AndroidHealthClinic

Hebben jullie dat nu ook? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Seig! :p

Ik zei "vrijwel" ;)
Wat kun jij je eruit kletsen. :D Je zegt idd eerst vrijwel, omdat je weet dat niet alle schema's bullshit zijn. En dan komt de maar....... daarna geef je heel duidelijk aan wat je met vrijwel bedoelde, namelijk de schema's waar jij op reageerd zijn idd bullshit.

Ok en nu excuses van jou vliegend vosje. :p
 
Wat kun jij je eruit kletsen. :D Je zegt idd eerst vrijwel, omdat je weet dat niet alle schema's bullshit zijn. En dan komt de maar....... daarna geef je heel duidelijk aan wat je met vrijwel bedoelde, namelijk de schema's waar jij op reageerd zijn idd bullshit.

Ok en nu excuses van jou vliegend vosje. :p
Neenee, zo gemakkelijk win je dit niet:D

Vrijwel alle schema's. Toch de schema's waar ik op reageer zijn vrijwel allemaal slecht.
 
:popcorn: schaamteloze hijack dit btw
 
Neenee, zo gemakkelijk win je dit niet:D

Vrijwel alle schema's. Toch de schema's waar ik op reageer zijn vrijwel allemaal slecht.
Dan had je in die zin ook vrijwel moeten plaatsen.

:mier:

:roflol:

Maar je zegt nu eigenlijk dat mijn schema helemaal top is... ook goed thnx FF. :lol:
 
Dan had je in die zin ook vrijwel moeten plaatsen.

:mier:

:roflol:

Maar je zegt nu eigenlijk dat mijn schema helemaal top is... ook goed thnx FF. :lol:
Graag gedaan...
















...mijn zoon

Jezus3.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dan zie je hier ontzettend veel posts van mensen, die al jaren bezig zijn, anderen advies geven om groter te worden en dan kijk je in de gallery en dan blijkt dat het magere mannetjes zijn...

No offence flying fox, maar ik las net je trainingslog en zag de videootjes en ik moet zeggen: ik had er meer van verwacht.

Afijn, wat ik dus heb is dat ik me op dit forum allemaal beesten achter hun computer voorstel, maar dat dat beeld niet houdbaar blijkt te zijn. Wie heeft/had dit ook?

Ik neem alleen mensen met kroontjes hier serieus.
 
Back
Naar boven