XXL Nutrition

Hebben jullie dat nu ook?

Bezoekers in dit topic

Ik zeg nergens dat FF niet weet waar hij over praat. Ik spreek slechts mijn verbazing uit over het feit dat veel posters hier helemaal niet groot zijn, terwijl ik in mijn hoofd bij deze BB site wel het idee had van overwegend grote mannen (die dan de mindere goden helpen groter te worden).

Guus Hiddink heeft inmiddels wel bewezen dat hij weet waar hij over praat, dus dat vind ik geen goede vergelijking.

Ik denk dat beginnerbb bedoelt dat jij niet weet waar je over praat, niet over de postings van FF. Lees eens in de log van FF, dan wordt het je wel duidelijk.

Ik vind het knap dat hij nog traint.
 
er zitten hier mss ook veel mensen aan de prohormonen en steroiden dus het is niet omdat die harder groeien dat die meer weten.
Sommigen daarvan groeiden helemaal niet na een week hard trainen waardoor ze juist aan de steroiden zijn begonnen dus daar moet je al helemaal nix van verwachten.
 
Dat er wel eens gepraat wordt over zaken die gerelateerd zijn aan bodybuilding op een bodybuilding forum. De meeste leden "care-en" dus. :)


I bedoel gewoon dat het mij geen flikker uit maakt hoe groot iemand is en dat dit ook niet alles zegt over hoe goed iemands informatie voorziening is. Daarnaast posten het over grote merendeel van de (actieve) leden hier ook over veel zaken die geen **** met BB te maken hebben en daar kan ik wel van genieten. Vandaar nogmaals:

(I don't) /care
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.
Geen probleem hoor :p
Ik bedenk mezelf ook wel eens dat het best wel stom is, maar als ik dan weer zo één of ander idioot schema lees, dan kan ik me toch moeilijk inhouden.
Bijleren over krachttraining gaat nu eenmaal sneller dan sterk worden, zeker als je te weinig eet, zoals ik :p
Het is ook alleen maar herkauwen van gekende en bewezen info dat ik doe. De echt waardevolle info komt van leden als harpep en 3XL, die hun kennis ook nog eens kunnen staven met decennia lange ervaring.
 
er zitten hier mss ook veel mensen aan de prohormonen en steroiden dus het is niet omdat die harder groeien dat die meer weten.
Sommigen daarvan groeiden helemaal niet na een week hard trainen waardoor ze juist aan de steroiden zijn begonnen dus daar moet je al helemaal nix van verwachten.

wat meten jouw armen nou smurfo? gaat het nog een beetje lekker dat trainen?
 
Ik denk dat beginnerbb bedoelt dat jij niet weet waar je over praat, niet over de postings van FF. Lees eens in de log van FF, dan wordt het je wel duidelijk.

Ik vind het knap dat hij nog traint.
Straks ga ik nog blozen.
 
Geen probleem hoor :p
Ik bedenk mezelf ook wel eens dat het best wel stom is, maar als ik dan weer zo één of ander idioot schema lees, dan kan ik me toch moeilijk inhouden.
Bijleren over krachttraining gaat nu eenmaal sneller dan sterk worden, zeker als je te weinig eet, zoals ik :p
Het is ook alleen maar herkauwen van gekende en bewezen info dat ik doe. De echt waardevolle info komt van leden als harpep en 3XL, die hun kennis ook nog eens kunnen staven met decennia lange ervaring.

weetje, al die adviezen die mensen krijgen, iedereen is toch uniek (cliché maar waar) , wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander te werken en dan doel ik op oefeningen/reps/intensiteit. Dat beginners vaak(bij lange na niet altijd) goed gaan op rippetoe is omdat beginners goed gaan op bijna alles. Ben het dan wel eens dat rippetoe lekker simpel en duidelijk is waardoor ze niet snel in de fout kunnen gaan, maar het hoeft echt niet altijd de beste oplossing te zijn. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat al die adviezen die mensen, die al een jaar of meer trainen), krijgen op dit forum met een korreltje zout genomen mogen worden omdat het allemaal berust op eigen ervaring of dingetjes die ze ergens gelezen hebben en de gunstige effecten van die trainingsmethoden helemaal niet op hoeven te gaan voor anderen.
Ik zou zeggen; experimenteer lekker zelf want het gaat jaren duren, je moet geduld hebben voor deze sport en dat is nou net wat de meeste niet hebben die effe in een jaar een beest willen worden(was er zelf ook schuldig aan), forget it people
 
weetje, al die adviezen die mensen krijgen, iedereen is toch uniek (cliché maar waar) , wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander te werken en dan doel ik op oefeningen/reps/intensiteit. Dat beginners vaak(bij lange na niet altijd) goed gaan op rippetoe is omdat beginners goed gaan op bijna alles. Ben het dan wel eens dat rippetoe lekker simpel en duidelijk is waardoor ze niet snel in de fout kunnen gaan, maar het hoeft echt niet altijd de beste oplossing te zijn.
Klopt, maar de absolute beste oplossing voor beginners bestaat niet, want beginners kunnen zich nergens op baseren. Dan betrouw ik liefst op Rippetoe, die al jaren ervaring heeft specifiek met het trainen van beginners in haltertraining, en zijn schema daarop geoptimaliseerd heeft.

Iedereen is uniek, maar als beginner heb je niet veel andere keuze dan naar het midden van de gausscurve te kijken.
 
Geen probleem hoor :p
Ik bedenk mezelf ook wel eens dat het best wel stom is, maar als ik dan weer zo één of ander idioot schema lees, dan kan ik me toch moeilijk inhouden.
Bijleren over krachttraining gaat nu eenmaal sneller dan sterk worden, zeker als je te weinig eet, zoals ik :p
Het is ook alleen maar herkauwen van gekende en bewezen info dat ik doe. De echt waardevolle info komt van leden als harpep en 3XL, die hun kennis ook nog eens kunnen staven met decennia lange ervaring.
De grap is dat je dat bij vrijwel ieder schema doet. Ik train al heel wat jaren en stel door ervaring en kennis dan ook vaak een eigen schema samen die is afgesteld op mijn lichaam en zwakke punten. Bij mij kom je dan ook met die onzin aankakken dat het een dom schema is en niet doordacht. Je gaat er al meteen vanuit dat iemand geen ervaring heeft en er niet over na heeft gedacht. Ook dan kom je weer met je rippetoe schema's aan, die helemaal niet verkeerd zijn, maar niet iedereen zit op hetzelfde niveau dat ze nog aan een rippetoe moeten beginnen.
 
De grap is dat je dat bij vrijwel ieder schema doet.
Vrijwel ieder schema dat hier gepost wordt is dan ook bullshit. Toch degenen waar ik op reageer.
Klinkt misschien arrogant.

Maar...geen maar, het is arrogant.

Ik train al heel wat jaren en stel door ervaring en kennis dan ook vaak een eigen schema samen die is afgesteld op mijn lichaam en zwakke punten. Bij mij kom je dan ook met die onzin aankakken dat het een dom schema is en niet doordacht.
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik dat bij jou nooit gedaan heb.

Je gaat er al meteen vanuit dat iemand geen ervaring heeft en er niet over na heeft gedacht. Ook dan kom je weer met je rippetoe schema's aan, die helemaal niet verkeerd zijn, maar niet iedereen zit op hetzelfde niveau dat ze nog aan een rippetoe moeten beginnen.
Nu moet je wel wat specifieker zijn, waar doe ik dat? En als dat gebeurd, waarom zeg je der niet wat van op de moment zelf?
 
Vrijwel ieder schema dat hier gepost wordt is dan ook bullshit. Toch degenen waar ik op reageer.
Klinkt misschien arrogant.

Maar...geen maar, het is arrogant.

Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik dat bij jou nooit gedaan heb.

Nu moet je wel wat specifieker zijn, waar doe ik dat? En als dat gebeurd, waarom zeg je der niet wat van op de moment zelf?
Heb het er ff bijgezocht. http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/krachtschema-compound-only-206680/#post3741568

Je hebt wel wat kanttekeningen geplaatst maar heb me vergist het was theripper die dit standpunt innam.

Ik neem mijn woorden terug FF, excuus. :o

Maar dan nog geef je nu aan dat mijn schema bullshit was/is.
Schema is bijna klaar en was een heel goed schema kan ik achteraf zeggen waarbij ik heel veel kracht heb gewonnen. Het is ook een hele veilige manier (qua reprange) om op je 1rm te gaan trainen. En dan ook maar een setje 1rm en niet iedere keer weer proberen te verhogen. Ik kan het iedereen aanraden. Hou er echter wel rekening mee dat een squat sessie licht moet worden uitgevoerd anders loop je idd zo tegen overtraining aan.
 
Heb het er ff bijgezocht. http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/krachtschema-compound-only-206680/#post3741568

Je hebt wel wat kanttekeningen geplaatst maar heb me vergist het was theripper die dit standpunt innam.

Ik neem mijn woorden terug FF, excuus. :o
Ik vergeef het je, mijn zoon

Jezus3.jpg
 
Heb het er ff bijgezocht. http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/krachtschema-compound-only-206680/#post3741568

Je hebt wel wat kanttekeningen geplaatst maar heb me vergist het was theripper die dit standpunt innam.

Ik neem mijn woorden terug FF, excuus. :o

Maar dan nog geef je nu aan dat mijn schema bullshit was/is.
Schema is bijna klaar en was een heel goed schema kan ik achteraf zeggen waarbij ik heel veel kracht heb gewonnen. Het is ook een hele veilige manier (qua reprange) om op je 1rm te gaan trainen. En dan ook maar een setje 1rm en niet iedere keer weer proberen te verhogen. Ik kan het iedereen aanraden. Hou er echter wel rekening mee dat een squat sessie licht moet worden uitgevoerd anders loop je idd zo tegen overtraining aan.

:roflol:
In dat topic begin je zelf over rippetoe. Niemand die tegen je zegt dat je beter rippetoe kan volgen.
 
Heb het er ff bijgezocht. http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/krachtschema-compound-only-206680/#post3741568

Je hebt wel wat kanttekeningen geplaatst maar heb me vergist het was theripper die dit standpunt innam.

Ik neem mijn woorden terug FF, excuus. :o

Maar dan nog geef je nu aan dat mijn schema bullshit was/is.
Schema is bijna klaar en was een heel goed schema kan ik achteraf zeggen waarbij ik heel veel kracht heb gewonnen. Het is ook een hele veilige manier (qua reprange) om op je 1rm te gaan trainen. En dan ook maar een setje 1rm en niet iedere keer weer proberen te verhogen. Ik kan het iedereen aanraden. Hou er echter wel rekening mee dat een squat sessie licht moet worden uitgevoerd anders loop je idd zo tegen overtraining aan.
Hoho, ik gaf eerlijk enkele punten waar ik zelf niet zo voor te vinden was, puur vrijblijvend. Nergens gezegd dat het een slecht schema was.

Tijd voor nieuwe excuses, chickie!

:p
 
Denk dat je dan de verkeerde profielen zoekt.
Er zijn hier toch wel een aantal die hun kennis kunnen onderbouwen met een dikke fysiek en of kracht statts
 
:roflol:
In dat topic begin je zelf over rippetoe. Niemand die tegen je zegt dat je beter rippetoe kan volgen.
Nou ik begon daar idd over rippetoe omdat theripper nogal wat onzin begon te verkopen en ik eens opzoek ging naar wat hij allemaal had gedaan. Toen zag ik zijn rippetoe schema waar ik dus op inging... vandaar.
 
yep ik heb er dan ook altijd een beeld bij dat ze groot zijn, zouden mensen dat nou ook van mij hebben? :D zie me spoiler

ik dacht idd ook dat jij groter als mij zou zijn:p (waarschijnlijk omdat ik helemaal niet groot ben) maar aan je stats te zien pwn ik je:D
 
Hoho, ik gaf eerlijk enkele punten waar ik zelf niet zo voor te vinden was, puur vrijblijvend. Nergens gezegd dat het een slecht schema was.

Tijd voor nieuwe excuses, chickie!

:p
:finger:
Vrijwel ieder schema dat hier gepost wordt is dan ook bullshit. Toch degenen waar ik op reageer.
Klinkt misschien arrogant.

Maar...geen maar, het is arrogant.
In deze post geef je in feite aan dat mijn schema bullshit is, want je hebt op dat schema gereageerd. :D
 
Back
Naar boven