XXL Nutrition

Basiclove doing Bill Star (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
"Training" vandaag. Trainde dus met Spanksta om techniek goed te krijgen.
Deadlift
5 x 60
5 x 70
5 x 80
Geloof ik, ik weet het echt niet meer:D. Het gaat beter als eerst, alleen mijn rug soms nog wat te krom (vooral met 5 x 80?).

MP; Eerst vanaf de grond cleanen.
10 x 20
5 x 30
5 x 30
en toen nog 2 x 30 met belabberde techniek. :wl:

Bench Press
10 x 30
5 x 40
1 x 50
? x 40
Men schouders waren echt helemaal leeg.

Full Squat (geprobeerd)
5 x 40
Niet dat ik niet meer aan kon, maar mijn knieën komen voor mijn tenen omdat ik te bang ben achterover te vallen. Overigens kwam na dit setje wéér een man om te vertellen dat het gevaarlijk is en ik in de smith moet squaten met een nekrol. :haha:
 
"Training" vandaag. Trainde dus met Spanksta om techniek goed te krijgen.
Deadlift
5 x 60
5 x 70
5 x 80
Geloof ik, ik weet het echt niet meer:D. Het gaat beter als eerst, alleen mijn rug soms nog wat te krom (vooral met 5 x 80?).

MP; Eerst vanaf de grond cleanen.
10 x 20
5 x 30
5 x 30
en toen nog 2 x 30 met belabberde techniek. :wl:

Bench Press
10 x 30
5 x 40
1 x 50
? x 40
Men schouders waren echt helemaal leeg.

Full Squat (geprobeerd)
5 x 40
Niet dat ik niet meer aan kon, maar mijn knieën komen voor mijn tenen omdat ik te bang ben achterover te vallen. Overigens kwam na dit setje wéér een man om te vertellen dat het gevaarlijk is en ik in de smith moet squaten met een nekrol. :haha:

Brutaal getraind hoor! Dit is echt een volhouder!!

Over de technieken hebben we gepraat, iedereen doet deze fout..
Standaardfouten zijn: Knieen te ver voorbij tenen bij SQUAT en een holle Rug bij de DL!

Wel netjes hoor die MP, dan ben je inderdaad op ja.. dan kan je gewoon niet meer verder op die bench!

Keep it up Brother, jij gaat er komen!
 
Brutaal getraind hoor! Dit is echt een volhouder!!

Over de technieken hebben we gepraat, iedereen doet deze fout..
Standaardfouten zijn: Knieen te ver voorbij tenen bij SQUAT en een holle Rug bij de DL!

Wel netjes hoor die MP, dan ben je inderdaad op ja.. dan kan je gewoon niet meer verder op die bench!

Keep it up Brother, jij gaat er komen!

Dankje Spank, nogmaals bedankt voor de hulp:)
 
Overigens was ik vergeten te vermelden dat we eerst een kwartier hebben kunnen wachten totdat 2 superdudes hun borst aan het "trainen" waren met halve reps en 178348 setjes.
 
Leuke training! Gewoon niet luisteren naar die superdude dat je meot squatten in de smith, maar nekbeschermer mag gewoon hoor ;)
 
Leuke training! Gewoon niet luisteren naar die superdude dat je meot squatten in de smith, maar nekbeschermer mag gewoon hoor ;)

Euh, nekbeschermer mag..

Jaja. Ik zou deze vooral niet gebruiken, denk niet dat dit ten goede komt aan je upperback tightness.
Voor de rest goeie training Basic!
 
Leuke training! Gewoon niet luisteren naar die superdude dat je meot squatten in de smith, maar nekbeschermer mag gewoon hoor ;)

Was een oudere man die ¼ squats deed, denk zo'n 50-60 jaar oud :haha:.
 
Lekkere hardcore training Bas! Keep it going! Die full squat's zijn idd lastig :p

Ik ga nu vreten! Smakelijk! :)
 
Euh, nekbeschermer mag..

Jaja. Ik zou deze vooral niet gebruiken, denk niet dat dit ten goede komt aan je upperback tightness.
Voor de rest goeie training Basic!

Volgens mij is in mijn ogen een nekbeschermer anders dan in jou ogen? Wat is een nekbeschermer? :o Ik dacht altijd gewoon een doek tussen de barbell en je nek, omdat dat beter ligt?
 
Volgens mij is in mijn ogen een nekbeschermer anders dan in jou ogen? Wat is een nekbeschermer? :o Ik dacht altijd gewoon een doek tussen de barbell en je nek, omdat dat beter ligt?

hij bedoeld idd zo'n rol daarvoor.
maar dat komt idd de techniek niet ten goede, de barbell ligt daarom onstabieler enzo.
 
Volgens mij is in mijn ogen een nekbeschermer anders dan in jou ogen? Wat is een nekbeschermer? :o Ik dacht altijd gewoon een doek tussen de barbell en je nek, omdat dat beter ligt?

correctie, zoiets noemt men een tampon of pussypad:P
 
Ik gebruik zo'n nekrol, is dat dan zo slecht?

Zoals GNNR aangeeft is dat niet zo goed als gewoon de bar in je nek leggen. Ik denk (ik heb zo´n ding nog nooit zelf gebruikt, dus dont shoot me :p) dat je een gedeelte van je upperback tightness verliest.

Dat komt zeker je techniek niet ten goede, aangezien een ´strakke´ upperback in mijn ogen onmisbaar is. Het heeft me techniek aanzienlijk verbetert sinds ik daar actief op ben gaan letten.
 
Gewoon een handdoek kan geen kwaad vind ik. Maar zo'n rol van 5cm dik denk ik wel dan :D
 
Ahhh nice dat jij en Spankie nu met elkaar trainen :) Dat wordt nog wat!! :D
 
Ahhh nice dat jij en Spankie nu met elkaar trainen :) Dat wordt nog wat!! :D

We trainen niet samen, hij traint normaal bij back 2 basics alleen hij heeft ook nog een abbonoment lopen bij f4f. En ik had hem gevraagd mij een keer te helpen met MP en DL.
Maar wat mij betreft is het wel voor herhaling vatbaar. :D
 
Gisteravond en nu echt last van een verotte knie.
Misschien door Full Squatten, misschien door tennis, ik weet et niet.
Als het morgen nog zo is sla ik squatten morgen over, zondag weer 3 wedstrijden.
 
Gisteravond en nu echt last van een verotte knie.
Misschien door Full Squatten, misschien door tennis, ik weet et niet.
Als het morgen nog zo is sla ik squatten morgen over, zondag weer 3 wedstrijden.

Aiii, das balen. Herstelze!
 
Gewoon een handdoek kan geen kwaad vind ik. Maar zo'n rol van 5cm dik denk ik wel dan :D

Alles wat tussen de barr en je schouders zit zorgt voor instabiliteit. Een handdoek dus ook.

Daarnaast als je een paar keer niks er tussen doet heb je geen last meer van je nek.
Ook als je een low bar positie gebruikt dan ligt ie niet tegen je nek, dus is erg aan te raden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven