MuscleMeat

Nabba Vlissingen afgelast??

Bezoekers in dit topic

Ben eens benieuwd hoe het bij de volgende wedstrijden zal zijn,die in goes volgende week gaan ze er ook zijn!
Ben vooral benieuwd naar de ifbb in juni,de grootste van ons apenlandje of zou daar een oogje dichtgeknepen worden ?
 
heb je het al 1ns anders geweten:rolleyes:
trouwens bij iedere nabba wedstrijd in herentals is er controle
heb zelf al 1ns moeten plassen(toen ik "natural" was)
is in mijn ogen allemaal overdreven door de pers
want de bond weigert voor de media te praten
 
ook had ik vernomen dat ze enkele weken ervoor ook enkele gym's hadden bezocht.
iedereen die binnen was zou moeten geplast hebben,is van horen zeggen,
heb niets vernomen van mensen die het wel zouden weten.
maar neem aan dat die info wel juist is.

bij een wedstrijd weken ervoor van powerlifting was er ook controle,12 moesten er plassen..
ook van zelfde bond.
dan hadden ze al moeten weten dat ze daar ook gingen zijn in vlissingen,
maar hebben niemand verwittigd..

wat het word is afwachten..


2 jaar geleden hebben ze al controle uitgevoerd in de gym waar ik train, op een morgen stond het "dopingbusje" (http://www.cjsm.vlaanderen.be/dopinglijn/dopingcontrole/dopingbus/index.html) voor de deur,iedereen die in de gym aanwezig was moest plassen.
Resultaat 3 gasten positief waarvan 1 wedstrijdatleet en 2 recreanten gevolg alle 3 een 2-tal keer naar politiebureau in Brugge mogen gaan ter ondervraging waar ze hun spullen hadden gekocht, een schorsing van 2 jaar en een geldboete van elk 1500€ !!!!
 
2 jaar geleden hebben ze al controle uitgevoerd in de gym waar ik train, op een morgen stond het "dopingbusje" (http://www.cjsm.vlaanderen.be/dopinglijn/dopingcontrole/dopingbus/index.html) voor de deur,iedereen die in de gym aanwezig was moest plassen.
Resultaat 3 gasten positief waarvan 1 wedstrijdatleet en 2 recreanten gevolg alle 3 een 2-tal keer naar politiebureau in Brugge mogen gaan ter ondervraging waar ze hun spullen hadden gekocht, een schorsing van 2 jaar en een geldboete van elk 1500€ !!!!
Ik geloof er niks van dat een recreatieve BB 1500 euro zou moeten betalen omdat hij AAS neemt, wat is dat voor flauwekul. Je doet toch wat je wil. Anderen drinken alcohol, nemen coke of XTC, roken wiet, dat mag allemaal en AAS daar zou je boetes voor moeten betalen alsof je een crimineel bent.
 
EmileV is blijkbaar wereldvreemd....

Voor naturals zijn er apparte wedstrijden op alle andere wedstrijden gebruiken denk 99% atleten. Op nationaal niveau zijn er normaal geen controles alleen als je wordt uitgezonden voor Europese/WK deelname.

Als er dan onverwachts een controle komt.. ja dan smeert iedereen hem uiteraard. Vooral voor Belgische atleten heeft het nog al wat concequenties, boete, schorsing mss zelf problemen met Justitie.

Als je totaal niet weet wat er in de sport speelt blér dan niet van die onzin.

Volledig mee eens!! NIEMAND komt kijken naar bodybuilders van 60kg, mensen willen buitengewone beesten zien! En daarvoor zijn buitengewone dingen nodig! Waarom denk je dat ze de zwaargewichten houden voor het einde van een wedstrijd, omdat anders de helft van het publiek al naar huis gaat erna!
 
Volledig mee eens!! NIEMAND komt kijken naar bodybuilders van 60kg, mensen willen buitengewone beesten zien! En daarvoor zijn buitengewone dingen nodig! Waarom denk je dat ze de zwaargewichten houden voor het einde van een wedstrijd, omdat anders de helft van het publiek al naar huis gaat erna!
dus volgens jou is 60 kg voor een naturel bodybuilder dan wel het maximum wat te bereiken is?
 
Volledig mee eens!! NIEMAND komt kijken naar bodybuilders van 60kg, mensen willen buitengewone beesten zien! En daarvoor zijn buitengewone dingen nodig! Waarom denk je dat ze de zwaargewichten houden voor het einde van een wedstrijd, omdat anders de helft van het publiek al naar huis gaat erna!

Maar als er nooit doping had bestaan, stel je dan de situatie eens voor. People adjust.

Maar dat is helemaal geen argument vóór doping, het is bijgevolg ván doping. En het praat zeker het niet goed dat je daadwerkelijk iets illegaals doet.
 
Ik geloof er niks van dat een recreatieve BB 1500 euro zou moeten betalen omdat hij AAS neemt, wat is dat voor flauwekul. Je doet toch wat je wil. Anderen drinken alcohol, nemen coke of XTC, roken wiet, dat mag allemaal en AAS daar zou je boetes voor moeten betalen alsof je een crimineel bent.

Ik was ook met verstomming geslagen toen ik dit hoorde maar ik ken die jongens persoonlijk en ik zou ni weten waarom ik daarover zou liegen
Lees het volgende eens
http://www.cjsm.vlaanderen.be/dopinglijn/afwijkendanalyseresultaat/index.html#sanctie

Greetz
 
Als je in belgië drugs bezig kan je ook al meteen flinke boete krijgen hoor.

voor mijn part hard bestraffen die handel
(only because i'm naturel :p)
 
Als je in belgië drugs bezig kan je ook al meteen flinke boete krijgen hoor.

voor mijn part hard bestraffen die handel
(only because i'm naturel :p)
Je kan je harddrugs (gevaarlijker dan AAS!) gewoon laten testen in een busje van de overheid dat bij discotheken staat.

Aan de andere kant hebben ze een busje om jongens die wat AAS gebruiken om net die edge te halen die je als natural niet haalt, te controleren en te beboeten.

En dat vinden jullie niet onrechtvaardig? Ik vind dit vreselijk hypocriet en onrechtvaardig, het neemt bij mij alle vertrouwen bij de overheid weg, alsof ze zeggen: jij mag wel nemen wat je wil, en jij niet.

Deze actie heeft voor veel mensen hun dag compleet verpest en maanden van hard werk teniet gedaan. Ik hoop dat de overheid heel trots is op zichzelf.
 
Vanaf de dag dat ik zelf gebruik zal ik het pas onrechtvaardig vinden.
Nu kijk ik te hard door de ogen van een naturel dat benadeeld word.
Overigs vind ik het niet goed hoe ze het aanpakken bij die discotheken.
 
Voor mij kan het niet dat ze namen trekken (of die opgegeven zijn is nog nooit een bewijs van geleverd) en die mensen controleren en andere dan
weer laten passeren zonder controle!
Daar gaat de overheid al zwaar in de fout!
Controleer iedereen of BLIJF WEG! IEDEREEN GELIJK!
Verwacht maar op de volgende wedstrijden ook controles zeker na wat er
gebeurt is.
De lijst van de deelnemers gaan ze waarschijnlijk gebruiken om deze atleten
op te roepen en om uitleg/controle te vragen.
De overheid wil DOPING WEG UIT DE SPORT! of dit nu een natural bond betreft of niet maakt niet uit.
Reken er maar op de het in de toekomst veel verder zal gaan dan wedstrijden alleen.
 
Je kan je harddrugs (gevaarlijker dan AAS!) gewoon laten testen in een busje van de overheid dat bij discotheken staat.

Ik zou dan eens nagaan wat er in de Complex half jaar geleden gebeurd is Big T...
 
ze tonen op televisie bij de reportage ook potjes lipo6 en noXplode. amai zware roids hoor dat ! :s
 
Wie was die anonieme BB op het VRT nieuws? :D

"Mensen komen om gespierde mannen te zien, niet voor jan en alleman in hun zwempak"

"Als er nog 1 of 2 keer zoiets gebeurd is het gedaan"

Straffe uitspraken!
 
Vind het wel een toffe aktie. :P
Al die bb's schijten meteen in hun broek.:D
 
ik ben soms doelman bij een cafevoetbalteam en heb ook een verklaring moeten ondertekenen dat ik mij ten allen tijde moet laten controleren in geval van een dopingcontrole hahaha
 
Anderen drinken alcohol, nemen coke of XTC, roken wiet, dat mag allemaal en AAS daar zou je boetes voor moeten betalen alsof je een crimineel bent.


T, laat ons eerlijk zijn, Boonen is ook erop betrapt dat hij wel eens een lijntje coke durft snuiven en hij wordt er ook zwaar voor gestraft, dat mag NIET allemaal zoals je hierboven schrijft.
 
Je kan je harddrugs (gevaarlijker dan AAS!) gewoon laten testen in een busje van de overheid dat bij discotheken staat.

Aan de andere kant hebben ze een busje om jongens die wat AAS gebruiken om net die edge te halen die je als natural niet haalt, te controleren en te beboeten.

En dat vinden jullie niet onrechtvaardig? Ik vind dit vreselijk hypocriet en onrechtvaardig, het neemt bij mij alle vertrouwen bij de overheid weg, alsof ze zeggen: jij mag wel nemen wat je wil, en jij niet.

Deze actie heeft voor veel mensen hun dag compleet verpest en maanden van hard werk teniet gedaan. Ik hoop dat de overheid heel trots is op zichzelf.

Ik had al lang vertrokken. Puur uit principe. Een beetje achterlijk Big Brother gedrag is dit om een paar puntjes te scoren bij het debiele ongeïnformeerde publiek, en natuurlijk allemaal over de rug van belastingbetalers.
 
T, laat ons eerlijk zijn, Boonen is ook erop betrapt dat hij wel eens een lijntje coke durft snuiven en hij wordt er ook zwaar voor gestraft, dat mag NIET allemaal zoals je hierboven schrijft.
Boonen is pro, ik ben het er mee eens dat pro's daar op moeten gecontroleerd worden. Die gasten verdienen hun boterham met hun sport.

We hebben het hier over amateurs die het dus als hobby doen. Verder gebruikt iedereen in wedstrijdBB, dus je kan niet zeggen dat er sprake is van een oneerlijke strijd ...

De controles kan ik overigens nog inkomen, maar doe ze dan wel bij iedereen en niet bij enkelen. En kondig het gewoon op voorhand aan. Wat mij vooral stoort is dat ze die deelnemers nu ook nog gerechtelijk gaan vervolgen. Waar zijn die mensen mee bezig? Ik hoop dat ze beseffen dat BB in België gewoon gaat uitsterven op deze manier.
 
Back
Naar boven