Fitness Seller

Voor sukkels die niet in evolutie geloven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Melkisgoed, ik vind die theorie over aliens zo vreemd. Niet omdat het niet zou kunnen, maar omdat het niks oplost, je verlegt het probleem alleen. Want wie hebben de aliens dan gemaakt?

Uiteindelijk moet je altijd de keuze maken tussen leven dat "uit zichzelf" is ontstaan of er moet een macht zijn die eeuwig bestaan heeft. Dit lijkt me niet het geval voor aliens. Wat heb je dan aan die theorie, het verklaart toch niks over het ontstaan van het leven. Het is alleen een geruststellertje omdat je even niet meer hoeft na te denken.

Wie die aliens gemaakt zouden hebben is onduidelijk, maar wie ons gemaakt heeft is dan duidelijker :)
daarom ontken ik het bestaan van God niet.

Hier moest ik toch even op reageren. Ik weet dat ik hier mee de regels van mijn nieuwe beweging ten sterkste overtreedt, maar het vlees is zwak.

En die aliens, wie heeft die gemaakt?


Dit is correct, is heb de statistiek gezien. Helaas voor jou houdt deze berekening geen rekening met niet willekeurige cumulatieve selectie.

Google eens op "methinks it is like a weasel" en je begrijpt wat ik bedoel.

Een eiwit wordt nu eenmaal niet toevallig gevormd. Evolutie betekent niet dat alles hoeps in elkaar is gevallen. Die gedachte toont zeer duidelijk aan dat jij echt geen enkel idee hebt wat evolutieleer inhoudt. Ik heb dit punt al meer van jou gehoord, en ik heb het ook toen verbeterd.

Je bent als een klein kind dat tot zijn volwassen leeftijd blijft volhouden dan een kg veren lichter is dan een kg lood.

Leg deze kind uit hoe het eiwit dan is ontstaan? De evolutietheorie claimt dat het uit de oersoep is ontstaan en enzymen die zijn gemaakt en nagebootst zijn later ook ontkracht. Ik zal jouw gegevens ook opzoeken.

Er is geen enkel bewijs voor de aliens theorie en toch heb je steeds kritiek op de bewijzen die er wél zijn voor de theorie van Darwin. Je zegt dus eigenlijk: mijn eigen logica is mijn enige vorm van bewijs.

Ik indoctrineer geen mensen om in aliens te gloven, aangezien er geen concete bewijzen zijn maar meer gevoelsmatig logica. Net als dat je niet kan bewijzen dat je doodgaat als je van de 10e verdieping springt, natuurkundig gezien enkel je benen omdat er niet genoeg versnelling zit tussen 60 meter hoogte (correct me if i'm wrong) maar de logica overwint :)

Maar de evolutie heeft geen enkel bewijs, alleen vals bewijs die ontkracht is en enkel speculaties. Complete afbeeldingen met dinosaurussen worden gemaakt terwijl uit skeletten NIETS af te leiden is van de huid, ogen en weefsel. deze leugens worden geindoctrineerd als waarheid, ik heb er zelf ook jarenlang in geloofd tot ik The Origin of Species las, en met name de hoofdstuk 'Moeilijkheden'.
 
Leg deze kind uit hoe het eiwit dan is ontstaan? De evolutietheorie claimt dat het uit de oersoep is ontstaan en enzymen die zijn gemaakt en nagebootst zijn later ook ontkracht. Ik zal jouw gegevens ook opzoeken.
De evolutietheorie claimt vooral heel weinig over het ontstaan van het leven zelf. Dat is nog een redelijk groot vraagteken voor de wetenschap.
Het gangbare idee is dat het iets vergelijkbaar met RNA moet geweest zijn dat als eerste zich ging reproduceren.
 
Wie die aliens gemaakt zouden hebben is onduidelijk, maar wie ons gemaakt heeft is dan duidelijker :)
daarom ontken ik het bestaan van God niet.

Leg deze kind uit hoe het eiwit dan is ontstaan? De evolutietheorie claimt dat het uit de oersoep is ontstaan en enzymen die zijn gemaakt en nagebootst zijn later ook ontkracht. Ik zal jouw gegevens ook opzoeken.

Ik indoctrineer geen mensen om in aliens te gloven, aangezien er geen concete bewijzen zijn maar meer gevoelsmatig logica. Net als dat je niet kan bewijzen dat je doodgaat als je van de 10e verdieping springt, natuurkundig gezien enkel je benen omdat er niet genoeg versnelling zit tussen 60 meter hoogte (correct me if i'm wrong) maar de logica overwint :)

Maar de evolutie heeft geen enkel bewijs, alleen vals bewijs die ontkracht is en enkel speculaties. Complete afbeeldingen met dinosaurussen worden gemaakt terwijl uit skeletten NIETS af te leiden is van de huid, ogen en weefsel. deze leugens worden geindoctrineerd als waarheid, ik heb er zelf ook jarenlang in geloofd tot ik The Origin of Species las, en met name de hoofdstuk 'Moeilijkheden'.

Als je dan toch alleen van gevoelsmatige logica wilt uitgaan dan voldoet het denkbeeld van alleen een God toch? Het principe van Ockhams scheermes dicteert dan dat de simpelste uitleg de juiste is.

Jij gelooft niet dat de start van het leven en de ingewikkelde kennis die we hebben vanzelf konden ontstaan, daarom is het volgens jou logisch dat er invloed van aliens geweest is. Maar dat is toch onnodig als je de logica wil volgen. God kan de start van het leven net zo goed zijn geweest en die kan ook kennis hebben achter gelaten om moeilijke dingen te bouwen (piramide's etc.). Waarom dan de extra 'laag' van aliens er tussen plaatsen? Gewoon omdat het kan?
 
Als je dan toch alleen van gevoelsmatige logica wilt uitgaan dan voldoet het denkbeeld van alleen een God toch? Het principe van Ockhams scheermes dicteert dan dat de simpelste uitleg de juiste is.

Jij gelooft niet dat de start van het leven en de ingewikkelde kennis die we hebben vanzelf konden ontstaan, daarom is het volgens jou logisch dat er invloed van aliens geweest is. Maar dat is toch onnodig als je de logica wil volgen. God kan de start van het leven net zo goed zijn geweest en die kan ook kennis hebben achter gelaten om moeilijke dingen te bouwen (piramide's etc.). Waarom dan de extra 'laag' van aliens er tussen plaatsen? Gewoon omdat het kan?

:roflol:

Melkisgoed, jij beweert dat alle bevinden van archeologen en wetenschappers omtrent de evolutietheorie ( Darwin even buiten beschouwing gelaten) allemaal onzin zijn? Onderbouw nu eens voor één keer waarom dit allemaal gefantaseerd is.

Deskundigen verspreid over de hele wereld, allemaal fantasten zijn het volgens jou. Geef ons nu eens een aantal bronnen waaruit dit blijkt. En maak het enigszins representatief voor ons, zonder een simpel gekopieerd stukje tekst waarin slechts een individu zaken probeert te weerleggen. Overtuig je mij met goede, betrouwbare bronnen dan krijg jij eeuwig karma van me. Zoveel karma dat je zal evolueren tot forumgod.
 
Sommige hier kunnen allemaal wel slap gaan lullen dat dit geen evolutie is, maar misschien moet je dan eens even de definitie van het woord opzoeken.

evolutie
De geleidelijke ontwikkeling, waarbij uit eenvoudig gebouwde soorten steeds ingewikkelder soorten ontstaan.
Onder evolutie wordt ook verstaan het ontstaan van nieuwe soorten, door verandering van genfrequenties binnen een populatie.



evolutie
Te gebruiken voor de geleidelijke ontwikkeling, van generatie op generatie, van levende organismen, van eenvoudige tot complexere vormen, vooral als gesteld in de theorie van Darwin of in alternatieven of wijzigingen hiervan.
Categorie: Abstracte Begrippen > biologische begrippen.
 
Ik vond Musclebeer een veel leukere boordmongool.
 
Mooi groepje wel, Musclebear, Klusmier en Melkisgoed :D
 
Het zal elkaar kwa intelligentie niet veel ontlopen in ieder geval.
 
EDIT: Trouwens ook een ongelukkige topictitel, ''geloven'' heeft geen plaats in de reguliere wetenschap. Het is meer empirische aannemen totdat het tegendeel is bewezen
Is een aanname dan geen geloof ? Je bedrijft wetenschap via de empirie, omdat je gelooft(!) dat dat de beste manier is om kennis te ontwikkelen. En dus is wetenschap gestoeld op een geloof, namelijk het geloof in de empirie.
 
Laatst bewerkt:
Sommige hier kunnen allemaal wel slap gaan lullen dat dit geen evolutie is, maar misschien moet je dan eens even de definitie van het woord opzoeken.
Yep daar wees ik al op, eindelijk iemand die het snapt.
 
Wie die aliens gemaakt zouden hebben is onduidelijk, maar wie ons gemaakt heeft is dan duidelijker :)
daarom ontken ik het bestaan van God niet.



Leg deze kind uit hoe het eiwit dan is ontstaan? De evolutietheorie claimt dat het uit de oersoep is ontstaan en enzymen die zijn gemaakt en nagebootst zijn later ook ontkracht. Ik zal jouw gegevens ook opzoeken.



Ik indoctrineer geen mensen om in aliens te gloven, aangezien er geen concete bewijzen zijn maar meer gevoelsmatig logica. Net als dat je niet kan bewijzen dat je doodgaat als je van de 10e verdieping springt, natuurkundig gezien enkel je benen omdat er niet genoeg versnelling zit tussen 60 meter hoogte (correct me if i'm wrong) maar de logica overwint :)

Maar de evolutie heeft geen enkel bewijs, alleen vals bewijs die ontkracht is en enkel speculaties. Complete afbeeldingen met dinosaurussen worden gemaakt terwijl uit skeletten NIETS af te leiden is van de huid, ogen en weefsel. deze leugens worden geindoctrineerd als waarheid, ik heb er zelf ook jarenlang in geloofd tot ik The Origin of Species las, en met name de hoofdstuk 'Moeilijkheden'.

ach ja blijf maar zagen dat evolutie theorieën niet bestaan
in wat geloof je dan? dat god ons gemaakt heeft?
bewijs dat dan eens ipv 300 regels vol te schrijven met pogingen tot evolutie te ontkrachten
om een voorbeeldje te geven waren wij niet geëvolueerd in de begin periodes van de mens dan waren we allang uitgestorven
met ons dun huidje zonder klauwen of scherpe tanden terwijl we dan ook nog eens traag zijn en zwak vergeleken met vele andere roofdieren
 
simpele oplossing: acetylsalicylzuur, werkt altijd
 
Haha, wat een geweldige topic titel, dan ben jij een sukkel. Volgens mij zal niemand dit gaan ontkennen. Omdat het nu ratten zijn in plaats van bacteriën die snel evolueren....
Maar je hebt gelijk, dit is HET bewijs
 
Haha, wat een geweldige topic titel, dan ben jij een sukkel. Volgens mij zal niemand dit gaan ontkennen. Omdat het nu ratten zijn in plaats van bacteriën die snel evolueren....
Maar je hebt gelijk, dit is HET bewijs

Alle organismes evolueren. Toevallig dat het nu bij ratten aantoonbaar is dat zij immuun worden voor een bepaald gif. Met het blote oog ga je niks zien van evolutie.
 
Elk organisme, zowel dieren, cyanobacteriën, schimmels, homosapiens, als planten evolueert.
Wij homosapiens zijn ook geëvolueerd, anders waren wij nog steeds apen. Het leven op aarde is ontstaan door cyanobacteriën, die zijn geëvolueerd enzovoorts.
Nu kan je wel met argumenten komen aanzetten als 'en hoe is de aarde ontstaan'? Maar daar draait het hier niet om, het draait er hier om dat men evolueert.
 
god dit, alien daar, fossielenHOAX
aan het eind van de dag zitten we allemaal met onze broek op de enkels om aan ons dierlijke instinct toe te geven
:roflol: mensen
 
ik heb altijd al geloofd in evolutie, maar kan iemand me er aub van overtuigen dat immuun worden, daadwerkelijk evolutie is:o
 
Haha, wat een geweldige topic titel, dan ben jij een sukkel. Volgens mij zal niemand dit gaan ontkennen. Omdat het nu ratten zijn in plaats van bacteriën die snel evolueren....
Maar je hebt gelijk, dit is HET bewijs
misschien moet je dan eerst eens alle postes lezen, pannekoek
 
Back
Naar boven