XXL Nutrition

Hoe soepel zijn jullie op gebied van voeding ?

Bezoekers in dit topic

paraman

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
1.237
Waardering
7
Ik vroeg me af hoe soepel jullie zijn op gebied van voeding.

Dus of jullie makkelijk van jullie schema afwijken

ik ben vrij strikt in het volgen van mijn schema

ik volg namelijk voeding en dieetleer en het gebeurd vaak dat we moeten koken, ik probeer dan zoveel mogelijk die voedingsmiddelen te nemen die 1 maaltijd uit mijn schema kunnen vervangen

als we met het school op uitstap gaan heb ik tegenwoordig al een kleine frigobox mee voor mijn eten mee in te nemen.

hoe zit het bij jullie ?
 
Ik ben redelijk soepel... maar rotzooi (hamberger fastfood ed) eet ik nooit.
 
en als je nu een dag onderweg bent

neem nu van 8 tot 18 uur

neem jullie dan nooit iets van eten mee?
 
ik ben heel soepel. ik eet dus ook fastfood in het weekend en drink dagelijks bier. verder let ik er een beetje op en vind het prima zo..
 
Niet :D

En ja ik heb vaak discussies met mensen op school en in het weekend ;)
 
Ik atm heel soepel omdat ik anders niet aan genoeg kcal kom. Liever junken dan niet eten.
 
ik probeer niet te veel suikers en transvetten te hebben, geen alcohol, om de 3uurs portie eiwitten. Voor de rest durf ik wel van men schema afwijken zolang ik aan het eind van de dag maar men minimum aantal kcals gehaald heb.
 
Ik eet zoveel en wat ik wil .
 
Doordeweeks zo strikt mogelijk. In het weekend wel eens afwijken omdat ik geen zin heb allemaal eten mee te nemen tijdens het uitgaan. Met alcohol doe ik rustig aan (2-3 glazen per week)
 
als het normale omstandigheden zijn zoals een werk of schooldag hou ik me er heel strikt aan.. maar zodra ik bij iemand ga crashen heb ik al snel weinig keus en wordt het bier en chips en pizza.
vind mezelf ook nog te jong om mezelf 200% te geven voor een voedingsschema.
helemaal te onervaren om er dan ook alles uit te halen.
 
Ik begin nu toch makkelijker vet aan te zetten, ben dus weer erg strikt geworden. Vandaag heerlijke appeltaart en cola geweigerd (lees laten staan tot frustratie van anderen). Het dramatische daaraan vind ik nog de gezichten en opmerkingen. Trien mag zich met haar 90kg frituurvet bij 1.65 ongegeneerd volproppen met taart maar zodra ik dergelijke zaken weiger en een bakje eieren aanbreek komen de blikken:roflol: Niet normaal, ongezond etc...Sinds kort ga ik niet meer in discussie (wegens bloeddruk) en zeg ik letterlijk niets meer. Vreet mijn zooi op alsof er niemand tegen mij praat:D
 
Ik heb geen voedingsschema. Ik gok wat ik ongeveer op een dag binnenkrijg, maar aangezien ik nog bij mijn ouders woon weet ik nooit wat ik 's avonds voorgeschoteld krijg. Daarnaast zijn mijn dagen erg onregelmatig. De ene dag duurt van 12.00 tot 22.00, de anders van 8.00 tot 23.00. Ik eet wel strict gezond, snoep/cheat nauwelijks, probeer gewoon zo veel mogelijk eiwitten binnen te krijgen zonder gebruik van supplementen, eet veel gezonde vetten (gram of 140 per dag) en hou mijn gewicht in toom door 3x per week krachttraining en 2/3x per week roeien.
 
ik moet rond de 4000-5000 kcal zitten om ook maar aan te komen dus ik eet gewoon van alles; 6 tot 8 keer per dag en kan in mn hoofd wel uitrekenen hoeveel ik ongeveer heb binnen gekregen.

Ik heb wel een voedingsschema ter controle of ik voer wat ik heb gegeten in in een excel sheet maar echt soepel? nee. Rijst/havermout/brood/aardappelen/eieren/melk/kip/vis/biefstuk/nootjes/weight gainer shakes/whey en zo nu en dan wat cheatmaaltijden ( chocomel en spareribs <3 of junkfood [pizza, friet, cheesburgers])

Vet kom ik toch vrij weinig tot niet aan dus ik schuif het allemaal naar binnen :)
 
Gewoon strict iedere dag exact het zelfde.
 
Vandaag weer een walgelijke bulkdag gehad ...
Begonnen met 8 eitjes en stokbrood , 4 liter melk vandaag , een wheyshake , liter sinaas , cote a l'os van 650 g , 10 aardappels ofzo , asperges , soep met brood , 3 bigmacs , een pizza , kaas en pindas , 4 liter bier .
Gisteren zag het er beter uit : bord brinta , 1 liter melk , wheyshake , waterkerssoep met brood , pladijsfilet met risotto tomatensaus en groene kool , 1 liter bier , 2 liter water , zeewolf met rijst wokgroenten en paprikasaus , een kalfswang , pasta .

De dag van training heb ik altijd zin in vettigheid om 1 of ander reden ...
 
Soepel, het is niet zo dat ik lekkere dingen staan omdat het van mijzelf niet mag maar omdat ik er gewoon geen trek in heb. heb ik er wel trek in, eet ik het gewoon op :D
 
Ik begin nu toch makkelijker vet aan te zetten, ben dus weer erg strikt geworden. Vandaag heerlijke appeltaart en cola geweigerd (lees laten staan tot frustratie van anderen). Het dramatische daaraan vind ik nog de gezichten en opmerkingen. Trien mag zich met haar 90kg frituurvet bij 1.65 ongegeneerd volproppen met taart maar zodra ik dergelijke zaken weiger en een bakje eieren aanbreek komen de blikken:roflol: Niet normaal, ongezond etc...Sinds kort ga ik niet meer in discussie (wegens bloeddruk) en zeg ik letterlijk niets meer. Vreet mijn zooi op alsof er niemand tegen mij praat:D

Ja ik ken dat - superfrustrered he!
's avonds zitten ze met een liter limonade en een grote zak zoutjes in de zetel. Als ik dan een omelet van 6 eieren bak, is dat 'heel ongezond en echt niet normaal'.... :rolleyes:
 
MWHAHAHAHAHA heel erg bekend, laatst nam ik 's avonds mijn bak kwark terwijl de rest chips en nootjes zaten weg te spoelen met cola. En dan met z'n allen op mij inbeuken dat kwark ongezond is vooral 's avonds voor het slapen. Nou dan ga ik de discussie al niet meer aan.
 
MWHAHAHAHAHA heel erg bekend, laatst nam ik 's avonds mijn bak kwark terwijl de rest chips en nootjes zaten weg te spoelen met cola. En dan met z'n allen op mij inbeuken dat kwark ongezond is vooral 's avonds voor het slapen. Nou dan ga ik de discussie al niet meer aan.

Weet je wat je dan moet doen? Je shirt uittrekken, wat poses laten zien en afsluiten met een kusje op je biceps!
 
Probeer wel iedere dag uiteraard me "standaard" voeding naar binnen te werken en hierbij let ik zeker op wat ik eet, drink bijvoorbeeld ook (bijna nooit) geen cola meer.

Maar zit in de bulk dus een Supah Big Mac menu zoals gisteravond :D moet toch wel een keertje kunnen (niet te vaak uiteraard:P)

Ow ja en af toe een biertje, die kan ik helaas niet laten staan!
 
Back
Naar boven