XXL Nutrition

DBB League @ Onlinesoccermanager

Bezoekers in dit topic


Idd + Heerenveen.

1[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
2[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
3[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
4[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
5[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
6[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
 
lekker spannende top 3 nu;)
 
Bieden op mn spitsen mag trouwens. (Wel 6-8m boven waarde)

Pick your favo;)

Leuke notitie voor vanavond: De nr's 1 tot 8 spelen onderling tegen elkaar. Wellicht haken een paar ploegen vandaag af. Of haakt Twente bij.
 
Ik heb m'n selectie verkenkerd door teveel spelers te verkopen, nu heb ik last van blessures. :(
 
21m voor Oliveira?

:roflol: :roflol:

Voel je je wel lekker?:P

heerlijk hehe :)
mocht ie dr ooit uitgaan door de computer heb ik iig weer genoeg financiën voor 2 spelers hehe
 
heerlijk hehe :)
mocht ie dr ooit uitgaan door de computer heb ik iig weer genoeg financiën voor 2 spelers hehe

No ****ing way. Dat de computer hem koopt voor meer dan 14/15m.
 
LOL... tuurlijk niet.. die zijn niet gek :P
 
Nec, AZ, Twente en NAC verspelen punten:)

Heerenveen doet goede zaken door nac te kloppen:thumbs:
 
ik zoek weer een middenvelder of verdediger :D 1-0 gewonnen btw :D
 
k*t 0-0 tegen feyenooit.
en vandaag tegen Heerenveen.
 
3-0 Volendam,. eitje:)

Vanavond tegen AZ :D
 
3-0 Volendam,. eitje:)

Vanavond tegen AZ :D

Tja Volendam is de moeilijkste niet he.
iqg8rn.gif
 
Back
Naar boven