AndroidHealthClinic

Ben jij tolerant tegenover homo's? (1 bezoeker)

Ben jij tolerant tegenover homo's?

  • Ja, 100%. Sterker nog, ik ben zelf homo.

    Stemmen: 11 5,8%
  • Ja, 100%. Maar zelf ben ik het niet.

    Stemmen: 110 57,9%
  • Ja, maar ik vind niet dat ze alle rechten van hetero's moeten krijgen

    Stemmen: 42 22,1%
  • Nee, ik beschouw mezelf als een homohater/homofoob

    Stemmen: 27 14,2%

  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien niemand de link legt, wat me eigenlijk wel een beetje tegenvalt, zal ik het dan maar uitleggen.


Wat denk jij dat er gebeurd met iemand op school wanneer iedereen er achter komt dat hij geaddopteerd is door 2 homofiele mannen?

Kinderen kunnen hier HEEL erg hard in zijn. Zo iemand zal altijd gepest worden wat hem mentaal kapot kan maken.
Ja, zo komen we natuurlijk nergens. Kinderen worden gepest, dus laten we maar een groep discrimineren.

Wat aan bagger argument. Je gaat alleen maar vooroordelen versterken. Kinderen gaan blijven denken dat homo's abnormaal zijn. Als we nu eens gewoon tolerant zijn, dan zien de kinderen geen enkele reden om kinderen van homokoppels te pesten, niet meer dan kinderenv an gescheiden ouders, kinderen met een bril, kinderen met een klein moedervlekje op hun lip, kinderen die slim zijn, kinderen die dom zijn, of gewoon andere kinderen.
 
Sowiso zijn het de pesters en hun ouders die moeten worden aangepakt, niet de slachtoffers.
 
Als we nu eens gewoon tolerant zijn
Misschien moet jij je eens verdiepen in kinder psychologie. Zo simpel ligt het allemaal niet.
Kinderen zijn hard, vooral op jonge leeftijd. Kinderen denken niet zoals jij van "hé, ondanks dat we in groep 7 zitten moeten we gewoon eens allemaal tolerant worden!"
Dikke(en lelijke) kinderen worden ook altijd gepest.

Mogen we hieruit opmaken dat je totaal niks hebt om je stelling te staven?
Maak eruit op wat je wilt, maar ik heb uit eigen ervaring gezien hoe iemand elke dag weer werd afgezeken.


ps. Ik geef ze trouwens geen gelijk om te pesten, begrijp me niet verkeerd. Maar dit is gewoon de realiteit.
 
Ja, zo komen we natuurlijk nergens. Kinderen worden gepest, dus laten we maar een groep discrimineren.

Wat aan bagger argument. Je gaat alleen maar vooroordelen versterken. Kinderen gaan blijven denken dat homo's abnormaal zijn. Als we nu eens gewoon tolerant zijn, dan zien de kinderen geen enkele reden om kinderen van homokoppels te pesten, niet meer dan kinderenv an gescheiden ouders, kinderen met een bril, kinderen met een klein moedervlekje op hun lip, kinderen die slim zijn, kinderen die dom zijn, of gewoon andere kinderen.

Flying fox je ideologie is mooi, en in principe heb je gelijk. Maar de praktijk zal uitwijzen dat kinderen die in een dergelijke situatie worden opgevoed bevooroordeeld zullen worden. Niet iedereen denkt er zo ruim over als jij helaas.
 
Misschien moet jij je eens verdiepen in kinder psychologie. Zo simpel ligt het allemaal niet.
Kinderen zijn hard, vooral op jonge leeftijd.
Dikke(en lelijke) kinderen worden ook altijd gepest.
Dikke en lelijke mensen moeten we het recht op kinderen ontnemen? ???
Misschien ook nog eens domme en agressieve mensen?

Nu denk je misschien dat ik in het belachelijke aan het trekken ben, maar nee, daar zat het al.
 
Misschien moet jij je eens verdiepen in kinder psychologie. Zo simpel ligt het allemaal niet.
Kinderen zijn hard, vooral op jonge leeftijd. Kinderen denken niet zoals jij van "hé, ondanks dat we in groep 7 zitten moeten we gewoon eens allemaal tolerant worden!"
Dikke(en lelijke) kinderen worden ook altijd gepest.
Dat moet ook worden aangepakt. Maar hoe helpt discrimineren hierbij?
Moeten we dan ook maar dikke ouders geen kinderen laten krijgen? Of gehandicapte ouders? Of moeders met een snor (laar de marokkanen grapjes maar zitten)?


Maak eruit op wat je wilt, maar ik heb uit eigen ervaring gezien hoe iemand elke dag weer werd afgezeken.
Jep, en mijn oma rookt al dr hele leven, en nog nooit last gehad van dr luchtwegen. Ergo....
 
Flying fox je ideologie is mooi, en in principe heb je gelijk. Maar de praktijk zal uitwijzen dat kinderen die in een dergelijke situatie worden opgevoed bevooroordeeld zullen worden. Niet iedereen denkt er zo ruim over als jij helaas.
Vooroordelen zullen er altijd zijn, het is aan ons om ze tegen te gaan.
 
Natuurlijk. Iedereen moet doen waar hij gelukkig van wordt. Homohaters, haha, sorry hoor maar dan ben je echt wel te pathetic voor woorden. Maak je druk om je eigen leven.
 
Dikke en lelijke mensen moeten we het recht op kinderen ontnemen? ???
Misschien ook nog eens domme en agressieve mensen?

Nu denk je misschien dat ik in het belachelijke aan het trekken ben, maar nee, daar zat het al.
Ben jij nou achterlijk of wat? Kan je het niet bevatten of wil je het gewoon niet?

Ik zeg niet dat dikke mensen geen kinderen moeten nemen en ook niet dat lelijke mensen geen kinderen moeten nemen. Aangezien dit niet wil betekenen dat het kind ook dik word en een slechte jeugd krijgt. Ik snap sowieso niet hoe je homofiele ouders wilt vergelijken met het uiterlijk van het kind..
Ik vind persoonlijk WEL dat dikke mensen geen kinderen mogen nemen wanneer ze hun kinderen alleen McDonalds en dergelijk troep voeden.

Het punt wat ik probeer te bereiken is, dat ondanks dat jullie allemaal een stelletje moraalridders zijn die vechten voor de rechten van homofiele ouders en verwachten dat de hele wereld nou eens tolerant word, wil niet zeggen dat dit ook gaat gebeuren.
Je leeft in een sprookjes wereld, in de keiharde realiteit zal die mooie ideologie van jouw nooit gebeuren.

Ik zeg niet dat je ideologie slecht is, maar het is gewoon niet realistisch.


En over tolerantie gesproken, ik ben hoogstwaarschijnlijk een STUK toleranter dan jullie m.b.t. homo's.
 
Laatst bewerkt:
Ben jij nou achterlijk of wat? Kan je het niet bevatten of wil je het gewoon niet?

Ik zeg niet dat dikke mensen geen kinderen moeten nemen en ook niet dat lelijke mensen geen kinderen moeten nemen. Aangezien dit niet wil betekenen dat het kind ook dik word.
Maar de kans is wel redelijk groot.
Bovendien zal een kind van homo's niet altijd gepest worden.


Het punt wat ik probeer te bereiken is, ondanks dat jullie allemaal een stelletje moraalridders zijn die vechten voor de rechten van homofiele ouders en verwachten dat de hele wereld nou eens tolerant, wil niet zeggen dat dit ook gaat gebeuren.
Je leeft in een sprookjes wereld, in de keiharde realiteit zal die mooie ideologie van jouw nooit gebeuren.

Ik zeg niet dat je ideologie slecht is, maar het is gewoon niet realistisch.
De enige reden dat er ooit iets kan veranderen, en dat er ooit iets veranderd is, is dat er mensen waren die niet zomaar zeiden "ja de wereld is ****ed up, maar ik speel het spelletje wel mee".

Gelijke rechten voor vrouwen was nu eenmaal idealistisch. En het vergde veel tijd en werk, maar we zijn er toch zo min of meer geraakt.

Met realisme heeft het niets te maken, we weten allemaal wat de realiteit is. Het is aan jou de keuze om je al dan niet te verzetten tegen deze realiteit.
Wees verdomme eens wat idealistischer!
 
En over tolerantie gesproken, ik ben hoogstwaarschijnlijk een STUK toleranter dan jullie m.b.t. homo's.
Ik ben compleet tolerant en ze verdienen alle rechten die ik heb. Jij wil niet dat ze kinderen krijgen. Je bent minstens 1 punt minder tolerant.
 
Ik heb genoeg idealen en 1 daarvan is dat iedereen gelijke kansen hoord te hebben.
Het probleem alleen is dat dit een beetje een paradox is aangezien je kinderen geen gelijke kansen geeft op leven wanneer je homo's dezelfde kans geeft op kinderen.

Ondanks dat het mij echt niet uitmaakt wanneer iemand homo wilt zijn, vind ik dat elk kind recht heeft op een vader en een moeder. Van mij mag bijna elke man homo worden, des te meer vrouwen blijven er over :D

Maarja, dit begint een zinlose ja en nee strijd te worden.
 
Er valt natuurlijk niet echt te ontkennen dat het opgroeien met bv 2 homofiele ouders anders is dan in een 'normaal' gezin. Vanuit evolutionair opzicht is het natuurlijk niet voor niets van kinderen opgroeien met zowel een man als een vrouw. Ik denk dat dit ook echt wel een belangrijk deel van de opvoeding is.

Maar aan de andere kant zijn er zo ontzettend veel kinderen die opgroeien onder waardeloze ouders. Persoonlijk zou ik liever opgroeien met 2 homofiele ouders, dan in 1 of ander tokkie gezin.

Puur voor de discussie kan je echt wel valide punten aangeven waarom 2 mannen geen kinderen zouden mogen krijgen. Maar ik denk dat er meer punten zijn die het ook goed kunnen praten. Ik denk niet dat het volgens het boekje ideaal is, maar je kan zeker slechtere omstandigheden bedenken, die ook ontzettend veel voor komen. Daarom ben ik wel voorstander van ouderschap bij homo's.
 
Ik ben compleet tolerant en ze verdienen alle rechten die ik heb. Jij wil niet dat ze kinderen krijgen. Je bent minstens 1 punt minder tolerant.
Of hij vindt de rechten van kinderen net wat belangrijker natuurlijk.
 
Er valt natuurlijk niet echt te ontkennen dat het opgroeien met bv 2 homofiele ouders anders is dan in een 'normaal' gezin. Vanuit evolutionair opzicht is het natuurlijk niet voor niets van kinderen opgroeien met zowel een man als een vrouw. Ik denk dat dit ook echt wel een belangrijk deel van de opvoeding is.

Maar aan de andere kant zijn er zo ontzettend veel kinderen die opgroeien onder waardeloze ouders. Persoonlijk zou ik liever opgroeien met 2 homofiele ouders, dan in 1 of ander tokkie gezin.

Puur voor de discussie kan je echt wel valide punten aangeven waarom 2 mannen geen kinderen zouden mogen krijgen. Maar ik denk dat er meer punten zijn die het ook goed kunnen praten. Ik denk niet dat het volgens het boekje ideaal is, maar je kan zeker slechtere omstandigheden bedenken, die ook ontzettend veel voor komen. Daarom ben ik wel voorstander van ouderschap bij homo's.
Idd. Liever een fantastische moeder, een even fantastische vader, die samen een nog fantastischer team vormen. Helaas bereik je dat nooit, en moet je met minder genoegen nemen.
 
Ik heb genoeg idealen en 1 daarvan is dat iedereen gelijke kansen hoord te hebben.
Het probleem alleen is dat dit een beetje een paradox is aangezien je kinderen geen gelijke kansen geeft op leven wanneer je homo's dezelfde kans geeft op kinderen.

Ondanks dat het mij echt niet uitmaakt wanneer iemand homo wilt zijn, vind ik dat elk kind recht heeft op een vader en een moeder. Van mij mag bijna elke man homo worden, des te meer vrouwen blijven er over :D

Maarja, dit begint een zinlose ja en nee strijd te worden.

Jij gaat er automatisch vanuit dat kinderen met homofiele ouders ongelijke kansen krijgen. Daar ga je imo al de fout in.

Daarnaast zeg je: dat is zo, want de wereld is ****ed up. Daar ga je ook de fout in, want als iedereen zo zou denken zouden we nooit vooruit gaan in de wereld.


Trouwens is het geen wedstrijdje wie het meest tolerant is he, maar goed dat soort kinderachtige shit hoort dan wel weer beetje bij dbb.
 
Ik denk niet dat het volgens het boekje ideaal is, maar je kan zeker slechtere omstandigheden bedenken, die ook ontzettend veel voor komen. Daarom ben ik wel voorstander van ouderschap bij homo's.
Dus jouw argument om voorstander te zijn van ouderschap bij homo's is omdat er wel ergere omstandigheden te bedenken zijn? Rofl, wat een drogredenering.

Er is totaal geen verband tussen coïtusuele voorkeur en associaliteit.

een kind heeft recht op een opvoeding. Recht voldaan, hoera. Slecht argument.
Dan kan je je baby ook in de apenkooi gooien en dan krijgt hij ook een opvoeding.
Recht voldaan, hoera. K*t argument.

Jij gaat er automatisch vanuit dat kinderen met homofiele ouders ongelijke kansen krijgen. Daar ga je imo al de fout in.
Vader en vader of moeder en vader is toch ongelijk...

Daarnaast zeg je: dat is zo, want de wereld is ****ed up. Daar ga je ook de fout in, want als iedereen zo zou denken zouden we nooit vooruit gaan in de wereld.
Nee ik ben realistisch en jij niet. Ondanks dat de wereld een ****ed up place is wil niet zeggen dat ik geen ideologen heb of iets wil veranderen in de wereld?

Trouwens is het geen wedstrijdje wie het meest tolerant is he, maar goed dat soort kinderachtige shit hoort dan wel weer beetje bij dbb.
Dat was ook niet me bedoeling, maar ik krijg het gevoel dat jullie denken dat ik 1 of andere homohater ben.
 
Laatst bewerkt:
Dus jouw argument om voorstander te zijn van ouderschap bij homo's is omdat er wel ergere omstandigheden te bedenken zijn? Rofl, wat een drogredenering.
Het is slecht uitgedrukt, maar zijn punt is duidelijk: Een homokoppel is minder dan ideaal als ouders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven