Fitness Seller

Sterkste Man van Zuid Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omdat per kwalificatie wedstrijd de sterkste afvallen door hun plaatsing in een eerdere wedstrijd wordt de tegenstand minder. Als je slim bent doe je pas aan de laatste wedstrijden mee om de kans op kwalificatie te vergroten.
 
ik denk:
-Peter
-Johan
 
Omdat per kwalificatie wedstrijd de sterkste afvallen door hun plaatsing in een eerdere wedstrijd wordt de tegenstand minder. Als je slim bent doe je pas aan de laatste wedstrijden mee om de kans op kwalificatie te vergroten.

Denk fout. Als je slim bent en je wilt je echt kwalificeren schrijf je je voor alle in.
Dan heb je ECHT de meeste kans.
 
Voor iedereen die denkt nog even gauw mee te doen.....forget it!
Ik wilde me vanmiddag inschrijven maar Marcel accepteert geen inschrijvingen. Ineens wil iedereen op het laatste moment meedoen. Daar werkt Marcel niet aan mee zegt hij. Hij wil geen inschrijvingen op het laatste moment. Marcel zegt dat hij nog 14 deelnemers heeft.

Shit......ik had dit jaar niet eens plannen om wedstrijden te doen, maar voel me onverwachts heel erg goed!

Je begrijpt dat ik de deelnemerslijst a.s. zondag natuurlijk heel kritisch ga bekijken!
 
Voor iedereen die denkt nog even gauw mee te doen.....forget it!
Ik wilde me vanmiddag inschrijven maar Marcel accepteert geen inschrijvingen. Ineens wil iedereen op het laatste moment meedoen. Daar werkt Marcel niet aan mee zegt hij. Hij wil geen inschrijvingen op het laatste moment. Marcel zegt dat hij nog 14 deelnemers heeft.

Shit......ik had dit jaar niet eens plannen om wedstrijden te doen, maar voel me onverwachts heel erg goed!

Je begrijpt dat ik de deelnemerslijst a.s. zondag natuurlijk heel kritisch ga bekijken!

tjah ik snap het wel een beetje hoor....

Anders krijg je een beetje een "wedden dat" situatie he.....
 
Ik ga trouwens a.s. zondag met een nagenoeg lege auto naar Eindhoven. Dus als iemand vanaf het Westland e.o. interesse heeft om mee te rijden?
 
Voor iedereen die denkt nog even gauw mee te doen.....forget it!
Ik wilde me vanmiddag inschrijven maar Marcel accepteert geen inschrijvingen. Ineens wil iedereen op het laatste moment meedoen. Daar werkt Marcel niet aan mee zegt hij. Hij wil geen inschrijvingen op het laatste moment. Marcel zegt dat hij nog 14 deelnemers heeft.

Shit......ik had dit jaar niet eens plannen om wedstrijden te doen, maar voel me onverwachts heel erg goed!

Je begrijpt dat ik de deelnemerslijst a.s. zondag natuurlijk heel kritisch ga bekijken!

Ik vind het belachelijk. Je wil toch een spannende finale hebben, en dat de besten tegen elkaar strijden? Nou nu is er ruimte bij een kwalificatiewedstrijd en er zijn mensen die mee willen doen, laat ze dan lekker mee doen.
 
Ik vind het belachelijk. Je wil toch een spannende finale hebben, en dat de besten tegen elkaar strijden? Nou nu is er ruimte bij een kwalificatiewedstrijd en er zijn mensen die mee willen doen, laat ze dan lekker mee doen.

Maar dan had je je gewoon eerder moeten inschrijven toch? en niet snel gaan inschrijven als je denkt dat de concurrentie of zwak of weinig is.....
 
Maar dan had je je gewoon eerder moeten inschrijven toch? en niet snel gaan inschrijven als je denkt dat de concurrentie of zwak of weinig is.....

Er zijn argumenten tegen en voor. Aan de ene kant zou je kunnen denken van had je je maar eerder moeten inschrijven. Maar aan de andere kant als je sterk genoeg bent om te winnen van iedereen die overblijft op de lijst hoor je er toch eigenlijk bij omdat er anders een "zwakker" iemand naar de finale gaat, niet dan?
 
Er zijn argumenten tegen en voor. Aan de ene kant zou je kunnen denken van had je je maar eerder moeten inschrijven. Maar aan de andere kant als je sterk genoeg bent om te winnen van iedereen die overblijft op de lijst hoor je er toch eigenlijk bij omdat er anders een "zwakker" iemand naar de finale gaat, niet dan?

Ja maar op zulke momenten van afmeldingen en weinig opkomst gaan heel veel mensen zich inneens heel sterk voelen.........

Alleen ik denk dat dat de verkeerde intentie is van het opgeven....

Ik vind dat je dan jezelf eerder op had moeten geven voordat je wist wie er af zouden vallen of mee gingen doen......
 
Nu ga je wel krijgen dat iedereen zich voor alle wedstrijden gaat opgeven, om maar zeker te zijn dat je staat ingeschreven, en dan alsnog terugtrekken.......dat is ook de keerzijde.
 
Toch is het ook zo dat je al vroeg moet opgeven voor wedstrijden omdat ze anders al vol zitten met de gevestigde namen. De minder bekenden weten niet of ze er tegen op kunnen twijfelen nog en weten niet hoe het met hun vorm zit, te laat denk je van: "hmm ik ben toch redelijk in vorm en als ik zie hoe er gepresteerd wordt op de 1 en 2e kwalificaties zou ik toch ook mee kunnen. Het is dan toch jammer dat ik bv zie dat er dan minder talent mee doet als er zou kunnen terwijl er wel veel afmeldingen zijn naar gelang het wedstrijdseizoen vordert.
 
Nu ga je wel krijgen dat iedereen zich voor alle wedstrijden gaat opgeven, om maar zeker te zijn dat je staat ingeschreven, en dan alsnog terugtrekken.......dat is ook de keerzijde.

Das ook wel weer zo jan.....

Alleen ik ga er vanuit dat mensen die zich opgeven ook gewoon meedoen met de wedstrijden.......

Vind het ook niet kunnen als je je overal maar voor opgeeft maar als het dan te dichtbij komt of te moeilijk word je maar weer terug trekken op het laatste moment. blessures daargelaten natuurlijk.

Vind het voor jou wel jammer hoor want ik denk persoonlijk dat jij zowiezo geen flater slaat op een wedstrijd en dat je nog niet afgeschreven bent haha.
 
Toch is het ook zo dat je al vroeg moet opgeven voor wedstrijden omdat ze anders al vol zitten met de gevestigde namen. De minder bekenden weten niet of ze er tegen op kunnen twijfelen nog en weten niet hoe het met hun vorm zit, te laat denk je van: "hmm ik ben toch redelijk in vorm en als ik zie hoe er gepresteerd wordt op de 1 en 2e kwalificaties zou ik toch ook mee kunnen. Het is dan toch jammer dat ik bv zie dat er dan minder talent mee doet als er zou kunnen terwijl er wel veel afmeldingen zijn naar gelang het wedstrijdseizoen vordert.

Het is ook gewoon jammer dat er zoveel afzeggingen zijn vaak..... maar vind niet dat dat de reden moet zijn om je dan op te geven.... want dan geef je jezelf niet op omdat je jezelf sterk voelt, maar omdat er mischien wel wat goede jongens hebben afgezegd... en jij dan meer kans maakt om een goede plek te halen.... dan moet je je gewoon inschrijven als er ook nog goede namen in de lijst staan............ ik bedoel het zijn allemaal maar mensen hoor, en iedereen kan zich er voor opgeven voor die wedstrijden.

maar van mij part doen bassie en adriaan nog mee hoor..... maakt mij niet uit....

Alleen ik snap marcel wel waarom hij mensen weigert nu......
 
Laatst bewerkt:
Op realdutchpower staat als aanvang 13.00 uur... echter op de site van Marcel staat aanvang 12.00 uur..

Ik stuur marcel zo maar een mailtje hoe laat we nou aanwezig moeten zijn..
 
Op realdutchpower staat als aanvang 13.00 uur... echter op de site van Marcel staat aanvang 12.00 uur..

Ik stuur marcel zo maar een mailtje hoe laat we nou aanwezig moeten zijn..

Zal wel aanwezig zijn 12:00 uur en start 13:00 uur. Maar beter vragen voor de zekerheid ja
 
Wie gaat er allemaal trouwens? Misschien handig om wat nummers uit te wisselen, ik en maat gaan zeker :P Ik ben zelf 15 en hij 17 :)
 
op een poster in de gym waar ik train staat 11.00, lekker dat ik nu lees dat het toch wat later is :D
 
Ik weet niet of er iemand vanuit groningen of omstreken bij mij in de auto wil zitten......

Maar ik kan of 2 ecto's of 1 huge mofo mee nemen (in verband met ruimte);) vanuit groningen.:D

Trouwens mijn vriendin gaat ook mee, dus dat is enigsinds opbeurend:cool:

Groet'n

Peter
 
Het is ook gewoon jammer dat er zoveel afzeggingen zijn vaak..... maar vind niet dat dat de reden moet zijn om je dan op te geven.... want dan geef je jezelf niet op omdat je jezelf sterk voelt, maar omdat er mischien wel wat goede jongens hebben afgezegd... en jij dan meer kans maakt om een goede plek te halen.... dan moet je je gewoon inschrijven als er ook nog goede namen in de lijst staan............ ik bedoel het zijn allemaal maar mensen hoor, en iedereen kan zich er voor opgeven voor die wedstrijden.

maar van mij part doen bassie en adriaan nog mee hoor..... maakt mij niet uit....

Alleen ik snap marcel wel waarom hij mensen weigert nu......

Degenen die zich opgegeven hebben. En niet mee doen, maar te lui waren om ff de moeite nemen om zich niet af te melden. Staan genoteerd.
En het kan zijn dat ze volgend jaar merken dat het toen niet zo handig was..

Het is altijd goed om je op tijd en eventueel voor meerdere wedstrijden op te geven. Het kan altijd zijn dat door welke reden je dan ook niet mee kan doen.
Maar doe dit niet kort ervoor. Dit i.v.m. eventuele shirt sponsoren. en andere organisatorische dingen...
Als je een goede reden zoals blessure of erger een sterf geval en niet mee kan doen zal niemand er ooit wat van zeggen. Maar niet afzeggen is lui, lam, laf en zeer oncollegiaal!!!
 
Back
Naar boven