XXL Nutrition

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het volgende bericht van jerney is dat ze lekker getraind heeft goed aan het dieet heeft gehouden en ons verschrikkelijk heeft gemist. You wanne bet!
 
/laatkomertje
succes jerney! :D
 
Eigenlijk ging het toch een beetje anders Yin T. Yang ;)

Ik wou bijna de sportschool voorbij rijden toen ik van mijn werk kwam.....maar ik dacht, kan niet ivm de contest.
Gisterenavond zag ik al scheel van de moeheid en dat was vanmorgen niet beter.
Vanmiddag wist ik waarom, het is dat vervelende maandelijkse in mijn geval nooit te plannen ongemak :(

Dus op mijn tandvlees schouders/biceps/triceps gedumbbelld en gekabeld, abs op de bal en 30 eeuwigdurende minuten crosstrainer op lage intensiteit.

Inderdaad heel netjes gegeten vandaag maar dat maakt niet uit.
Waarom niet denk je???
Omdat mijn maag plat is maar mijn onderbuik eruit ziet alsof ik een pompoen in zijn geheel heb ingeslikt :mad::mad::mad:
 
Eigenlijk ging het toch een beetje anders Yin T. Yang ;)

Ik wou bijna de sportschool voorbij rijden toen ik van mijn werk kwam.....maar ik dacht, kan niet ivm de contest.
Gisterenavond zag ik al scheel van de moeheid en dat was vanmorgen niet beter.
Vanmiddag wist ik waarom, het is dat vervelende maandelijkse in mijn geval nooit te plannen ongemak :(

Dus op mijn tandvlees schouders/biceps/triceps gedumbbelld en gekabeld, abs op de bal en 30 eeuwigdurende minuten crosstrainer op lage intensiteit.

Inderdaad heel netjes gegeten vandaag maar dat maakt niet uit.
Waarom niet denk je???
Omdat mijn maag plat is maar mijn onderbuik eruit ziet alsof ik een pompoen in zijn geheel heb ingeslikt :mad::mad::mad:
Nou ik zat in de buurt, en die pompoen komt er vanzelf wel een keer uit.
 
Eigenlijk ging het toch een beetje anders Yin T. Yang ;)

Ik wou bijna de sportschool voorbij rijden toen ik van mijn werk kwam.....maar ik dacht, kan niet ivm de contest.
Gisterenavond zag ik al scheel van de moeheid en dat was vanmorgen niet beter.
Vanmiddag wist ik waarom, het is dat vervelende maandelijkse in mijn geval nooit te plannen ongemak :(

Dus op mijn tandvlees schouders/biceps/triceps gedumbbelld en gekabeld, abs op de bal en 30 eeuwigdurende minuten crosstrainer op lage intensiteit.

Inderdaad heel netjes gegeten vandaag maar dat maakt niet uit.
Waarom niet denk je???
Omdat mijn maag plat is maar mijn onderbuik eruit ziet alsof ik een pompoen in zijn geheel heb ingeslikt :mad::mad::mad:


Goed gedaan!:thumb:

Pompoen! haahahahha:haha::laugh::haha::laugh:
 
Aaah.. Ik ben deze week ook weer aan de beurt.
Gedeelde smart is halve smart, toch? :D
 
Hoera :P Ik ben niet de enige. Goh wat kun je je dan rot voelen, maar des te beter als het weer klaar is :)
Gaat allemaal goed bij je Jerney!!
 
Goed gedaan!:thumb:

Pompoen! haahahahha:haha::laugh::haha::laugh:

:(

Ik ga maar gewoon drie dagen niet in de spiegel kijken...

Aaah.. Ik ben deze week ook weer aan de beurt.
Gedeelde smart is halve smart, toch? :D

Inderdaad!
Hopelijk gebeurd het de volgende keer bij mij niet ten tijde van de laatste fotosessie :eek: , dan lachen jullie me straks uit!

Hoera :P Ik ben niet de enige. Goh wat kun je je dan rot voelen, maar des te beter als het weer klaar is :)
Gaat allemaal goed bij je Jerney!!

Gezellig deze week allemaal kranky dames :D
Ach het gaat zeker goed, ik moet maar denken dat ik dat tijdelijk even niet kan zien.
Met jou gelukkig ook, toch?! :)
 
halloween is al lang gedaan, tijd om die pompoen buiten te zetten
 
:(

Ik ga maar gewoon drie dagen niet in de spiegel kijken...



Inderdaad!
Hopelijk gebeurd het de volgende keer bij mij niet ten tijde van de laatste fotosessie :eek: , dan lachen jullie me straks uit!



Gezellig deze week allemaal kranky dames :D
Ach het gaat zeker goed, ik moet maar denken dat ik dat tijdelijk even niet kan zien.
Met jou gelukkig ook, toch?! :)

Jah hier gaat alles lekker hoor!!! Lekker een beetje bijkomen van drukke week werk en veeeeeeeeeel school.
Verder bij jou ook alles ok?
 
:angstig:nu wil ik geen pompoensoep meer:bang:
 
pompoen in je onderbuik?
Je bent toevallig niet niet zwanger?
 
Jah hier gaat alles lekker hoor!!! Lekker een beetje bijkomen van drukke week werk en veeeeeeeeeel school.
Verder bij jou ook alles ok?

Dat is minder veel school, ga maar lekker bijkomen! :)

:angstig:nu wil ik geen pompoensoep meer:bang:

:D Jaja, je ziet wat er van teveel pompoensoep komt....


pompoen in je onderbuik?
Je bent toevallig niet niet zwanger?

Beter van niet om op mijn leeftijd nog zwanger te raken, voordat je het weet krijg je een kindje met het verstand van een pompoen ;)

Hahha ja dames dan toch maar aan de mirena ;):D:D

Ik vind het zo'n eng idee...
Op internet had ik een aantal commentaren van gebruiksters gelezen en toen durfde ik niet meer :eek:
 
Niet iedereen is idd even positief als je de commentaren leest maar ik en mijn omgeving wel hehehe. ;)
 
Back
Naar boven