MuscleMeat

Anavar tegen buikvet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het product verhoogd iets je hartslag en je lichaamstemperatuur, en zorgt voor minder zin in voeding,snoep etc.
Dus kan je net over de drempel tillen.

Minder zin in voeding kan ik wel gebruiken.. Doe het nu op de mind over matter methode en dat wil af en toe wel eens misgaan.. Maar zit een beetje over mijn VVM in aangezien mijn grafiekje al aflopend is, ben ik bang het hiermee alleen maar erger te maken..

Geen ervaring met anavar maar als iemand een link heeft naar de studie die bewijst dat het buikvet vermindert..?

Het zijn er meerdere.

deze is over test en vet
deze ging over gh en var geloof ik.

1. Schroeder ET, Singh A, Bhasin S, Storer TW, Azen C, Davidson T, Martinez C, Sinha-Hikim I, Jaque SV, Terk M, Sattler FR. Effects of an oral androgen on muscle and metabolism in older, community-dwelling men. Am J Physiol Endocrinol Metab 2003 Jan;284(1):E120-8. [PubMed]
2.Grunenberg R, Banik N, Kruger J. Alanine aminotransferase (ALAT, GPT): a reevaluation of exclusion limits for blood donors. Infusionsther Transfusionsmed 1995 Jun;22(3):145-51. [PubMed]
3. Pertusi R, Dickerman RD, McConathy WJ. Evaluation of aminotransferase elevations in a bodybuilder using anabolic steroids: hepatitis or rhabdomyolysis? J Am Osteopath Assoc 2001 Jul;101(7):391-4. [PubMed]
4. Dickerman RD, Pertusi RM, Zachariah NY, Dufour DR, McConathy WJ. Anabolic steroid-induced hepatotoxicity: is it overstated? Clin J Sport Med 1999 Jan;9(1):34-9. [PubMed]

en last but certainly not least:

Lovejoy JC, Bray GA, Greeson CS, Klemperer M, Morris J, Partington C, Tulley R. Oral anabolic steroid treatment, but not parenteral androgen treatment, decreases abdominal fat in obese, older men. Int J Obes Relat Metab Disord. 1995;19(9):614-24.

en er was er ook een waarin mannen na een langdurige periode van stress en burnout een behandeling kregen voor de langdurige hormoon disbalans (cortisol en kregen var hiervoor). Proefpersonen herstelden veel vlugger van hun depressie en verloren het "cushing" achtige buikje die men bij de mannelijke burnout vaker ziet..
(laat ik nu in dat laatste profiel vallen)
 
Laatst bewerkt:
Minder zin in voeding kan ik wel gebruiken.. Doe het nu op de mind over matter methode en dat wil af en toe wel eens misgaan.. Maar zit een beetje over mijn VVM in aangezien mijn grafiekje al aflopend is, ben ik bang het hiermee alleen maar erger te maken..



ben aan het zoeken naar de link, maar het zijn er meerdere

deze is over test en vet

Daar zit wat in, je zult er massa mee verliezen aangezien je veel te lang een verhoogde hartslag hebt en verhoogde lichaamstemp. zodat je na je KT niet optimaal zal herstellen.

Denk trouwens dat je helemaal verkeerd bezig bent.
Je kunt veel met voeding en training doen. zonder anabolica of zgn stacks.
 
Denk trouwens dat je helemaal verkeerd bezig bent.

Zit nog in de vooronderzoekfase, heb het spul niet eens en aangezien er toch ook sides aan zitten ga ik er niet lichtzinnig mee om en ben er om eerlijk te zijn nog niet overtuigd dat de var met oog op mijn doelstelling wel zo toepasbaar is..
Belangrijkste nono voor mij is nog dat m'n zwemmers in orde moeten blijven want als het niet meer lukt zal ik mij altijd afvragen of het niet door de AAS gekomen is. Het zal dus sowieso moeten wachten totdat vrouwlief een tweede eruit gepoept heeft.

Is tevens gewoon schieuwnierigheid naar en poging om van de ikgavretengedachte af te komen..

Ik heb er al 20 af en die laatste 5 moet ook zonder kunnen probeer ik mij voor te houden.. Maar voordat ik in herhaling val, aangezien dit ook al in de TS staat.
 
Laatst bewerkt:
Nee,nog nooit AAS en zal mijn eerste worden. Zit wel met het idee te spelen maar zit nog met dat ik nog niet helemaal het cortisol en dopamine/prolactine verhaal begrijp en nog niet helemaal zeker weet over de toepasbaarheid op mijn uitgangspunt. En het verhaal dat de var vaak bevuilt is met andere AAS en het vetvermindering daarop geschoven kan worden.

Het zou wel leuk zijn voor een logje aangezien ik er nog geen ben tegengekomen met mijn doelstelling. (aanpakken vet op de midsectie). Maar voor het logje zou ik pure oxandrolon/oxandril moeten vinden.



in de onderzoeken wordt 20mg gebruikt

Beste Reem ik had eerder hetzelfde topic geopend EXACT de zelfde benaming gebruikt, maar helaas had bijna niemand gereageerd. Gebruik de zoek functie eens als je dat nog niet had gedaan. Maar anavar heeft idd baat bij het midsectie, suc6
 
Do Steroids Help Burn Fat?

<small>June 1st, 2008 by Admin</small>

, ,,
The idea of steroids[Afbeelding niet meer beschikbaar] having direct fat burning properties is a commonly held belief among steroid users. This is why bodybuilders use steroids for also dieting, so they can maintain more muscle and lose more fat. How does anabolic steroids help burn fat, is it direct or indirect and what type of fat. I’ll help try to answer these questions.
Steroid fat loss studies
Unfortunately, most of the studies on fat loss and steroids is done on cattle. It’s a pretty scientific way of looking at it since it’s a controlled environment and they don’t do anything unique that might alter results.
In a study published in J Anim Sci. 2007 Feb;85(2):430-40 they measured carcasses of steers and cattle after they had been implanted with Synovex-Plus (SP), which is testosterone. This study shows that anabolic implants do not appear to have direct effects on itra-muscular lipid deposition. In other words implanting did not change the bodyfat percentage of visceral fat, the fat inside or around the muscles.Another study J Anim Sci. 1999 May;77(5):1100-4 used implanted steroids trenbolone acetate plus estradiol benzoate ot progesterone at various times and dosages over 2 months. They found no significant differences on intramuscular lipid content.
Notice in those studies that they are talking about intramuscular fat. Its been theorized by many that steroids do a bad job of stopping intramuscular or “visceral fat”. However, they do seem to help promote fat loss overall. This is done by losing fat subcutaneously, which is the fat under the skin, which you can visually see.
A study published in J Anim Sci. 1996 Aug;74(8):1770-6. compared control cattle to three other groups; those implanted with trenbalone acetate, implanted with testosterone propionate +20 mg of estradiol benzoate, or both implants. This study found that groups all gained weight and lost fat(were leaner cows). Interesting enough they found the cows that had been implanted with 200 mg trenbolone acetate only, were the leanest.
Another study published in J Anim Sci. 1987 May;64(5):1428-33 showed that suggest that trenbolone acetate is able to depress lipogenesis only when not competing with the effects of circulating estradiol. This means that it stops fat from forming directly, when estrogen isn’t circulating. This supports the previous study, that when trenabolone is taken by itself it has better fat burning properties. We know from the other studies it doesn’t change visceral fat around the organs or inside the muscles. Steroids seem to have the ability to instead burn the subcutaneous fat and not the internal fat.
Steroids fat loss action on the AR receptor
All androgenic steroids bind to the AR receptor at different levels, not only in muscles but fat cells too. When steroids bind to the AR receptor in the fat cells stronger they probably cause more subcutaneous fat loss. Trenabolone binds very strongly, much stronger than testosterone (3.5 times more). The fact that tren binds strongly to the AR and it doesn’t aromotize to estrogen may be one reason why it seems to be better at preventing fat gain during bulking compared to testosterone. As in the last study cited on cattle, only when estradiol (an estrogen) was not circulating, did tren stop fat from forming directly. Taking testosterone while dieting will help you burn fat too, just not as much as tren because of the estrogen circulating due to aromization. Testosterone also doesn’t bind as strongly to the AR receptor. Another reason why steroids might help with fat loss is by decreasing the levels of an enzyme called lipasel. This forms lipids in fat cells and may be upregulated by how strongly a steroid attaches to a AR receptor in the fat cells.
Steroids fat loss action on the glucocortisoid receptor
All steroids upregulate the glucocortisoid receptor. By blocking this receptor they control coristol and is this is how people on steroids can workout more often, without as much worry about overtraining. Controlling cortisol should lead to fat loss because cortisol promotes fat gain and muscle loss. When you prevent cortisol from attaching to the glucocorticoid receptor, you lower lipasel. This is the same enzyme we mentioned earlier, that helps form lipid.
Special Cutting steroids
Winstrol and tren are a couple steroids touted to be popular for using during cutting. One major reason is because they don’t convert to estrogen. This reduces water bloat and makes it easier to see your fat loss. They should especially help fat burning, if taken by themselves because of no circulating estrogen. Estrogen is not completely evil for fat burning, there is some fat burning properties of estrogen according to studies. The fat burning power of anabolic steroids is probably stronger for burning fat than estrogen. Therefore, the benefits of non-aromatizing steroid only cycles benefits those stacked with aromatizing steroids for cutting.
 
Zit nu in de 21e week van mijn megacut en zit al een tijdje op een plateau en had het hele AAS verhaal aardig uit mijn hoofd. Heb redelijk geaccepteerd dat mijn lichaam nu eenmaal de rem erop gegooid heeft en dat ik nu op gewicht moet proberen te blijven en later verder te gaan met de cut. Maar af en toe voert het stemmetje in mijn hoofd toch redelijk de boventoon en ga ik op fora als dit gluren.

Maargoed, de ontrevedenheid die ik nog heb zit 'm rond de navel en zat net een interessante discusie door te lezen over het waar/niet waar over het verminderen van buikvet door Anavar.

Nu heb ik een aantal studie's doorgelezen (lovejoy ea) en over het algemeen word hier omschreven dat het vet rond de midsectie verminderd zoals aangehaald in de discussie. Maar aangezien dit nogal diepgaand is en mijn kennis wat dit onderwerp nogal beperkt is, vroeg ik nu af wat nu de uitkomst is.

Dat verhaal van het cortisol kan ik beamen, de lange periode stress, weinig slaap en burnout heeft ervoor gezorgd dat ik 25 kilo gegroeid ben (66Kg -> 91Kg en zit nu rond de 70Kg). Maar nu weer harcore aan het trainen om de VVM vast te houden.
jij bent toch voor een marathon aan het trainen. de tijd die je dan gaat lopen, kun je eigenlijk niet van zeggen dat je het naturel gehaald hebt. zoals je weet zal een lichte dosis AS je tijd in positieve zin beïnvloeden. je zal beter recupereren van je trainingen. je zal minder vlug uitgeput zijn. meer kracht zonder echt zwaarder te worden. het wordt dus een tijd die je hebt gelopen onder invloed van doping en eigenlijk weet je dan wel dat het een tijd is die je naturel niet zou gehaald hebben. denk daar dus ook maar aan. ik ben nu 50 en gebruik nu ook regelmatig een lichte dosis testosteron (ook positief om je buikvet wat vlugger te doen verdwijnen) maar je uithouding wordt er wel degelijk beter van. ik kan tijdens het fietsen ook een tandje meer draaien.
 
Anavar onderdrukt je eetgevoelens, dus dat heeft wel zeker profijt. ALLEEN wel met de juiste voeding en training zal je dat bereiken. Minder carbs eten en genoeg eiwitten zul je zeker goeds bereiken.:D
 
blablabla.. van anavar is in meerdere studies aangetoond dat het ZEKER buikvet verbrand.

Ga eens op een mcdonalds dieet en gebruik anavar, zeg me dan eens hoeveel buikvet je verbrand.
Anabolen bouwen op en verbranden geen vet. Dit zie je trouwens aan de naam.
Vetverbranding is dieet en training.
 
jij bent toch voor een marathon aan het trainen. de tijd die je dan gaat lopen, kun je eigenlijk niet van zeggen dat je het naturel gehaald hebt. zoals je weet zal een lichte dosis AS je tijd in positieve zin beïnvloeden. je zal beter recupereren van je trainingen. je zal minder vlug uitgeput zijn. meer kracht zonder echt zwaarder te worden. het wordt dus een tijd die je hebt gelopen onder invloed van doping en eigenlijk weet je dan wel dat het een tijd is die je naturel niet zou gehaald hebben. denk daar dus ook maar aan. ik ben nu 50 en gebruik nu ook regelmatig een lichte dosis testosteron (ook positief om je buikvet wat vlugger te doen verdwijnen) maar je uithouding wordt er wel degelijk beter van. ik kan tijdens het fietsen ook een tandje meer draaien.

Ah, waar... Thanks... Dat fantoom ook weer van de zolder... Had ik nog niet aan gedacht om me dat op die manier voor te houden...

Anavar onderdrukt je eetgevoelens

Sorry??? nooit gehoord van var honger?

Ga eens op een mcdonalds dieet en gebruik anavar, zeg me dan eens hoeveel buikvet je verbrand.
Anabolen bouwen op en verbranden geen vet. Dit zie je trouwens aan de naam.
Vetverbranding is dieet en training.

in het onderzoek waar ik het over had hebben de proefpersonen geen wijziging in lichaamsbeweging en dieet. Dus wat kan het dan anders zijn?
 
in het onderzoek waar ik het over had hebben de proefpersonen geen wijziging in lichaamsbeweging en dieet. Dus wat kan het dan anders zijn?

Verhoging van de caloriebehoefte door de anabole werking van anavar.
 
Verhoging van de caloriebehoefte door de anabole werking van anavar.
Yep, + waarom het aan het buikvet wat doet zal te maken hebben met de vermindering van oestrogenen , en ik dacht (correct me if I'm wrong) dat buikvet gevoelig is voor oestrogeen bij mannen.
 
Zomaar van de internet afgehaald. Is gewoon een studie.

Megace and Oxandrolone together: Impact of increasing both fat and lean body mass on quality of life in HIV/AIDS.

Mwamburi MD, Gerrior J, Skully E, Sabouri S, Wanke C; International Conference on AIDS.

Int Conf AIDS. 2002 Jul 7-12; 14: abstract no. ThPeB7335.
Sackler School, Tufts University, Boston, United States

BACKGROUND: Wasting and lipodystrophy occurring in HIV are associated with a reduction in quality of life (QOL). Megace use has been shown to increase the fat component while oxandrolone causes an increase in lean body mass (LBM) but each with little or no effect on QOL. This study describes the effect of combination therapy of megace and oxandrolone on anthropometric indices, body composition and QOL METHODS: We randomized participants into megace and oxandrolone treatment arms for two months. This was followed by a combination treatment of both drugs for 5 months to all participants. Inclusion criteria included a 5% weight loss in the previous 6 months and they be on antiretroviral treatment. Measurements of anthropometric indices, body composition, nutritional assessment, nutritional intake, laboratory tests and QOL using SF12 were taken at baseline and at various time points to the end. RESULTS: There were 20 participants in the megace arm and 19 in the other. Of these 39, 74% were male, 51% were white and 35% were Hispanic and the risk factors associated with HIV infection were 15% heterocoïtusual coïtus, 44% homocoïtusual coïtus and 38% drug users. The mean age was 40 years (7.8-SD). The distributions were similar in both arms. By the end of study the mean weight increased by 5.2kg (p-value-<0.01), the LBM component increased by 5.6kg (p-value-0.03) and the fat component increased by 3.1kg (p-value <0.01). There was an improvement in physical component of QOL by 4.6 points (p-value-0.03). There were no differences noted in the mental component of QOL. There were no differences in the increments between the arms. Discussion: The significant increase in body weight and more in LBM than fat associated with a significant improvement in the physical component of QOL suggests a short term benefit of the combination therapy in patients with reported weight loss and may have potential implications in the management of similar patients.
 
Verhoging van de caloriebehoefte door de anabole werking van anavar.

treu, maar in de studie's hebben ze het echt over vermindering en niet over verbranding. Ik ging er vanuit dat ze de herverdeling van het vet bedoelde.
Maar kan jou bijdrage niet ontkennen en had er zo nog niet naar gekeken.

Dat je van AAS een hogere verbranding krijgt is niet var specifiek. Dus had het daarom ook op een zijspoor gezet.

ik dacht (correct me if I'm wrong) dat buikvet gevoelig is voor oestrogeen bij mannen.

had ik ook in een voetnoot gelezen, maar nog geen studie van gevonden.. Aangezien var niet aromatiseerd naar oestrogenen, had ik die relatie eerder gelegd dan bovenstaande stelling.

Zomaar van de internet afgehaald. Is gewoon een studie.

Gaat mij eigenlijk om studie's met var alleen met "gezonde" personen. Dit gaat overigens over de QOL van HIV/aids patienten en dat kan een vertekend beeld geven naar mijn idee aangezien deze nogal zwaar vermagerd kunnen zijn. Ook staat er nog een medicijn naast om het vet juist te boosten en dat is nu juist niet mijn uitgangspunt.
 
Laatst bewerkt:
hmm... meer spieren = ook toename in vetverbranding? AAS = toename in spieren = toename in vetverbranding. Dus zover ik het weet heeft AAS wel degelijk effect op vetverbranding, misschien zal het dan wel niet in de categorie van fatburners vallen maar ik denk dat het toch wel degelijk effect heeft op je lichaamsvetten wat verbranding betreft.
 
Indirecte effecten tellen uiteraard niet mee. Dat je door meer spiermassa een metabolisme krijgt dat meer energie nodig heeft om het lichaam in leven te houden weten we natuurlijk allemaal.
 
treu, maar in de studie's hebben ze het echt over vermindering en niet over verbranding. Ik ging er vanuit dat ze de herverdeling van het vet bedoelde.
Maar kan jou bijdrage niet ontkennen en had er zo nog niet naar gekeken.

Dat je van AAS een hogere verbranding krijgt is niet var specifiek. Dus had het daarom ook op een zijspoor gezet.



had ik ook in een voetnoot gelezen, maar nog geen studie van gevonden.. Aangezien var niet aromatiseerd naar oestrogenen, had ik die relatie eerder gelegd dan bovenstaande stelling.



Gaat mij eigenlijk om studie's met var alleen met "gezonde" personen. Dit gaat overigens over de QOL van HIV/aids patienten en dat kan een vertekend beeld geven naar mijn idee aangezien deze nogal zwaar vermagerd kunnen zijn. Ook staat er nog een medicijn naast om het vet juist te boosten en dat is nu juist niet mijn uitgangspunt.


Zijn AAS gebruikers "gezond" dan wil je zeggen?
Ik bedoel het dan niet verkeerd ofzo, maar als je on bent ben je echt niet gezond, laat je bloed maar eens prikken wanneer je on bent, kijk dan eens of je gezond bent. Maar dat hoef ik je niet te vertellen toch?
 
Indirecte effecten tellen uiteraard niet mee. Dat je door meer spiermassa een metabolisme krijgt dat meer energie nodig heeft om het lichaam in leven te houden weten we natuurlijk allemaal.

dat betwijfel ik van sommigen hier. Ok, was er even niet van op de hoogte dat deze niet meetellen in de discussie :thumbup:
 
Zijn AAS gebruikers "gezond" dan wil je zeggen?
Ik bedoel het dan niet verkeerd ofzo, maar als je on bent ben je echt niet gezond, laat je bloed maar eens prikken wanneer je on bent, kijk dan eens of je gezond bent. Maar dat hoef ik je niet te vertellen toch?

Bedoelde met "gezond", een representatieve greep uit de (mannelijke) samenleving met een gemiddelde gezondheid. HIV/AIDS hoort daar niet in thuis.

Was dan ook opbouwend bedoeld.
 
Bedoelde met "gezond", een representatieve greep uit de (mannelijke) samenleving met een gemiddelde gezondheid. HIV/AIDS hoort daar niet in thuis.

Was dan ook opbouwend bedoeld.

Dacht ik al, maar als je al ziet wat het met HIv patienten doet?
Wat zou het met de "gezonde" doen? Zal niet zeker slechter uitpakken toch?
 
Dacht ik al, maar als je al ziet wat het met HIv patienten doet?
Wat zou het met de "gezonde" doen? Zal niet zeker slechter uitpakken toch?

Wat je aandraagd heeft zeker wel zijdelings te maken over waar wij het over hebben, maar in mijn optiek is het nog steeds geen goed voorbeeld aangezien de personen in questi sterk vermagerd zijn en dus de "winst" ten opzichte van "gezonde" personen niet vergeleken kan worden en dat er nog een medicijn bij gebruikt wordt om ook vetweefsel te kweken.

Bij mij staat dat onderzoek in het kopje "interessant", samen met oa het onderzoek mij mensen met aanzienlijke brandwonden en de gerelateerde stress en cortisol nivau icm oxandrolon.

Al zou je nu een onderzoek vinden over oestrogenen in relatie met oxandrolon, hou ik mij warm aanbevolen.
 
Back
Naar boven