XXL Nutrition

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

Bezoekers in dit topic

80773_original.jpg
 
Ach...

Jantje lacht

Jantje huilt:roflol:
 
zoveel mensen gaan uit elkaar, big deal.

nu wachten tot jan "per ongeluk" wat prive materiaal van yolanthe laat uitlekken :D
 
oh wat errrruggggg .....pffff volgende week heeft die ook weer een ander en als ie slim is neemt ie nu wel een knappe...
 
beter is ze een slet. dan krijgen we binnenkort wel 1 night in yolanthe ofzo :P heeft de rest van de wereld er ook nog wat aan...

verder wel sneu voor hun, maar vond ze altijd al slecht bij elkaar passen
 
beter is ze een slet. dan krijgen we binnenkort wel 1 night in yolanthe ofzo :P heeft de rest van de wereld er ook nog wat aan...

verder wel sneu voor hun, maar vond ze altijd al slecht bij elkaar passen

ze komt in de nieuwe aflevering van voetbalvrouwen!
 
:roflol: heb jij liefdesverdriet ofzo, de hoop zit zo diep in de schoenen met het starten van een log en de onaangename reply's op liefdesrelaties

Ik heb geen liefdesverdriet maar ik heb inderdaad weer even de behoefte om m'n gal te spuwen over het overgrote merendeel van de vrouwen.
En dutchbodybuilding is het medium bij uitstek daarvoor.
Helaas zijn mijn uitspraken altijd berust op de realiteit, en ik hoop dat mede-members er wat van kunnen leren.
 
Als er geen naaktfoto's/films komen is die gast dus een dommerik. Altijd foto's en films maken voor het geval dit dus gebeurd, kan je ze meteen terugnaaien ;)
 
Shownieuws live van uit Volendam, om 23uur 's avonds. :roflol::roflol::roflol:
 
Tokkiezender sbs is nu nog bezig met die shit. Hiermee bewijzen ze wel wat voor een pauperzender ze zijn
 
Beter komt er binnekort een 'One-night-in-Yolanthe' uit, wil haar wel eens zonder kleren zien.
 
Zo zie je maar hoe onvolgroeiende nitwitzen dankzij het Joods-Humanistische systeem toch jarenlang zo'n geile stoot kunnen nken.

In de weide natuur zou Yolante nooit oren hebben gehad naar dat Volendamse paling gejengel.
 
Ik gun die Yolanthe echt een gezwel op haar lip.
 
whahah dat wijf van die hart van nederland dan. ''Maar yolanthe heeft toch ook verdriet?'' en '' is het wel helemaal eerlijk om alle schuld aan yolanthe te geven?'':headbang: stomme doos, poepzender!
Spontane lachkick van dat liedje dr ook nog eens achteraan van Jantje.
 
wesley sneijder heeft meer geld, dus...

alle vrouwen zijn hoeren?
 
Back
Naar boven