XXL Nutrition

eey is aftrekken slecht voor je lichaam en spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan iets niet kwijtraken wat je niet hebt, dus in jou geval lekker rukken bro.
 
De beste bodybuilders rukken niet, sterker nog..ze nken ook niet, al zullen ze dat natuurlijk nooit publiekelijk toe willen geven;)
 
wat heb jij dan?

vieze vettige misvormde lichaam buiten verhouding?
met je overbelichte foto

Raar dat je dit aan hem vraagt... terwijl je zelf allemaal fake foto's plaatst...
 
tuurlijk niet je verliest 5 gram per rukactie
na training heb je eiwitten nodig:D

als je goed voedingsschema hebt neem je die wel binnen na de training.

Als je na de training wankt staat je testlevel weer terug hoog tegen volgende training, traind lekker :p
 
eeey natuurlijk kan je niet aftrekken, daar moet je een piemol voor hebben of een vader (ugh)
 
Het is niet alleen slecht voor je spiergroei, het is ook nog is slecht voor je intelligentie! Iedere keer dat je rukt en klaarkomt gaan er hercencellen dood, simpel gezegd word je dus eigenlijk gewoon dom van zelfbevrediging!

Jij moet heel wat afgetrokken hebben heh.;)
 
Raar dat je dit aan hem vraagt... terwijl je zelf allemaal fake foto's plaatst...
wou ik ook al zeggen idd.
zelf weet ie nog niet eens wat een pr is, nou dan weet je genoeg :roflol:
alsof je ook aan zo'n vage avatar van mij kan zien dat ik uit verhouding ben :rolleyes:
 
Ik begin aan me 2'de :popcorn:

GE - WEL - DIG die gozer !!

Wat ik me wel afvraag is: hoe oud zal het mannetje zijn, en hoevaak zou die gepest worden?

Formule: 5x in de week - ziekmelden + tijd op DBB
 
haHAHAHHAHAHAHAHHUHAHAUHAUHAUHAUHA :D

lol broeken hier man
tja krijg je he als je dit soort topics maakt.. trek gewoon aan dat microscopische ding van je als je er zin aan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven