AndroidHealthClinic

Help ons een auto winnen!!

Bezoekers in dit topic

"ip adres controleren haha waar haal jet als ik hier op straat stemmen ronsel en hun laat stemmen op mijn laptop met men vodafone wirles stik is natuurlijk het ip adres het zelfde. sukkels jullie kunnen der gewoon nie tegen da we meer stemmen halen dan jullie wees creatief. maar blijkbaar zijn jullie da nie kijk maar naar jullie filmpje en naar jullie onozele reacties die jullie hier geven."

zo doet het andere team het.
 
Gestemd, nog meer dan 200 stemmen in te halen :(
 
"ip adres controleren haha waar haal jet als ik hier op straat stemmen ronsel en hun laat stemmen op mijn laptop met men vodafone wirles stik is natuurlijk het ip adres het zelfde. sukkels jullie kunnen der gewoon nie tegen da we meer stemmen halen dan jullie wees creatief. maar blijkbaar zijn jullie da nie kijk maar naar jullie filmpje en naar jullie onozele reacties die jullie hier geven."

zo doet het andere team het.

zo wilt het andere team het doen geloven jah..
 
Laatst bewerkt:
"ip adres controleren haha waar haal jet als ik hier op straat stemmen ronsel en hun laat stemmen op mijn laptop met men vodafone wirles stik is natuurlijk het ip adres het zelfde. sukkels jullie kunnen der gewoon nie tegen da we meer stemmen halen dan jullie wees creatief. maar blijkbaar zijn jullie da nie kijk maar naar jullie filmpje en naar jullie onozele reacties die jullie hier geven."

zo doet het andere team het.

Wat een flapdrollen zeg. Zin om langs te gaan met een koevoet...

Tis wel helemaal in België...
 
Die van Brecht is dan nog het beste vind ik. Ach ja vooruit dan maar, ik heb gestemd op je filmpje. Wel karma he.

Heb geen karma gehad. Ik wil nu karma verdomme! :mad:
 
ik krijg ook nog karma voor mijn 3 stemmen!
 
Ik moest op Sharon stemmen toch?
 
Normaal gezien was het gedaan, blijkbaar is de wedstrijd verlengd :D

Ik begin nu met karma uit te delen, maar kan maar 20 per dag geven dus de laatste komen later ;)
 
im out of email adresses ;) je loopt er 60 achter bro./
 
En je liep nog wel zover voor, tot wanneer verlengd?
 
heel de dag emailadressen aanmaken :D
 
1zclqvk.jpg
 
Hahaha ruim gewonnen hoera :D Die sul kwam ons uitlachen in de comments van ons filmpje, haha kijk nu.

Feestje!!!
 
Back
Naar boven