder wel nette vooruitgang.

het gay gehalte knalt inderdaad wel door het dak, respect dat ie die foto durft te posten op deze homo-fobe site.
 
uhu :P , mrjah lukt gewoon niet goed met het fototoestel :P

Bedankt voor de positieve reacties , had het niet verwacht.

iemand tips qua voeding? bulk, cut? cleanbulk ?

ben je een wees ofzo ? vraag gewoon je moeder een foto te nemen :eek:
 
Ikzelf zou in jou geval gewoon cleanbulken. Alleen voor de hele magere bulken. Maar dat ben jij niet.
Maar netjes hoor. Wat is/zijn je doel(en) en wat is die deuk in je buik?

Buikspieren :P , heb een redelijk diepe gleuf tussen mijn 2 bovenste kotjes.
En die foto is van een jaar terug heb imo echt geen andere foto van toen.
Ik laat mijn moeder liever geen foto's trekken... Vind het beetje beschamend :')

Bedankt voor de reacties , ga gewoon hard blijven trainen , cleanbulken en misschien toch iets lager gaan in VP maar niet teveel anders schiet er niet veel over.
 
Buikspieren :P , heb een redelijk diepe gleuf tussen mijn 2 bovenste kotjes.
En die foto is van een jaar terug heb imo echt geen andere foto van toen.
Ik laat mijn moeder liever geen foto's trekken... Vind het beetje beschamend :')

Bedankt voor de reacties , ga gewoon hard blijven trainen , cleanbulken en misschien toch iets lager gaan in VP maar niet teveel anders schiet er niet veel over.

Alien ofzo ?
 
Back
Naar boven