AndroidHealthClinic

Aminozuren! Welke raden jullie me aan? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

katsjoee

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
1.271
Waardering
83
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Zoals in elk supplement heb je ook in aminozuren een uitgebreide keuzenlijst.
Welke raden jullie aan. Heb het hier dus over het totaalpakket EAA en niet alleen BCAA.

Mijn voorkeur gaat uit naar tabletten/pillen.
Nu had ik eens rondgekeken en dit ziet er mij de beste keuze uit, kan alleen niet goed kiezen? Of raden jullie nog een ander aan?

Essential Amino Stack XXL Nutrition ( zijn wel geen capsules.. ) €34.50/500gr ( 20gr/dag )

Superior amino 2222 Optimum Nutrition ( wel capsules ) €29.95/ 300 softgels ( +- 8 softgels/dag? )

Animal Nitro Universal ( capsules ) €44.90/ 44 packs


Graag hoor ik het van jullie.
 
Controlled labs: purple Wraath
 
controlled labs - purple wraaht...
 
ik zou de aminostack pakken.. purple wraath kan ook maar zit je weer met beta alanine . ik ben daar niet zo gek van en heb dat bewust niet in de EAS opgenomen.
 
je hoeft echt geen 20gram EAS per dag te pakken. Heb je geld teveel buddy??
Het is geen wondermiddel; eerst hard trainen en veel eten, dan supplementen!

Ik zou voor de EAS gaan. In capsule vorm is het sowieso omgerekend per gram een stuk duurder dan in poedervorm..
 
je hoeft echt geen 20gram EAS per dag te pakken. Heb je geld teveel buddy??
Het is geen wondermiddel; eerst hard trainen en veel eten, dan supplementen!

Ik zou voor de EAS gaan. In capsule vorm is het sowieso omgerekend per gram een stuk duurder dan in poedervorm..

Dit zijn de waardes die erbij staan bij aan te raden doseringen op XXL. ;)
Klopt van wat je zegt dat het goedkoper is in poedervorm. Nog even een vraag.. Is het smaakloos? Zodat ik mijn aminozuren bij mijn dextrose kan mengen als ik voor de poedervorm kies?
 
ik zou de aminostack pakken.. purple wraath kan ook maar zit je weer met beta alanine . ik ben daar niet zo gek van en heb dat bewust niet in de EAS opgenomen.

En waarom ben je daar niet zo gek van rené ?
 
beta aline geeft een tintelend gevoel op je lichaam.
Ik heb vandaag zelf voor het eerst de EAS van XXL gebruikt, gewoon 10gram in een flesje water gemengd voor tijdens de training. Tis prima te drinken! Je kan er ook beste dextrojuice bijdoen ja.

ps: ja de website raad dat wel aan maar het is wel aan de hoge kant imo, wat voor hun natuurlijke gunstiger is he;). Op niet trainingsdagen hoef je het sowieso enkel bij het opstaan 5gram te pakken ofzo, en de rest van de dag gewoon goed eten..
 
Ok. Bedankt
 
beta aline geeft een tintelend gevoel op je lichaam.
Ik heb vandaag zelf voor het eerst de EAS van XXL gebruikt, gewoon 10gram in een flesje water gemengd voor tijdens de training. Tis prima te drinken! Je kan er ook beste dextrojuice bijdoen ja.

ps: ja de website raad dat wel aan maar het is wel aan de hoge kant imo, wat voor hun natuurlijke gunstiger is he;). Op niet trainingsdagen hoef je het sowieso enkel bij het opstaan 5gram te pakken ofzo, en de rest van de dag gewoon goed eten..

10 gram is een goede dosering en echt niet overdreven omdat we willen dat het potje sneller leeg is. BCAA heb je ook 5 gram van nodig voor een goede werking.. en dan heb je hier ook nog de andere essentiele aminozuren en citruline.

Beta alanine eruit gelaten omdat je EAS dan ook beter op andere tijden dan alleen rondom je training kan nemen.
 
400 gram eas is net zo duur als 700 gram bcaa

je hebt dan wel meer aminozuren binnen dat wel.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven