MuscleMeat

Log Dendrietje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen Dendrietje

Leuk om te zien dat je ook zo creatief bent met je warme maaltijden :)
Ziet er best lekker uit!
Ik zat er gisteren ook nog aan te denken om een foto van mijn bordje te maken :D

Nog even en we kunnen een kookboek samenstellen op dbb
 
Alle dames meedoen aan het kookboek, ik denk dat het dan een raar allergaartje wordt ;) Maar inderdaad, vind nog seeds dat je bordje er erg appetijtelijk uit ziet.
 
Zo, eindelijk weer een update van mij! Ben deze week bij m'n ouders geweest ivm omstandigheden en zag dus niet de kans om te posten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd :)

Korte samenvatting van afgelopen week: Zo goed mogelijk gegeten, maar niet ideaal omdat ik dus bij m'n ouders was. Elke dag zo'n 1500-1600 kcal, geprobeerd veel eiwitten te eten. Verder gewoon alle oefeningen gedaan zoals in 't excelbestandje, alleen lichaamsgewicht om d'r aan te wennen.

Sinds gistermiddag ben ik weer thuis, en eet ik weer zoals ik wil. Ik dacht 't topic wat op te fleuren met foto's :D dus hier mijn avondeten van gisteren:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag ziet 't er zo uit:
10:00 200mL melk + 30g whey
13:00 2 eieren
14:30 2 boterhammen volkoren, 1x 30+ kaas, 1x cashewpasta <3
17:30 200g kipfilet, 150g groente, 50g cashewnoten
20:00 ? Nog in te vullen ;)
22:00 250g kwark + 10g whey

Met tussen 20:00-22:00 m'n 'training' ;)

Morgen heb ik refeed, ik kan niet wachten :o


krijg trek! ziet er lekker uit!:thumb:
 
Gisteren gewoon vergeten te updaten :o

8:00 2 volk boterh, becel, 30+ kaas en cashewpasta. Koffie, 200mL sap.
10:20 1 banaan
12:45 2 eieren
16:00 250g kwark + 10g whey
18:30 Chili con Carne
20:00 Training volgens schema
22:00 100g koolvis

Sinds gisteren niet helemaal fit, dus veel thuis wat gezeten. Vandaar laag in kcal.
Training gevolgd volgens het schema, heb deze keer 2kg (ja, lach maar ;) ) gebruikt voor de oefeningen met armen/borst/rug. Vooral m'n rug is hels. Ik heb er bijna geen kracht inzitten, doet altijd pijn, echt bah. Werkt enigszins ontmoedigend.

Vandaag werd ik dus nog wat beroerder ziekig wakker, ben weer lekker onder de wol gekropen. 12:00 wakker, buik overstuur dus een kiwi + banaan gegeten om dat wat rustig te krijgen. Zo maar even wat crackers maken en kijken of dat ook binnen wil blijven!
 
nou, ik lach niet. Je voelt je niet lekker en TOCH ga je trainen. Al had je muizendumbbells gedaan! Goed bezig! Even rustig aan doen, en weer snel beter worden! Sterkte!
 
Neem maar even rust dat je snel weer op volle kracht kan trainen
-Steeds naar je lichaam luisteren

Veel beterschap ;)
 
Kalm aan, lekker een rustdagje pakken en op krachten komen! :)
 
Dus, vandaag zit d'r weer op! Hier een samenvatting:

08:00 Opstaan. Banaan, koffie.
09:00 4 brintacrackers (2x becel + 30+ kaas, 1x jam, 1x pindakaas). 200mL sinaasappelsap.
12:00 2 volkoren boterhammen, becel, 30g kipfilet, cashewpasta <3
14:00 1/2 komkommer
16:30 2 eieren
18:00 30 minuten hardlopen
19:00 Chili con carne :D
22:00 250g kwark + 10g whey

Vanochtend geen whey + melk, want de melk was op :o Achteraf maar goed ook, ik kom op 1623kcal, EKV 37/33/30. Avondeten was 467 kcal (32/41/27) dus wat calorierijk, maar wel heul lekker ;) Heb maar weer wat foto's genomen voor de gezelligheid ;)

Halverwege:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En na 't toevoegen van de bonen/tomatenpurree:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de geïntereseerden, het bevat 3 paprikas, 2 uien, 300g rundergehakt, 1 blik (530g) bruine bonen, 1 blikje (140g) tomatenpurree en een boel chilipoeder en tabasco. ;)

(Bruine) Bonen bevatten toch redelijk wat suikers? Of heb ik het nu mis..?
 
dat kan best, maar het ziet er wel lekker uit zeg..

Paprika en bonen krijg ik juist niet naar binnen haha!
Doe mij maar tomaten en koolsoorten!
 
Paprika en bonen krijg ik juist niet naar binnen haha!
Doe mij maar tomaten en koolsoorten!

Ow die kool....lekker voor je darmen hé?:p Ik deed vroeger nog wel eens witte bonen in de start van voeding:D

Gaat goed meisje....;)
 
Hallo allemaal!

Of bonen veel suikers bevatten.. tsja, 18,1g per 100g (Aardappelen 17, rijst 30). Bevat echter ook 6g vezels (aardappelen 2,5 rijst 3) , en dat vindt mijn buik wel prettig :o

Verder lijkt 't gerecht me an sich niet zo heel ongezond. Het rundergehakt wordt rul gebakken, waarbij ik zoveel mogelijk vet weggooi. En ik werk niet met van die zakjes, dat vind ik maar niks!

Verder gaat 't hier voor geen meter aangezien ik ziek(ig) ben en weinig binnen kan houden. Lig nu dagen op bed of zit wat tv te kijken, moest vandaag een uur bijkomen van even wat boodschapjes halen :o

Ik ga nu maar even verder uitzieken denk ik ;)
 
Sterkte meid, ik hoop dat je snel een beetje opknapt!!! :)
 
Beterschap, enneh, yummie weer voor je bordje!
 
En gaat het al wat beter?:wave2:
 
Hey! Het gaat inderdaad weer wat beter hier. Ik heb bijna niks gegeten, ben daardoor nog aardig zwakjes. M'n hele spijsverteringsstelsel was nogal ziek/overstuur :( Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten.
Ik kan nu weer wat fatsoenlijker eten, maar sporten heb ik nog even 'on hold' gezet. Gelukkig heb ik momenteel weinig colleges en heeft 't weinig impact op m'n dagelijks leven!
 
Hoe werkt zo´n refeed nou eigenlijk= Ik kan me er niets bij voorstellen . . .
 
Hey! Het gaat inderdaad weer wat beter hier. Ik heb bijna niks gegeten, ben daardoor nog aardig zwakjes. M'n hele spijsverteringsstelsel was nogal ziek/overstuur :( Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten.
Ik kan nu weer wat fatsoenlijker eten, maar sporten heb ik nog even 'on hold' gezet. Gelukkig heb ik momenteel weinig colleges en heeft 't weinig impact op m'n dagelijks leven!

Rustig aan, beterschap! :)
 
Zo, vandaag al weer een stuk beter. Heb heeeel veel brood gegeten, m'n lijf had nogal honger en wat aansterken kan geen kwaad :P

Morgen komt m'n moeder langs om te winkelen :o maar ik ga proberen zo goed mogelijk weer te eten. 't Wandelen tijdens 't winkelen is iig al wat beweging ;)
 
Back
Naar boven