Fitness Seller

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

Bezoekers in dit topic

2hhnmtz.jpg
 
charmante foto gta4 :(
 
Echt, wat hebben jullie gedaan, nu kijk ik alleen nog maar naar die haargrens/tandvlees/haar op d'r armen.. :(
 
stel je niet zo aan joh, is toch leuk een beetje leedvermaak:D

Leedvermaak is bij voorbaat al triest. Laat staan leedvermaak dat via de nationale televisie kenbaar gemaakt moet worden.

denk aan je bloeddruk. overigens bestaat er een vermoeden dat het een publiciteitsstunt betreft voor een nieuwe serie ''voetbalvrouwen''.

ik dacht aan mijn bloeddruk totdat jij weer nieuwe stof tot 'nadenken' gaf. Het puur speculeren over het feit dat het om een publiciteitsstunt gaat is al meer aandacht dat dit onderwerp verdient.

Helemaal gelijk heb je. We zijn de zelfmoordterrorist in Apeldoorn al vergeten door deze hoer.

Ze is een golddigger, basta. Misschein stapt ze over naar Badr zoals de ex van Wesley het deed, ze neemt die dwerg echt niet als hij geen geld had, boeien. Gewoon kapotnken en op de straat dumpen, klaar.

en nu op naar echt nieuws!

Als je het met mij eens bent....waarom weet je dan weetjes zoals badr hari die met de ex van wesley sneijder er vandoor gaat? :rolleyes:

Enfin genoeg met mijn frustraties. Ik laat het topic weer verder aan de rest over. Maar kijk niet vreemd op als jullie dadelijk met tupperware in jullie handen staan, dit onderwerp overstijgt het niveau van een tupperware party namelijk niet ;)
 
Tupperware is best goed spul, volgens mij heeft mijn moeder de doosjes van 30 jaar terug nog steeds. Yolanthe is over 30 jaar uitgewoond, die haalt de Tupperwaretest niet.
 
Tupperware is best goed spul, volgens mij heeft mijn moeder de doosjes van 30 jaar terug nog steeds. Yolanthe is over 30 jaar uitgewoond, die haalt de Tupperwaretest niet.

uitgewoond verrimpeld en uitgezakt. Geen enkele vrouw overleeft tupperware!
 
Achja die jan komt er wel overheen...yolanthe is lekker, maar er lopen nog zoveel mooiere (onbekende) meiden rond in NL die ook wel geïnteresseerd zijn in jantje zijn geld en beroemdheid.

had net hetzelfde idee
 
Echt, wat hebben jullie gedaan, nu kijk ik alleen nog maar naar die haargrens/tandvlees/haar op d'r armen.. :(


hehe was ook t eerste wat mij opviel! Yolanthe is verpes door dbb :D
 
Echt, wat hebben jullie gedaan, nu kijk ik alleen nog maar naar die haargrens/tandvlees/haar op d'r armen.. :(
Wat is er zo speciaal aan haar, ga naar Spanje daar zien alle vrouwen er ongeveer zo uit. Verandering van spijs doet eten zullen we maar denken...
 
Wat is er zo speciaal aan haar, ga naar Spanje daar zien alle vrouwen er ongeveer zo uit. Verandering van spijs doet eten zullen we maar denken...

Inderdaad!

Ben gek op die spaanse dames. Alleen jammer dat ze vaak geen snor hebben, vind ik toch wel ff wat minder.
 
sad, but true.

Daarom moet je je vriendin ten alle tijde duidelijk maken dat dergelijk gedrag door jou als macho-man van de oude garde zeker niet geaccepteerd wordt en dat lijfelijke straffen voor haar EN de kerel waarmee ze vreemd gaat te verwachten zijn.

Jammer dat je als man moet benadrukken dat de derde wereldoorlog uitbreekt als je vriendin vreemd gaat, maar in de hedendaagse maatschappij kan je niet voorzichtig genoeg zijn. 1000 % vertrouwen in een relatie? Forget about it, welcome to the real world...

daarom twijfel er ik ook niet aan om mijn vriendin een klap te geven. Die kankerhoeren snappen het soms echt niet. Als je mij hebt en je denkt ook maar 1 seconde over een of andere gast dan klopt er iets niet en dan is het mijn taak om het wel te laten kloppen.

als je geen grip op je vrouwtje hebt doe je toch echt iets fout.
 
(Novum) - Premier Jan Peter Balkenende (CDA) vindt het jammer dat Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen uit elkaar zijn. Dat zei hij woensdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie. "Ik vind het erg jammer om dit bericht te horen."
De premier vertelde dat hij enkele weken geleden, ook namens Yolanthe, nog een sms'je van Jan Smit kreeg voor zijn verjaardag. De breuk valt Balkenende -verklaard fan van de Volendamse zanger- rauw op zijn dak. "Ik was verrast."

Het wordt gvd nu echt te gek. Heeft die k*ttekop nou echt niets beters te doen dan hierop te reageren??? Je zou hem toch de tyfus slaan? Wat een k*tland en k*t-minister-president. Hiermee heeft hij echt definitief afgedaan....
 
Ik heb het er moeilijk mee dat ze uit elkaar zijn... vanacht amper kunnen slapen.
 
Ik heb het er moeilijk mee dat ze uit elkaar zijn... vanacht amper kunnen slapen.

+1

Zag steeds die beelden van Sneijder en Yolanthe voor me, verschrikkelijk. :(
 
Hij kan beter nog 1x coïtus met de ex hebben, stiekem een filmpje maken en dat op internet zetten.....verdiend hij er ook nog wat mee, en maakt hij ons blij
 
Back
Naar boven