MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Als ik zie wat de andere dames gejunked hebben dan post ik het mijne liever niet.
Laten we het er maar op houden dat ik goed los ben gegaan. :o:D:lick:

Iedereen gejunked al, ik nog niet :o
 
:coffeepc:



Goedemorgen! :D

Zometeen 30 min. crosstrainer op een heuvelprogramma'tje.

Lekkere ochtendcardio, bikkel!


Als ik zie wat de andere dames gejunked hebben dan post ik het mijne liever niet.
Laten we het er maar op houden dat ik goed los ben gegaan. :o:D:lick:

Denk dat ik volgende zaterdag ook flink loos ga met de junk hoor :D
 
:roflol:


Om je niet al te rot laten voelen, ik heb net iets van 200gr zalmpasta op mijn werk gegeten :o
Het was heerlijk maar ik kon het etiketje ;) met light erop echt niet vinden...

Alleen maar goed, light is rotzooi;)
 
Iedereen gejunked al, ik nog niet :o

Goed juist!!!

Achteraf had ik einde dag vrijdag alweer een beetje spijt terwijl ik niet eens iets met geraffineerde suiker had genomen.... net als gisterenavond.
Het begint ziekeijke vormen aan te nemen :D


Lekkere ochtendcardio, bikkel!




Denk dat ik volgende zaterdag ook flink loos ga met de junk hoor :D

Dankjewel,
nu pas over 4 weken weer nuchter, kan ik de laatste drie weken nog even uit m'n dak gaan :rolleyes:

Gisteren eerst boodschappen met m'n moeder gedaan maar dat duurde een eeuwigheid. Ze is 80 dus alles gaat niet meer zo snel, daarom zat ik ver over etenstijd.
Daar thuis gekomen ging ik kip met cashewnoten maken.
Toen dat klaar heb ik er geen rijst bijgenomen maar ja, kon me dus niet bedwingen met de cashewnoten. :o

Ik weet het, gezond vet maar het was gelijk weer geen goede dieetdag.....


Alleen maar goed, light is rotzooi;)

Dat is waar....
Vaak krijg je er alleen maar buikpijn van, als het nou nog diarree is dan schiet je er tenminste nog wat mee op ;)


Nou lekker dan daaaaaag pffff.:mad:

:o SORRY! :p
Toen ik gisteren avond thuis kwam wou ik alleen nog maar :zzz: :zzz: :zzz:

jij ook een fijne avond!:hello:

Hey meid, goedemorgen is het inmiddels alweer!

Ik wens iedereen een prettige dag vandaag en train ze lekker :)
 
Laatst bewerkt:
dank je :), jij ook!
 
Goedemorgen Jerney!

Wat staat vandaag op de planning?
 
Goedemorgen Jerney!

Wat staat vandaag op de planning?

Ook goedemorgen! :)

Ik zit nu op mijn werk, moest om 08:00 beginnen dus geen cardio eerst, wel jammer.
Ben wel om 16:00 vrij dus kan ik meteen door naar de sportschool.
Alleen het vervelende is dat ik alweer iets meer gewicht aan kon de laatste keer maar nu is mijn pols weer dik
( 4 weken terug van mijn fiets erop gevallen) omdat hij het bankdrukken van laatst blijkbaar niet leuk vond :D
Eigenlijk moet ik dus wel bovenlichaam doen, nou ja we zien wel...
Het wordt zekers afgesloten met cardio!

En wat ben jij van plan?
 
Ook goedemorgen! :)

Ik zit nu op mijn werk, moest om 08:00 beginnen dus geen cardio eerst, wel jammer.
Ben wel om 16:00 vrij dus kan ik meteen door naar de sportschool.
Alleen het vervelende is dat ik alweer iets meer gewicht aan kon de laatste keer maar nu is mijn pols weer dik
( 4 weken terug van mijn fiets erop gevallen) omdat hij het bankdrukken van laatst blijkbaar niet leuk vond :D
Eigenlijk moet ik dus wel bovenlichaam doen, nou ja we zien wel...
Het wordt zekers afgesloten met cardio!

En wat ben jij van plan?

Ik heb gisteren FB gedaan dus vandaag cardio. Als het niet regent ga ik buiten lopen en anders ga ik naar de sportschool.
Hmmm ik zou moeten studeren vandaag (de blok is voor mij van start gegaan :grumble:) en mijn ouders eens bezoeken.

Soms heb ik het gevoel dat een week te weinig dagen heeft :D
 
Ik heb gisteren FB gedaan dus vandaag cardio. Als het niet regent ga ik buiten lopen en anders ga ik naar de sportschool.
Hmmm ik zou moeten studeren vandaag (de blok is voor mij van start gegaan :grumble:) en mijn ouders eens bezoeken.

Soms heb ik het gevoel dat een week te weinig dagen heeft :D

Nou, dat heb ik dus al jaren, wordt alleen maar erger :(

Als je eerst gaat studeren heb je dat tenminste al gehad, kan je je stress lekker met rennen afreageren!
Dan moet je natuurlijk weer zorgen dat pa en ma je niet vol willen proppen met allerlei lekkers, hihi....

:) Fijne dag!
 
Je can natuurlijk ook cardio doen tijdens het trainen, gewoon boekje erbij, en gaan maar, alhoewel dat moet je maar niet doen op een loopband, dat kost je je voortanden ;)
Succes met leren, en nbatuurlijk trainen.
Het valt me wel op dat we een ietsje meer supportive zijn dan de mannen ;)
 
Weest eens een beetje lief voor je moedertje. Straks neemt je dochter je slechte voorbeeld over en dan gaat ze over 20 jaar tegen mij zeuren dat ze geen zin heeft om samen langs te gaan... :evilnana:

Is Blondjeje schoonmoeder of begrijp ik het verkeerd ? :eek::p
 
Je can natuurlijk ook cardio doen tijdens het trainen, gewoon boekje erbij, en gaan maar, alhoewel dat moet je maar niet doen op een loopband, dat kost je je voortanden ;)
Succes met leren, en nbatuurlijk trainen.
Het valt me wel op dat we een ietsje meer supportive zijn dan de mannen ;)


Haha ik heb echt ooit eens met een map op de hometrainer gezeten bij mijn ouders... Het was niet bepaald handig. Misschien kan ik het op de sportschool eens proberen, daar kan je wel iets op de display van die fietsjes leggen... (ik hoop dat er geen camera's hangen :D)

Enneuh aan de koekjes van mijn moeder geef ik niet toe!
Een paar bezoekjes terug was ze wat ongerust over mijn voeding. Het schaapje denkt waarschijnlijk dat ik mezelf uithonger wanneer ze mij kwark en tonijn ziet eten (ze heeft zelf anorexia gehad) en ik steeds wat dunner ben bij elk bezoek (je merkt het vooral in mijn gezicht)
Probeer maar eens uit te leggen dat je 6x per dag eet :p Ahja het is toch wel lief dat ze met me inzit
 
Enneuh aan de koekjes van mijn moeder geef ik niet toe!
Een paar bezoekjes terug was ze wat ongerust over mijn voeding. Het schaapje denkt waarschijnlijk dat ik mezelf uithonger wanneer ze mij kwark en tonijn ziet eten (ze heeft zelf anorexia gehad) en ik steeds wat dunner ben bij elk bezoek (je merkt het vooral in mijn gezicht)
Probeer maar eens uit te leggen dat je 6x per dag eet :p Ahja het is toch wel lief dat ze met me inzit

Ja dat is ook lief!
Misschien heeft ze straks wel stamppot in plaats van koek ;)
 
Back
Naar boven