Fitness Seller

SJ2's Logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goeie pushdown en bench (zeker omdat het zonder de deskundige hulp van pietjuh is :D )
 
opdrukhouding.jpg

zybm1.jpg



:roflol: sorry sophietje ik moest ff creatief zijn tijdens het nuttigen van m'n bak magere zure kwark.

Hoe'st met de spierpijn eigenlijk? Veel last van of valt het mee?
 
zybm1.jpg



:roflol: sorry sophietje ik moest ff creatief zijn tijdens het nuttigen van m'n bak magere zure kwark.

Hoe'st met de spierpijn eigenlijk? Veel last van of valt het mee?

deja vu :rolleyes:
 
zybm1.jpg



:roflol: sorry sophietje ik moest ff creatief zijn tijdens het nuttigen van m'n bak magere zure kwark.

Hoe'st met de spierpijn eigenlijk? Veel last van of valt het mee?

HAHAHA. :roflol::roflol::roflol:
 
zybm1.jpg



:roflol: sorry sophietje ik moest ff creatief zijn tijdens het nuttigen van m'n bak magere zure kwark.

Hoe'st met de spierpijn eigenlijk? Veel last van of valt het mee?

kan me niet voorstellen dat die 'oefening' goed voelt, klein opdondertje dat je d'r bent op die tekening
Alles wel prima eigelijk. Merkte dat ik sommige oefeningen zoals die schuine dumbbell fly's mn armen beetje begonnen te trillen, maar dat is juist positief dacht ik zo. Voelde vandaag m'n triceps wel goed naderhand en verder valt het eigelijk wel mee behalve m'n benen! Daar had ik tot vrijdag gewoon last van!
 
Overigens is slapen anabool he; REM-slaap = igf + gh aanmaak.
Dus niet te lang op dbb blijven hangen in de avonduurtjes.
Slaap lekker!
 
Niet eens commentaar/advies op m'n van jouw aangenomen work-out? :( truste
 
Jaa had eigelijk een beetje angst ontwikkeld voor het bankdrukken. Aangezien een bepaald forumlid
PIETJE1983
een kort jaartje terug de stang op mijn hoofd had laten vallen met het spotten.. en ik binnen 15min. een groot ei op mijn voorhoofd had wat ik per direct moest koelen anders spatte het open:bang:

Een stang op je hoofd? Hoe heb je dan in godsnaam overleefd? Ik stik al als ik de stang zachtjes op mn borst laat rusten...
 
Niet eens commentaar/advies op m'n van jouw aangenomen work-out? :( truste

Training ziet er wel goed uit.
Voeding ook.
Ik drink zelf altijd een AA'tje of een whey shake met dextrose erin direct na m'n training, dat wordt sneller opgenomen dan een banaan.
(trainen > leegtrekken glycogeendepots > direct na je training gevoeliger voor "hervulling glycogeendepots > vloeibare vorm van suikers snelst opneembaar)
Maakt niet zo gek veel uit, maar wel de puntjes op de i zetten he.
 
Training ziet er wel goed uit.
Voeding ook.
Ik drink zelf altijd een AA'tje of een whey shake met dextrose erin direct na m'n training, dat wordt sneller opgenomen dan een banaan.
(trainen > leegtrekken glycogeendepots > direct na je training gevoeliger voor "hervulling glycogeendepots > vloeibare vorm van suikers snelst opneembaar)
Maakt niet zo gek veel uit, maar wel de puntjes op de i zetten he.

Ik heb nog een emmer staan... ;) (vrijwel ongebruikt, vet% wilde niet omlaag toen ik dat ging gebruiken). Volgende week laatste 2 dagen op m'n huidige klus (20 km bij jou vandaan...)
 
Een stang op je hoofd? Hoe heb je dan in godsnaam overleefd? Ik stik al als ik de stang zachtjes op mn borst laat rusten...
WAS een lege stang en één kant had hij niet terug geplaatst zodat de stang via één kant er eerst vanaf viel en op m'n voorhoofd belandde..
 
Pijnlijk!!!




Mooi visueel je training in beeld gebracht :roflol:
 
Kijkend naar die startersfoto zou ik zeggen: "zeker niets meer eraf!!" Eerder wat (spieren maar zeker ook vet) erbij. Verder mooi lichaam hoor.
 
Kijkend naar die startersfoto zou ik zeggen: "zeker niets meer eraf!!" Eerder wat (spieren maar zeker ook vet) erbij. Verder mooi lichaam hoor.
Gelukkig staat er ook nergens dat er iets af moet ;)
 
UPDATE:
ochtend: whey shake, twee glazen melk, 2 boterhammen met kipfilet, cappuccino
middag: 3 boterhammen met kipfilet, cappuccino (2) en avondeten: rijst met kip

gesport:
Full Squat
vorige week 3 setjes met 8 herhalingen en 5kg aan weerskanten
3 setjes met 8 herhalingen en 5kg aan weerskanten
Heb in totaal iets van 5 setjes gedaan aangezien ik tips kreeg van een man of 3 + Pietje1983 hoe ik het beste een squathouding aan kon leren enzo.
Echt pittig! Als 'goedmakertje' omdat ik dacht dat ik misschien de oefening niet goed uitvoerde heb ik ook de:

Horizontal leg press 3 setjes van 60kg, 62,50kg en 70kg (8 herhalingen p. set)

uitgevoerd. Ik dacht, weet ik zeker dat ik die spiergroepen gepakt heb.
Lunges
vorige week 3 setjes met 4kg, 5kg en 6 kg (8 herhalingen p. set)
3 setjes met 5kg, 6kg en 8kg (8 herhalingen p. set)
Dacht zelf dat dat wel oké was aangezien ik reactie kreeg van; "haha jij gaat morgen spierpijn in je reet krijgen"..lol:D
leg curls
vorige week 3 setjes met 20 kg, 25kg en 25kg
3 setjes met 20 kg, 35kg en 35kg (8 herhalingen p. set)

adductor machine
vorige week 3 setjes van 40 kg (8 herhalingen)
3 setjes van 40, 45 en 45 kg (8 herhalingen)

abductor machine
vorige week 3 setjes van 40 kg (8 herhalingen)
3 setjes van 45 kg (8 herhalingen)


Ben chicken.. weet het, heb de leg extentions niet gedaan...nouja 1 setje dan.. was helemaal op, voglende keer zal ik me niet meer aanstellen hoor..beloofd! Direcht na het sporten 2 bananen naar binnen gewerkt en thuis aangekomen een wheyshake gemaakt en een broodje kroket op :D, daarna een halve bak (volle) kwark en nu nog aan de cashewnootjes (die m'n neus uitkomen..BAH).

Thats it for now:D! Vond het al met al erg leuk om te doen vandaag voornamelijk omdat dat squatten echt gewoon NIET ging en er mensen zo aardig waren me te helpen waardoor het op het eind er toch redelijk gefatsoeneerd uitzag :D Zin dus om vrijdag het nogmaals te doen maar dan de oefening beter uit te voeren!

Ben wel een beetje benieuwd naar de spierpijn, want wat ik vandaag heb gedaan is toch wel zo'n beetje echt m'n max.. mja.. ik zie het allemaal wel.. de spierpijn van gister zit er iig al goed:D
 
Laatst bewerkt:
fullsquats, lunges, abductor machines....het lijkt erop alsof degene die dit schema voor je heeft uitschreven wilt dat je een mooie volle ronde bilpartij gaat ontwikkelen.
Goed bezig!
 
Je bent wel gek op spoilers he? :D

Squat kan erg moeilijk zijn om aan te leren.
Geduld hebben met de techniek, en niet te snel willen. Komt wel goed. :)

Enneeeh.. ik ben jaloers op je eten. :p
 
dan zal ik er nog bij vermelden dat ik vanmiddag ook aan de champagne met gebak zat ahhaha
en jah luvvin' spoilers
:D
 
Champagne met gebak... Hmmmmm! :lick:
 
Abductor machines, adductor machine, leg curl....het lijkt erop alsof degene die dit schema voor je heeft uitschreven niet weet wat hij zegt.

Hou het bij de basisoefeningen.
 
Back
Naar boven