Fitness Seller

SJ2's Logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dan zal ik er nog bij vermelden dat ik vanmiddag ook aan de champagne met gebak zat ahhaha
en jah luvvin' spoilers
:D

:roflol:

En ik net denken wat eet ze toch weinig ???
 
Abductor machines, adductor machine, leg curl....het lijkt erop alsof degene die dit schema voor je heeft uitschreven niet weet wat hij zegt.

Hou het bij de basisoefeningen.

Helaas vriend, weer een tevreden split gebruiker erbij, ga ergens anders maar zieltjes winnen voor je powerlift schema's.
 
Helaas vriend, weer een tevreden split gebruiker erbij, ga ergens anders maar zieltjes winnen voor je powerlift schema's.
Helaas vriend, ik had het helemaal niet over powerlift schema's.

Luppie deed dat ook altijd, een schema voor beginners in haltertraining "powerliftschema" noemen als excuus voor slechte schema's.
Ik mis hem wel.
 
Je hebt dus in je ochtendpauze niets gegeten? foei Sophie :p;)
 
Jawel!
8.30 u whey en brinta
10.45 u 2 boterhammen met kipfilet
zometeen om 14 u 2 boterhammen met kipfilet + banaan
en rond 16 u kwark en nootjes
dan avond eten, + whey

Vandaag is mijn rustdagje dus heb ik alle tijd om vanavond nog wat te eten

Over eten gesproken... kan het zijn dat je huid naar de knoppen gaat? Of zit het tussen m'n oren. Ik heb ineens (meer) puistjes gekregen!!!
 
broodjes kroket doet wonderen ;)
 
Jawel!
8.30 u whey en brinta
10.45 u 2 boterhammen met kipfilet
zometeen om 14 u 2 boterhammen met kipfilet + banaan
en rond 16 u kwark en nootjes
dan avond eten, + whey

Vandaag is mijn rustdagje dus heb ik alle tijd om vanavond nog wat te eten

Over eten gesproken... kan het zijn dat je huid naar de knoppen gaat? Of zit het tussen m'n oren. Ik heb ineens (meer) puistjes gekregen!!!

Kan best... Je kan gevoelig zijn voor zuivel, of vet... Ik krijg puistjes van chocola, dus eet het helemaal niet meer. :( Mis het soms wel een beetje.
 
Kan best... Je kan gevoelig zijn voor zuivel, of vet... Ik krijg puistjes van chocola, dus eet het helemaal niet meer. :( Mis het soms wel een beetje.
Ook van 86% cacao? Die chocolade eet ik nog wel eens, en krijg nergens last van (ja: van meer dan 2 blokjes buikpijn...)
 
Ook van 86% cacao? Die chocolade eet ik nog wel eens, en krijg nergens last van (ja: van meer dan 2 blokjes buikpijn...)

Ik hou niet zo van (extra) pure chocola... Hoewel een blokje per dag wel goed voor je schijnt te zijn.
 
kan het zijn dat je huid naar de knoppen gaat? Of zit het tussen m'n oren. Ik heb ineens (meer) puistjes gekregen!!!

Kan door de eiwitten zijn..
 
Jaa had eigelijk een beetje angst ontwikkeld voor het bankdrukken. Aangezien een bepaald forumlid
PIETJE1983
een kort jaartje terug de stang op mijn hoofd had laten vallen met het spotten.. en ik binnen 15min. een groot ei op mijn voorhoofd had wat ik per direct moest koelen anders spatte het open:bang:

1.) dit zou je niemand vertellen :mad:
2.) ik pas mijn sporttijden niet op mijn vriendin aan, alleen de dinsdag zijn we samen @ Physical :mad:

je brengt me nou wel in een verkeerd daglicht, vind je ook niet?

maar goed, qua trainen ben je lekker bezig.. veel succes met de contest.
 
1.) dit zou je niemand vertellen :mad:

je brengt me nou wel in een verkeerd daglicht, vind je ook niet?

je kan toch zeggen dat je suikerspiegel erg laag was op dat moment? :D
 
1.) dit zou je niemand vertellen :mad:
2.) ik pas mijn sporttijden niet op mijn vriendin aan, alleen de dinsdag zijn we samen @ Physical :mad:

je brengt me nou wel in een verkeerd daglicht, vind je ook niet?

maar goed, qua trainen ben je lekker bezig.. veel succes met de contest.
Ohw :o nouja bij deze bied ik je mijn excuus aan... wil je me nu nog wel helpen op de dinsdag? :o
 
Back
Naar boven