XXL Nutrition

Een verzoekje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
39.949
Waardering
52.864
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Ik ga wil samen met mijn vrienden iemand uit onze groep een half uur stuntvliegen kado geven voor zijn verjaardag.
Dan ga je een half uur ofzo mee met iemand in zo'n stuntvliegtuig en dan maak je loopings en al die zooi :D Vette shit dus.

Het nadeel is alleen dat ik heel veel stuntvlieg advertenties zie staan op internet en wij zoeken naar echt een goede.
Dus niet een looping of 2, maar echt een half uur lang helemaal los.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een plek waar ze dit bieden? Prijzen variëren van 150 tot 300 euro, wij hebben nu ongeveer 300 euro ingezameld.

De desbetreffende persoon is vrijdag jarig :D

Alvast bedankt!



ps. veel karma verzekerd :D
 
en wat heb je zelf gekregen ;D cadeaubon van 10 euro voor de free record shop ofzo :d

nee maar ontopic: bel gewoon haha, je wilt toch ook eerst rondkijken dichtbij huis, gewoon bellen ey wat kost 30 minuten losgaan, niet zo shy knul
 
en wat heb je zelf gekregen ;D cadeaubon van 10 euro voor de free record shop ofzo :d

nee maar ontopic: bel gewoon haha, je wilt toch ook eerst rondkijken dichtbij huis, gewoon bellen ey wat kost 30 minuten losgaan, niet zo shy knul
Khad voor mijn verjaardag een Nokia n95 met 500 belminuten abbonement gekregen.

Wij verzamelen altijd allemaal geld in met een grote groep en kopen dan 1 cadeau wat diegene nodig heeft. En indien diegene niets nodig heeft doen we iets leuks zoals nu. Kheb een vette vriendengroep :)

Ik ga sowieso bellen maar die zooi was al dicht :/. dus ik dacht, ik zet een topic op DBB in de hoop dat iemand dit eerder gedaan heeft en anders bel ik morgen gewoon die airstrip in Flevoland.
 
oh ja geef hem wel genoeg kotszakjes mee ..verder een mooi idee
 
Khad voor mijn verjaardag een Nokia n95 met 500 belminuten abbonement gekregen.

Wij verzamelen altijd allemaal geld in met een grote groep en kopen dan 1 cadeau wat diegene nodig heeft. En indien diegene niets nodig heeft doen we iets leuks zoals nu. Kheb een vette vriendengroep :)

Ik ga sowieso bellen maar die zooi was al dicht :/. dus ik dacht, ik zet een topic op DBB in de hoop dat iemand dit eerder gedaan heeft en anders bel ik morgen gewoon die airstrip in Flevoland.

Hm dat is best een goede eigenlijk. Bij ons in de groep geven we elkaar standaard geld. Maarja, wat je de ene geeft krijg je op je eigen verjaardag dus gewoon weer terug, slaat ook nergens op haha.
 
Dat zijn betere cadeaus dan bij ons, wij weten niet wat we moeten kopen dus bij ons kreeg een jarige job een geit en een gans:)
 
[Link niet meer beschikbaar]
weet niet hoe ze met stuntvliegen zijn, maar ik had mijn vader een proefles vliegen cadeau gedaan en daar was hij zeer tevreden over.
maar ik hoop dat je met vrijdag volgende week vrijdag bedoeld? want als het morgen al is, zal je het waarschijnlijk nergens meer voor elkaar krijgen.
 
[Link niet meer beschikbaar]
weet niet hoe ze met stuntvliegen zijn, maar ik had mijn vader een proefles vliegen cadeau gedaan en daar was hij zeer tevreden over.
maar ik hoop dat je met vrijdag volgende week vrijdag bedoeld? want als het morgen al is, zal je het waarschijnlijk nergens meer voor elkaar krijgen.
Nee deze vrijdag, maar het gaat erom dat we een goede plek hebben gevonden waar we kunnen reserven zodat we hem morgen gewoon een zelf gemaakte brief met alle gegevens erin kunnen geven :D

Kzag deze vandaag





<CENTER>
U vliegt mee en maakt alles mee!</CENTER>

Stuntvliegen of ook wel AEROBATICS VLIEGEN, hierbij is vliegen echt een stunt.

Bij Event Store is het vliegen luxer als bij andere nu inclusief een vliegles.
De kunst om mooie manoeuvres te creëren met het vliegtuig. Loopings, rollen, op de kop vliegen en spinnen… alles komt aan bod. En u gaat mee! Beleef de sensatie van ECHT vrij zijn als een vogel. De wereld op z’n kop!

Na een uitgebreide briefing gaat uw instructeur met u de lucht in en demonstreert de verschillende manoeuvres. Ook mag u zelf een stuk vliegen. Na de vlucht ontvangt u het befaamde ‘Aerobatics Certificate’.

Een perfect uitje voor uw vrijgezellenfeest, verjaardag, of als u een andere manier van vliegen wilt beleven.

Aantal personen: al vanaf 1 persoon.

Duur van het arrangement: +/_ 30 minuten vliegen.

Locatie stunt vliegen Nederland: Lelystad.







<CENTER>[FONT=Arial, Arial]De prijs stunt vliegen: 275 euro per persoon.[/FONT]

[FONT=Arial, Arial]Let op dit is niet alleen over de kop. [/FONT]

Beide zijn in Lelystad dus ik ga morgen ff bellen wat het verschil tussen beide is, aangezien die van jouw 160 euro kost.. Kwil weten welk type vliegtuig ze mee vliegen.


Deze is trouwens leuk voor als je miljonair bent ;P
Cursus Pakket K5

Mig-29 Fulcrum Driver. Een populaire cursus met één der modernste jets die werd ontworpen. Deze krachtige jet geeft je een ongekende ervaring door zijn exellente maneuvers. Deze cursus omvat een basis training en een missie van ongeveer 45 minutes in de Mig-29UB Fulcrum jet fighter.

Prijs : 18 220,00 euro.
</CENTER>
 
ow, die laatst is wel leuk ja, zeg diegene gewoon nog ff 10 jaar te wachten zodat jullie het met zn alle bij elkaar kunnen sparen :roflol:

succes iig.
 
Back
Naar boven