MuscleMeat

Trainen met een gekneusde rib: Yes or no? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neem geen pijnstillers ga naar de sportschool, doe je oefeningen, je merkt snel genoeg wat je wel en niet kan. Is wat de dokter tegen me zei toen ik 2 gekneusde ribben had.
 
Ok thanks voor alle adviezen.

Pijnstillers heb ik (:o) in m'n hele leven nog nooit genomen. Geen aspirines/paracetamol or whatsoever, hoogstens antibiotica of een zetpil toen ik klein was.
 
Wie heeft diagnose gesteld dat je rib gekneusd is?
Pijnstilling nemen, trainen rond je kneusing, maw uitproberen wat kan en wat niet, alternatieven bedenken.

By the Way
Trainen met een gebroken rib is gevaarlijker:D
 
Toen ik men ruggewervels en men ribben gebroken had, heb ik met men corset getraind, wel op zeer lage kg en veel reps, maar dit is toch ook training. dus als je het kalm an doet en niet met gewichten begint te gooien, kan je op je gemak verder trainen. je kan je ook van die tape laten aanbrengen door een ortho!
 
Je bent echt dom als je met blessures doortraint! :roflol:
 
Luister.. je denkt dat je rib gekneusd is? ga dan naar een dokter en vraag hem wat te doen.

Het forum is niet real life. Dokters worden er achterlijk goed voor betaald, maak dan ook gebruik van ze!
 
Of je hebt gewoon doorzettingsvermorgen :rolleyes:

Dat is waar:)

Maar dan moet je wel je lichaam donders goed kennen.. en weten hoe ver je kan gaan!

Blessure is stapje terug nemen.. dan kan je later weer een grote stap vooruit doen.. anders worden het uiteindelijk misschien een heleboel stapjes terug.
 
Dat is waar:)

Maar dan moet je wel je lichaam donders goed kennen.. en weten hoe ver je kan gaan!

Blessure is stapje terug nemen.. dan kan je later weer een grote stap vooruit doen.. anders worden het uiteindelijk misschien een heleboel stapjes terug.

Ik heb eigenlijk het meest last bij squaten en sit-ups. Sit-ups zijn dan ook verbannen voor nu..
Squaten wil ik graag door doen, maar wel voorzichtig.. ;)
 
Ik heb eigenlijk het meest last bij squaten en sit-ups. Sit-ups zijn dan ook verbannen voor nu..
Squaten wil ik graag door doen, maar wel voorzichtig.. ;)

Naja.. weet je.. je moet zelf kijken wat je doet!:)

Gaat het squaten wel.. naja, gewoon lekker doen.. vertrouw je het niet? dan ga je ff langs de dokter!
 
Of je hebt gewoon doorzettingsvermorgen :rolleyes:

Nee, het is dom, want als je doortraint dan kan je blessure erger worden, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, want jij traint nauwelijks :roflol:
 
Nee, het is dom, want als je doortraint dan kan je blessure erger worden, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, want jij traint nauwelijks :roflol:

Jammer genoeg heb ik besloten niet meer op dit soort reacties in te gaan en me weer te gedragen zoals in December e.d.

@ Marrkos: Thanks, ja ik moet het maar even aanvoelen..
 
Trainen zou ik voorzichtig mee zijn. Bezigheidstherapie zoals jij doet, zal weinig uitmaken.
 
Jammer genoeg heb ik besloten niet meer op dit soort reacties in te gaan en me weer te gedragen zoals in December e.d.

@ Marrkos: Thanks, ja ik moet het maar even aanvoelen..

Mooi, daardoor lijk je een stuk volwassener, nu nog goed trainen en het komt helemaal goed! :thumbs:
 
Hoe komt het eigenljik dat je rib gekneusd is?

Dat krijg je niet omdat je verkeerd gelegen hebt oid.
 
Back
Naar boven