MuscleMeat

Vechtende vrouwen, hoe handel jij? (1 bezoeker)

Hoe ga jij hiermee om?

  • Idioot dit, ik spring er direct tussen

    Stemmen: 8 7,1%
  • Laat ze maar vechten, ik lach me kapot

    Stemmen: 50 44,2%
  • Bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

    Stemmen: 44 38,9%
  • Anders, namelijk;

    Stemmen: 11 9,7%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

Ik haal gewoon m'n toeter uit m'n broek en verbolgenheid smelt om tot een doodstilte.
 
die dikke had wel een bloedneus maar die trap die ze gaf op het einde was wel ook raak, en reden waarom die blonde ook wegliep. ik zag daar zelfs its uit vliegen, mss een tand ? :D best well entertaining
 
Wel serieuze shit dit. Weet niet wat ik op dat moment zelf zou doen, vaak als je ertussen springt word het 2 tegen 1.
 
haha jesaja was er ook in :roflol:
 
die dikke had wel een bloedneus maar die trap die ze gaf op het einde was wel ook raak, en reden waarom die blonde ook wegliep. ik zag daar zelfs its uit vliegen, mss een tand ? :D best well entertaining

Ik hoop het. Zou ze wel verdienen.
 
Het geld innen van de weddenschappen!! :woot:
 
gewoon de een van de kemphaantjes in bedwang houden terwijl ze looptte spartelen en niet door heeft dat je alles bij dr kan voelen:p
 
Hahaha zie dat dikke wijf :roflol:
 
Geile vechtslet die blonde!

Bij zoiets zou ik me er niet mee bemoeien, een bloedneusje is niet erg genoeg, laat ze het dan maar lekker zelf uitzoeken.

Edit: Dat grietje erachter, wat door 3 andere meisjes geslagen wordt zou ik wel helpen, niet alleen omdat ze niet dik is, maar ook omdat het gewoon niet eerlijk is.
 
vrouwen ? olifanten zul je bedoelen, allemaal tape om de mond binden en verplicht naar de sportschool.

pooh dat kleine blondje is wel sterk gek, daar wil ik geen klappen van krijgen :p
 
om even op de vraag in te gaan, ik haal ze pas uit elkaar als het echt gevaarlijk word.

Als het me vriendin is vecht ik meteen mee en stomp ik de slet waarmee ze vecht hardstikke kapot.
 
verdomme... kon dat filmpje niet gecensureerd worden ;)

maar wat krijgt die rooie verdomme toch wel hard op dr muil van zo'n dunne meid. En echt vechten is het ook niet te noemen, meer haren trekken enz.
 
indd altijd dat haar:eek::eek:
 
ja joh... volgende keer beter gewoon lekkere hoeken, uppers, flying knees enzo!
 
'filmen' is het enige goeie antwoord
 
Ze hadden de titel beter kunnen noemen:


Hot Blond VS. FATTY
 
Back
Naar boven