XXL Nutrition

Gasten die het niet toegeven..

Bezoekers in dit topic

waarom vertellen aan iemand die je niet goed kent/helemaal niet kent over wat je gebruikt. Je kan er alleen maar gezeik mee krijgen
 
Ook jij weet donders goed dat je niet 10+kg kan pakken in een paar weken als naturel.

waarom stel je dan de vraag? je weet het antwoord al..

je bent gewoon lichtjes geirriteerd door zijn (chemische) prestatie :p
 
:roflol:

Je zou er maar wakker van liggen, dat iemand meer drukt en meer spieren heeft.

Je zou er maar een topic op internet over maken:roflol:
 
als je het mij vraagt zeg ik je ook dat ik alleen creatine gebruik, als jij denkt dat het niet waar is pech voor jou
 
Ik ken btw volkstammen die keihard gaan op alleen ub training.

Ik ben aan het wachten op mn eerste zware LB injury zodat ik eindelijk schaamteloos mn UB kan bufficeren.
 
Als het echt overduidelijk is zou ik het gewoon niet vragen, maar als iemand progressie maakt in die mate dat het nog realistisch toont kan je het natuurlijk wel even vragen.
Maar het is idd wel zwak als je niet kan zeggen dat je anabolen of steroiden gebruikt, maarja, anabolen worden ook door velen als zwak gezien, en als je 2-6 maand traint en onmiddellijk een kuur zet is het ook wel vrij zwak. :cool:
 
Who cares. Doe gewoon je eigen ding. Als je denkt dat je riods nodig hebt om je doel te bereiken moet je de afweging maar maken. Wat de rest doet of hoe ze eruit zien... who gives a shit.
 
Epic, "ik ben jaloers en wil ook juicen" topic
 
Who cares. Doe gewoon je eigen ding. Als je denkt dat je riods nodig hebt om je doel te bereiken moet je de afweging maar maken. Wat de rest doet of hoe ze eruit zien... who gives a shit.


+1


lekker belangrijk. het zegt meer over diegene die zich er zo druk over maakt.
 
Arnold is ook een retard. Onthoud wel dat hij nu met een nieuw lever rondloopt he.

relateer jij nu aas gebruik direct met lever schade ?

verschil in misbruik en gebruik ?
verschil met orals en injectables ?
 
Ook jij weet donders goed dat je niet 10+kg kan pakken in een paar weken als naturel.

Vidn het zeer knap als jij in 3/4 weken tijd 10+kg kan groeien en je vetpercentage amper kan laten stijgen. Zonder juice. Mag je je geheim wel eens verklappen :D

Oh brother, ik werd ook al vanalles verweten toen men deadlift omhoog schoot met 20-30kg. Ik heb paar weken terug voor het eerst 145kg gebencht, week erna 150kg. Ben ik nu ook een juicer?
Ging onlangs ook in een andere gym trainen, vroeg een van de trainers daar wat ik gebruikte :rolleyes:
 
Oh brother, ik werd ook al vanalles verweten toen men deadlift omhoog schoot met 20-30kg. Ik heb paar weken terug voor het eerst 145kg gebencht, week erna 150kg. Ben ik nu ook een juicer?
Ging onlangs ook in een andere gym trainen, vroeg een van de trainers daar wat ik gebruikte :rolleyes:

komop als je daar overna denkt dan weet je prima hoe dat komt
95% van de mensen die in sportschool rondlopen zijn daar met hun anorexia dieet en 500 X 500 X 5 kilo dumbbell curls om beach ready to worden

kan je ze moeilijk verwijten als je 600 + heb dat ze denken dat je juiced
ignorance is een bitch niet teveel overna denken
 
nja niet mijn schuld dat 95% van de gym daar hun tijd komt verdoen om hun biceppiek te verbeteren
 
Oh brother, ik werd ook al vanalles verweten toen men deadlift omhoog schoot met 20-30kg. Ik heb paar weken terug voor het eerst 145kg gebencht, week erna 150kg. Ben ik nu ook een juicer?
Ging onlangs ook in een andere gym trainen, vroeg een van de trainers daar wat ik gebruikte :rolleyes:

145-150 is geen groot verschil

5x80 en opeens 8x110 wel, vooral incline
 
Back
Naar boven